środa, 15 maja 2013

Majowy Glossybox

Właśnie dotarło do mnie majowe, jeszcze ciepłe pudełeczko. Co w środku? Zobaczcie same:





  • Roberto Cavalli, woda toaletowa Acqua
  • SANTAVERDE, Aloe Vera Creme Medium
  • Model Co Cheek & Lip Tint (pełny produkt)
  • La Roche Posay Effaclar żel oczyszczający 
  • ORGANIQUE pomarańczowa pianka do kąpieli (pełny produkt)
  • 40 zł rabatu do Zalando przy zakupie za minimum 200 zł

Co myślicie o tym pudełku? Mnie kompletnie zauroczyły mini perfumy :)

 

35 komentarzy:

  1. Podoba mi się tylko pianka z Organique :) No i może perfumy, ale musiałabym je wcześniej obwąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem całkiem są, jak na pierwsze wąchnięcie ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny box :) Sprawia wrażenie 'na bogato', a przecież o to tu chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No chyba tym razem się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, to pudełeczko mnie ucieszyło, bo poprzednie budziły raczej mieszane uczucia...

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że właśnie ta wersja do mnie trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zawartość! Mini perfumy śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! :) Ja jestem sęp okrutny na te ich miniaturki perfum :) Uwielbiam je :)

      Usuń
  6. Nie przemawiała do mnie idea tego glossyboxa ale powiem szczerze ten mi się podoba szczególnie La Roche Posay Effaclar żel oczyszczający, kiedyś używałam ich serii do skóry trądzikowej i była rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jego bardzo ciekawa. Będzie akurat na podróż :)

      Usuń
  7. Całkiem fajnie się prezentuje jego zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, lepsze z ostatnich, takie mam wrażenie :)

      Usuń
  8. widzę trafiła Ci się ta lepsza zawartość pudełeczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjrzałam się innym, coś z nimi nie tak?

      Usuń
  9. lepsza zawartosc niż u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetasia, a co u innych było, że tak sądzisz?

      Usuń
  10. Fajne pudełko :) u Niecierpka już takie fajne nie było :) Ty masz naprawdę udany zestaw, Effaclar i Organique najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zerknęłam na cierpki wpis Niecierpka :) Gdybym dostała to co ona to już pewnie nie byłabym tak zadowolona ;)

      Usuń
  11. mnie się nie podoba to pudełko tym bardziej że niektóre były z dwoma pełnymi produktami a niektóre z jednym !? Nie ładnie Glossybox

    OdpowiedzUsuń
  12. O, i nawet rabacik dorzucili! Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rabacik to wiesz...Jeszcze nigdy nie skorzystałam, wszystkie glossy-rabaciki wpadły do kosza.

      Usuń
  13. piękne opakowanie perfum, kuszące. oby zapach był taki sam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam mini buteleczki perfum :) Początkowo byłam zachwycona i opakowaniem i zapachem ale niestety już po chwili na moim nadgarstku jest zupełnie niewyczuwalny :(

      Usuń
  14. Najbardziej zachwyciły mnie perfumy , GlossyBox w tym miesiącu się postarał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie na plus, trwałość zapachu wielki minus, niestety :(

      Usuń
  15. Ale ci zazdroszczę.Świetna wersja pudełka.Ja mam chyba najgorszą z możliwych :(

    http://sahara90.blogspot.com/2013/05/glossybox-maj-2013.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jakby ktoś chciał się wymienić to dodam że chętnie zamienię tint na piankę do kąpieli z majowego boxa. Dołożę jeszcze szminkę w płynie z kryolana z limitowanej edycji glossy i paletkę cieni model co .wszystko nowe !:)

      Usuń
    2. Może napisz na tablicy Glossyboxa? Tam się dziewczyny wymieniają. Tint, na którym wszyscy wieszają psy wypróbowałam i nawet mi się podoba :)

      Usuń
    3. Tak ale ja mam dwa bo mam jeden jeszcze z poprzedniej edycji.Nie mam konta na FB więc nie mogę pisać wiadomości na tablicy.Chyba najwyższy czas założyć :)

      Usuń
  16. Widziałam w innym boxie żel pod prysznic TBS, wolałabym Twoje pudełko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kokosowy :) Coś nie mam szczęścia do tej marki w pudełku ale w sumie nie jestem wielką jej miłośniczką... ;)

      Usuń
  17. Jeej, ten flakonik jest śliczny ! ;)
    Wpadnij do mnie ! ;)
    Pozdrawiam,
    ~Kate

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1