piątek, 5 kwietnia 2013

Wielki krok dla Ali, mały dla ludzkości

...czyli zmiany :) Przepraszam Was za całe, długotrwałe zamieszanie ale postanowiłam uprzątnąć ten bałagan, który w błogiej nieświadomości zrobiłam...

Zakładając bloga nie spodziewałam się, że tak się rozwinie, że po dwóch latach nadal będę pisać, że będą mi towarzyszyć osoby o podobnych zainteresowaniach, które będą każdego dnia inspirowały mnie to tworzenia kolejnych notatek (w sensie Wy!:)). Tymczasem minęło trochę czasu a ja wciąż chcę więcej. 

Mogę więc być antyprzykładem, jak nie zaczynać z blogowaniem, gdyż: 
  • założyłam bloga pod totalnie kretyńskim adresem aleetzya.blogspot.com, którego chyba nikt nie potrafi wpisać 'z palca' poza mną ;) 
  • nazwa bloga in my Wonderland nijak nie miała się do nazwy i nie pytajcie mnie, dlaczego taką sobie wymyśliłam, nie wiem :)
  • założyłam fanpejdż na Facebooku, który miał jeszcze inną nazwę, zmienioną przeze mnie ze trzy razy bo za każdym razem coś mi nie pasowało...
  • miałam inne zdjęcie na blogspocie, inne na fejsie, jeszcze inne na gmailu
Bez komentarza. Wstyd i hańba, publicznie policzkuję się stopami. 
Postanowiłam wszystko ujednolicić aby nikogo nie wprowadzać w błąd. Uprościć, zastosować maksymalny minimalizm. Dlatego teraz dążę aby wszystko odbywało się pod jednakowym hasłem, czego znakiem graficznym będzie moje logo. 




Niebawem też ruszy strona www.alicjamakeup.pl więc będę śmigać pod własną domeną. Na razie czuję się bardzo nieporadnie w temacie ale każda, nawet najmniejsza - udana - zmiana w htmlu sprawia, że serce i skrzydła rosną i wierzę, że mi się uda :)

Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten pierdzielnik, który zrobiłam i po zmianach będziecie się tutaj dobrze czuły a grafika przypadnie Wam do gustu. Choć nazwa wskazuje, że będę rozwijać się w kierunku wizażu to zapewniam, że nadal będę zamieszczać recenzje, relacje z podróży, luźne spostrzeżenia i notki lajfstajlowe. Tematyka bloga pozostaje bez zmian, no może trochę więcej pojawi się wreszcie makijaży (słońce, kaman :))
Dziękuję wszystkim z całego, całego serducha za wsparcie, ciepłe słowa na Facebooku i za to, że mnie tutaj odwiedzacie. Staram się nie wypaść patetycznie ale prawda jest taka, że gdyby nie Wasze odwiedziny, komentarze, lajki i inne gesty sympatii, nie udałoby się. 
Podziwiam, że połapałyście się wcześniej więc i teraz wierzę, że po zmianach się połapiecie :) Prawda?
A.

23 komentarze:

  1. Nazwa bloga i tak dalej to tak naprawdę tylko dodatek. Dla mnie liczy się treść i osoba, która za tym wszystkim stoi :) Fajnie, że wzięłaś się za zmiany, bo są one zdecydowanie in plus, ale nawet bez nich miło mi się tu zaglądało. No i oczywiście nadal będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie to cieszy :)))

      Usuń
  2. U mnie podobne zmiany i tak samo bloga nie przemyślanie założyłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście zawsze można wszystko naprawić :) Idę do Ciebie oglądać :)))

      Usuń
  3. :D
    powodzenia w ogarnianiu zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu, zmiany jak najkorzystniejsze :) Trzymam kciuki, żeby wszystko szło gładko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kocie, Twoje wsparcie od początku nieocenione! :*

      Usuń
  5. Ala, wybaczam Ci wszystko :) Tylko nie pisz o mnie w rodzaju niemęskoosobowym :P

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne logo. uwielbiam wlasnie takie minimalistyczne. ez caly czas sie przymierzam do stworzenia swojego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, właśnie do Ciebie zajrzałam. Świetnie, że postanowiłaś blogować bo masz wielki talent i z ogromną ciekawością będę wyczekiwać kolejnych prac! :) Przepiękne zdjęcia, jestem po wrażeniem. Dla mnie fotografowanie makijażu jest tak samo trudne jak fizyka jądrowa :///

      Usuń
  7. Powodzenia! Ja też nie do końca przemyślałam nazwę bloga, ale za już za bardzo się przyzwyczaiłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to chyba jest częste wśród blogerek, nie spodziewałyśmy się że tak się to rozhula :D Moją liderką jest zjemtowszystko, mistrz! :D

      Usuń
  8. Przyzwyczaiłam się do "In my Wonderland", ale i do "Alicja make up" przyzwyczaję się szybko:) Logo bardzo ciekawe:) Lubię minimalizm, wię jestem jak najbardziej za:) I życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam blogi bardzo minimalistyczne sama zamierzam trochę swój blog zmienić ale zobaczymy co z tego wyjdzie;)
    Bardzo ładny nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nagłówkiem jestem zachwycona :) Strzał w dziesiątkę :) Ja jestem Twoją nową czytelniczką, ale na pewno szybko zapamiętam nowy adres :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zmiana! I przyznam szczerze też mam problem z zapamiętaniem nazwy Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1