piątek, 14 czerwca 2013

Czerwcowy Glossybox

Już jest. Zawsze staram się zamieścić informację o zawartości miesięcznego pudełka bo widzę, że takie wpisy wzbudzają Wasze spore zainteresowanie :) Tym razem wrzucam szczególnie chętnie - dzisiejsza przesyłka podoba mi się wyjątkowo :)





Co tym razem? Prawdziwy powiew lata!
  • BATISTE, suchy szampon o zapachu Tropical
  • JELLY PONG PONG, kredka do oczu 2 w 1 
  • PAT&RUB, olejek rozświetlający
  • FIGS&ROUGE, balsam do ust Coco Rose
  • EMITE MAKE-UP, zalotka
  • GILLETTE VENUS, maszynka do golenia z wymiennymi ostrzami Pro Skin (pudełka VIP)


Jedyny produkt, który średnio przypadł mi do gustu to suchy szampon. Już jeden, wiśniowy, był w pudełku i jak dla mnie to wystarczająco. Nie jestem miłośniczką tego typu produktów, nie zapewniają mi takiej świeżości jak klasycznie umyte włosy. 

Bardzo natomiast jestem ciekawa kredki (i cienia w jednym) Jelly Pong Pong - poprzednia, do ust, jest moim glossyboxowym hitem więc mam nadzieję, że i ta mnie zachwyci. Kolor wybierały klientki na profilu facebookowym - duży plus :) Klasyka zawsze mile widziana. 

Ciekawa też jestem olejku rozświetlającego. Szukałam podobnego kosmetyku z myślą o nadchodzącym lecie i urlopie (już za dwa tygodnie!). Na pewno spakuję go do swojej walizki. Przetestowałam go na dłoni i już widzę, jak pięknie mieni się skóra. Bajer! 

Świetny jest też pomysł z naturalnym balsamem do ust w tubce. Poprzedni, w pięknym, uroczym opakowaniu, przypadł mi do gustu, ale aplikacja ze słoiczka była kłopotliwa i mało higieniczna. Tubka jest dużo lepszym rozwiązaniem. Ma bladoróżowy ładny kolor, na ustach dale bardzo subtelny efekt. Z przyjemnością go przetestuję. 

Zalotka Emite też mnie ucieszyła - do tej pory miałam jedną, z której byłam średnio zadowolona. Świetnym rozwiązaniem jest załączenie trzech wymiennych gumeczek.

Maszynka Gillette wyjątkowo przypadła mi do gustu. Bardzo fajne wyróżnienie klientek VIP.

Podsumowując, bardzo, bardzo fajne pudełeczko. Brawo Glossybox! :)
A co Wy myślicie o tej edycji? 

Ala

24 komentarze:

  1. Chciałabym Twoją wersję! (znaczy się tą z balsamem), ale to się okaże jeszcze co dostanę ;) Dla mnie idealne pożegnanie z Glossy, bo właśnie mi się 6-miesięczny pakiet kończy, ale chwilowo przynajmniej nie decyduję się na przedłużenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo ten box jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo się ten zestaw podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że Ci się podoba :) moim zdaniem vanus ratuje to pudło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dostałam maszynki :(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszynka jest przewidziana dla klientów VIP, czyli o ile się nie mylę, dla osób, które subskrybują nieprzerwanie przez 6 miesięcy. Twoja subskrypcja tyle trwa?

      Usuń
  6. Ale fantastyczny jest zestaw z tego miesiąca :)
    Sama bym takim nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maszynka jest tylko dla Vipów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również jestem zadowolona. Jedno z lepszych pudełek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tuż przed przeczytaniem Twojego posta zdecydowałam się złożyć zamówienie :) byłoby super gdybym dostała Twoją wersję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, oby się udało :)

      Usuń
  10. To bardzo udane pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no:) Faktycznie postarali się:) Chyba wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieakwa zawartość, chociaż nic takiego co bym obecnie miała ochotę nabyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny box, maszynkę mam taką samą i jest super ;)olejek ciekawi a szampon jest na mojej liście must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To pudełko byłoby extra gdyby nie ten suchy szampon. Reszta Wow.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam ,że są różne te zestawy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłoby super, gdyby w każdym pudełku była maszynka ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1