wtorek, 14 maja 2013

Spotkanie trójmiejskich blogerek po raz drugi!

W miniony weekend odbyło się, tym razem w Gdańsku, kolejne spotkanie blogerek. Zachęcona fantastyczną atmosferą na poprzednim spotkaniu, postanowiłam uczestniczyć i w tym i nie zawiodłam się - było równie głośno, wesoło, pysznie! Zresztą zobaczcie - zdjęcia, które bezczelnie podkradłam dziewczynom mówią same za siebie :) 








Jak widać zrobił się mały tłumek :) Wśród nas była Emilia, przedstawicielka Wibo, która przy kawie pokazała nam nowości marki. Było więc testowanie, prezenty, wymianki, ploteczki, dużo śmiechu i radości, przegrzebki prywatnych kosmetyczek ;P Nadarzyła się też okazja, żebym wyciągnęła swoje pędzle :D

Wielkie podziękowania dla organizatorek za ogarnięcie wszystkiego, obsłudze kawiarni za cierpliwość, sponsorom za podarki i przede wszystkim dziewczynom, które przyjechały. Najfajniejsze w tym wszystkim to spotkać ciekawe, wesołe osoby o podobnych zainteresowaniach i niekończące się rozmowy.  Bardzo się cieszę, że mogłam poznać blogerki, które czytam regularnie oraz te, których blogi dopiero poznałam. Zapraszam do odwiedzania także Was :)

A Wy kogo rozpoznajecie na zdjęciach? :D Mała ściąga obecnych na spotkaniu:

Nie mogę się doczekać kolejnego, lipcowego spotkania! A już niedługo pokażę Wam lakiery, które znalazłam w prezentach i które mnie absolutnie zachwyciły. Będzie kolorowo!

Ala


13 komentarzy:

  1. Szkoda, że o nim nie wiedziałam bo z przyjemnością bym się wybrała. Mam nadzieję, że uda mi się załapać na lipcowe spotkanie ;) Widzę, że się świetnie bawiłyście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, napiszę na blogu jak tylko pojawi się informacja o konkretach kolejnego spotkania :) Bawiłyśmy się super :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę Wam takiego spotkania :) mam nadzieję, że i ja będę miała okazje być na spotkaniu blogerek w Lublinie:) z Tobą oczywiście :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jedno spotkanie blogerek już mamy za sobą - było nas dwie, jakby nie patrzeć :P

      Usuń
    2. Trochę mało nas było ;) ale może uda się spotkać w większym gronie :)

      Usuń
  3. faktycznie bezczelnie podkradłaś! :D
    oby kolejne takie spotkanie niebawem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już kradłam to tak, żeby było widać od kogo :P Hahaha :) Do zobaczenia na następnym :)))

      Usuń
  4. Jak ja Wam zazdroszcze takich spotkań! Szczęściary.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie było się znów spotkać :)Do następnego :))

    OdpowiedzUsuń
  6. A w lipcu coś się dzieje? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Było świetnie, nie mogę już doczekać się kolejnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicjo, do szybkiego kolejnego spotkania :)
    Miło było siedzieć koło Ciebie i poznać Cię osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę spotkania :D Są tu same modowe/ kosmetykowe blogerki?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1