piątek, 31 maja 2013

Garść kosmetycznych nowości

Dzisiaj kilka nowości, które już jakiś czas temu przytaszczyłam ze spotkania blogerek. Uciszyłam się szczególnie z tych lakierowych bo wraz z cieplejszymi dniami naszła mnie ochota na kolory na paznokciach. Kto by pomyślał ;)

Rimmel: lakiery do paznokci, tusz do rzęs, lakier do ust

Lakiery od Lovely - w tym kuleczki - co ja mam z tym zrobić? :D

Lakiery z blogerskiej kolekcji, w tym dwa kolory, które najbardziej przypadły mi do gustu :D

Tusze do rzęs Lovely&Wibo

Cienie, puder i lakier od Vipera Cosmetics.

Niekosmetycznie ale przyjemnie - pierwszy mój wosk od Yankee Candle :D

Maść mentolowa i nafta kosmetyczna

Balsam i żel antybakteryjny Bath&Body Works

Pielęgnacja włosów i krem od Ziaja

Przyznam, że większość kosmetyków - poza lakierem Jumpy i balsamem - jest dla mnie wielką zagadką. Używałyście któregoś z tych produktów? Jeśli tak, będę wdzięczna za komentarz z Waszą opinią. Ja tymczasem chyba poszukam kominka (?) na swój pierwszy wosk :) Chociaż czytałam o Yankee Candle już milion razy, nigdy się nie skusiłam i nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać :) 

To nie koniec nowości ale o paczce od Decubal i zakupach w Rossmannie strach pisać ;) Pisać?
Buziaki!
Ala


43 komentarze:

  1. sama szukam miętowego lakieru:) pokaż swoje zdobycze na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, pokażę wszystkie miętowe lakiery ze swojej kolekcji :) Może znajdziesz to, czego szukasz. Postaram się w weekend :)

      Usuń
  2. Same wspaniałości :)) Podoba mi się ten pierwszy i ostatni lakier blogerski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle blogerska kolekcja jest mega udana :)

      Usuń
  3. lakier z kuleczkami jest intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to same kuleczki, do nich trzeba lakier bazowy ale jakoś nie mogę się zabrać za niego :)

      Usuń
  4. Mam błyszczyk Apocalips, lakiery i kuleczki z Lovely też :) Niestety efekt jaki można z nimi uzyskać jest raczej jednodniowy/jednowieczorowy :( Ja jestem bardzo ciekawa zakupów z Rossa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc moje wykonanie pewnie byłoby o wiele dłuższe niż jego trwałość. Biorąc pod uwagę brak cierpliwości nawet przy malowaniu bezbarwnym lakierem, wróżę mu samotność :D

      Usuń
  5. Jasne, że pisać! :))))

    Jeśli chodzi o pokazane kosmetyki to u mnie w ruch poszły już lakiery, maść mentolowa (fajnie chłodzi i łagodzi po depilacji), żel antybakteryjny i balsam B&BW.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzje kosmetyków do włosów Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najbardziej mnie interesują te kosmetyki (:

      Usuń
    2. W takim razie idą w ruch :D

      Usuń
  7. Mój ulubiony zapach od YC :-)
    Zazdroszczę kosmetyków bath & body works - niestety mam słaby do nich dostęp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale prawdę mówiąc ten balsam mnie nie zachwycił i średnio mam ochotę na więcej.

      Usuń
  8. Coś mi się wydaje, że niezłe zakupy poczyniłaś w Rossmannie :)))
    lakiery są prześliczne, zwłaszcza te z Rimmela ( miętka jest cudowna *.* )Olesskowy lakier mną zawładnął, ostatnio podkradłam go siostrze i pomalowałam 1 paznokieć, muszę go koniecznie kupić :)a te kuleczki sypie się na lakier i jest manicure kawiorowy :D ten kolor Apocalips jest na mojej liście, w końcu będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie aż takie duże, pokażę niebawem :)

      Usuń
  9. odzywke i szampon ziaji uwielbiam! wyprobowałam tez cienie z vipery, lakier i błyszczyk z rimmel i pare lakierów z wibo, reszta czeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, w takim razie spróbuję tej Ziai i zobaczymy czy u mnie też się dobrze spisze :)

      Usuń
  10. czy te piękne, cudowne i prześliczne lakiery z Lovely, zwłaszcza miętowy i te kuleczki są dostępne w sprzedaży? bo nigdzie ich nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość więc może dlatego...

      Usuń
  11. Super prezenty:) Sama bym się zastanawiała co zrobić z tymi kuleczkami. Nie lubie takich "pierdół" na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie :) U mnie klasyka, ekstrawagancją jest jakikolwiek kolor a co dopiero kuleczki :)))

      Usuń
  12. I ja byłam na tym spotkaniu i miałam zaszczyt siedzieć koło Ciebie :P
    Pisać pisać Alicjo o Rossmannie i Decubal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Mam nadzieję, że na następnym spotkaniu znów będziemy miały okazję porozmawiać :)

      Usuń
  13. Świetne prezenty:) Jestem ciekawa, co wyczarujesz z tych kuleczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, obawiam się, że moje umiejętności i cierpliwość nie pozwolą na zbyt wiele ;)

      Usuń
  14. Niech Ci wszystko dobrze służy, zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. co za cudeńka! <3
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier by TheOleskaaa jest piękny <3 aktualnie dzielnie się trzyma na moich stopach :D reszta kosmetyków ciekawa i już nie mogę się doczekać kiedy to wszystko przetestuję :)

    A Decubal jeszcze do mnie nie przywędrował :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, oni mają niezłą obsuwę z wysyłką i paczki idą w sporych odstępach czasu z tego co widziałam. I tak im nieźle idzie, skoro musieli zweryfikować każde z 1000 zgłoszeń przez ludzką pazerność :/

      Usuń
  17. Ten lakier z kuleczkami jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeej jak tego dużo :D Same cuda

    OdpowiedzUsuń
  19. mam i lubię tą serię ziaji :) a ciekawa jestem tych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same wspaniałości :) Oleskowy lakier jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Intrygują mnie kosmetyki Ziaji, będzie recenzja? :D

    A tych kuleczek Lovely szukam i szukam, pewnie nie ma ich jeszcze sprzedaży, albo mam takiego pecha ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie dziś pomalowałam sobie paznokcie lakierem z Wibo, tym najjaśniejszym. Cudownie wygląda. Zobaczymy ile się będzie trzymał :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1