środa, 22 maja 2013

Makijaż etniczny

Na ostatnich zajęciach podjęłyśmy wyzwanie stworzenia makijażu etnicznego. Wybrałyśmy makijaż inspirowany Indiami i Japonią. Przyznam, że po raz pierwszy robiłam tego typu make up i choć efekt pozostawia jeszcze sporo do życzenia, cieszę się, że miałam okazję sprawdzić się w takim zadaniu, miałam przy tym naprawdę sporo frajdy :)

Poniżej debiutowe prace :) 

 
 
 
 
 

Która wersja mojej modelki, Kasi, przemawia do Was bardziej? :) 
Próbowałyście już tego typu stylizacji?

Buziaki!
Ala

15 komentarzy:

  1. Pierwsza wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba!:) Modelka wygląda świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy makijaż bardziej do niej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga opcja mi sie bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kreski na pierwszych zdjęciach, świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza wersja rewelacyjna :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza wersja jest super:) Kasia według mnie jest bardzo podobna do Adele :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie wyglądają świetnie :) a wachlarz dodaje klimatu ! Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś świetna, makijaż oczu indyjski pasuje do Ciebie i ta ozdobna kropka :)
    bardzo ciekawe zdjęcia. Uśmiałam się z Twojej wersji gejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach to nie jestem ja, moją modelką jest Kasia ;)

      Usuń
  9. Bardzo Wam dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy makijaż jest rewelacyjny. Przepiękna kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oba super! na ostatnim zdjęciu z pierwszej wersji Kasia jest podobna do Adele:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Indie najlepsze! no świetny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1