poniedziałek, 6 maja 2013

make up days w yves rocher

Wypoczęta po kilkudniowym urlopie wracam z nową energią i kolejnymi makijażowymi wyzwaniami. Tym razem współpraca z Yves Rocher przy tworzeniu makijaży podczas Make Up Days. Akcja trwa do 12 maja, mnie możecie spotkać w najbliższy piątek i niedzielę, w godzinach popołudniowych, w centrum handlowym Alfa na gdańskim Przymorzu. 


Jestem bardzo ciekawa efektów tej pracy i już nie mogę się doczekać. Jeśli jest tu ktoś z Trójmiasta, serdecznie zapraszam :) Bliżej możecie przyjrzeć się makijażom i kosmetykom tutaj. 

Która propozycja makijażu podoba Wam się najbardziej? 

Pozdrawiam majowo :)
Ala



23 komentarze:

  1. Mi podobają się najbardziej beże i pastele oraz look make-up days:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że akurat w tych dniach wyjeżdżam i nie będzie mnie w trójmieście -chętnie bym wpadła do Alfy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie jeszcze niejedna okazja :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdę chwilę to z miłą chęcią wpadnę :)

      Usuń
  4. Może umówię się w Katowicach - na wypróbowanie kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, sama bym się umówiła gdybym nie stała 'po drugiej stronie' ;)

      Usuń
  5. Mi najbardziej podobają się "delikatne róże". Kurcze w sobotę wybieram się na komunię myślisz, że udałoby mi się jeszcze zapisać na piątek popołudniu żeby się troszkę zainspirować? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też róże wyjątkowo przypadły do gustu :))) Trudno mi powiedzieć jak wygląda sytuacja z zapisami, musiałabyś dowiedzieć się w sklepie lub telefonicznie.

      Usuń
  6. Chciałam na to iść ale myślałam, że termin jest do końca maja ;D hahahha
    Tym razem sobie daruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic mnie nie zachwyciło ale opisy krok po kroku ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można propozycję zmodyfikować zgodnie z preferencjami ;)

      Usuń
  8. Szykowne beże i pastele mi się podobają. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak można zapisać się do Ciebie na makijaż? Bo mam ochotę na delikatne róże albo szykowne pastele ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mój typ :D Trzeba zadzwonić do Yves Rocher w Alfie. Z tego co dzisiaj się dowiedziałam, są miejsca na niedzielę. Zapraszam, to dobra okazja do kolejnego spotkania :)))

      Usuń
  10. Delikatne róże bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1