sobota, 6 kwietnia 2013

Spotkanie trójmiejskich blogerek cz. 2 - sponsorzy

Jakiś czas temu pisałam o fantastycznym spotkaniu trójmiejskich blogerek. Emocje z nim związane trzymały dość długo i naprawdę się cieszę, że mogłam poznać tyle wspaniałych dziewczyn, a jeszcze bardziej, że z niektórymi mam nadal kontakt w sieci :) Takie zloty są bardzo pozytywne, inspirujące i potrzebne.

W pierwszej notatce nie wspominałam o sponsorach bo przeważały zupełnie inne, ważniejsze odczucia. Marysia postarała się jednak, żeby spotkanie było dla nas wyjątkowe i przy współpracy z firmami zorganizowała wiele pamiątek. Jestem do dziś pełna podziwu dla jej zapału i organizatorskiej smykałki, dlatego postanowiłam zaprezentować zestawy, które otrzymałyśmy. Nie mamy obowiązku recenzowania produktów, które dostałyśmy ale jeśli któryś z nich okaże się nieprzeciętny (w pozytywnym lub negatywnym sensie) na pewno o tym napiszę.  

Wiedziałam, że wielu spotkaniom towarzyszą czasem kosmetyczne drobiazgi ale zaskoczyło mnie, że było ich aż tyle...

GREEN PHARMACY HERBAL COSMETICS
W paczce od Green Pharmacy znalazłam: masło do ciała rumianek i imbir, żel do mycia twarzy z aloesem, olejek do masażu oraz jedwab w płynie na końcówki włosów. Nigdy nie miałam wcześniej styczności z produktami tej firmy ale znam je z blogów. Zaczęłam już stosować olejek i muszę przyznać, że określenie 'neutralny' całkowicie do niego pasuje - nie pachnie, natłuszcza skórę i do masażu nadaje się idealnie.

BARWA
Firma Barwa przekazała nam kosmetyki, z którymi wcześniej także się nie znałam: krem do rąk z ekstraktem z wiśni, specjalistyczny antybakteryjny żel do mycia ciała oraz próbki kremu matującego i maseczkę. Siarkowa moc to hasło także znane mi z wielu blogowych recenzji, jeśli dobrze pamiętam, w większości pozytywnych. Wątpię aby próbki pozwoliły mi wyrobić sobie własne zdanie ale zobaczymy. W pierwszym wrażeniu wygrywa krem - pachnie intensywnie wiśniowo jedynie podczas aplikacji, błyskawicznie się wchłania i pozostawia skórę przyjemnie pachnącą i gładką - będzie idealny do pracy gdzie zależy mi na tym, by krem nie pozostawiał na długo tłustej warstwy.

NONI CARE
To jest także dla mnie nowość, nie kojarzę marki Noni Care ani z blogów ani z drogerii. Do przetestowania dostałam krem do twarzy, krem pod oczy, maseczkę intensywnie nawilżającą oraz żel do mycia twarzy. Jako pierwszy zachwycił mnie świeży, orzeźwiający zapach tych kosmetyków, zobaczymy jak z działaniem. Znacie produkty tej firmy? 

ESOTIQ
Jakiś czas temu otrzymałam od przedstawiciela tej firmy maila z propozycją przetestowania nowości kosmetycznych tej marki w ramach współpracy. Nie zdecydowałam się na nią, marka kojarzy mi się wyłącznie z bielizną i jakoś nie przekonywały mnie obietnice hipnotajzing biustu... Poza tym powiedzmy sobie szczerze, reklama nie pomagała, była bardzo słaba. Los jednak zdecydował, żebym jednak miała ten hipnotyzujący dekolt bo chciał nie chciał, w moje ręce wpadła jednak maska push-up. Ostatecznie zachęciło mnie bardzo eleganckie opakowanie, które swoją drogą jest ciut oszukańcze - wnikliwi obserwatorzy zauważą, że porcja kosmetyku sięga od korka do napisu Push Up, a od niego w górę mamy pachnące powietrze :D Dostajemy więc nieco ponad połowę tubki i gdyby nie plasterek zabezpieczający dozownik pomyślałabym, że ktoś z domowników się nim naciera :D Lista podejrzanych byłaby krótka: M. albo któryś z kotów ale plasterek przeczy mojej tezie :) Przyznaję, że z dużą porcją dystansu podchodzę do tego typu preparatów i trudno mi uwierzyć, by to cudo mogło pokonać grawitację ;) 

PANDORA

Przyznaję się - wpisy o biżuterii Pandory zwykle na blogach pomijałam bo to zupełnie nie mój styl - charmsy, zawieszki, supełki - nie brało mnie to zwyczajnie :) Wiem, że wiele z Was jest fankami kolekcjonowania tej biżuterii, ba znam kilka, które mają dość solidny odchył nawet :D Cieszę się więc, że w prezencie od firmy dostałyśmy skromne, proste sznureczki. Zdecydowanie bardziej trafia to w mój gust i pewnie coś swojego sobie pouczepiam :) Chociaż do biżuterii nie ciągnę (noszę tylko zegarek i drobny łańcuszek) myślę, że na lato takie bransoletki będą fajną, lekką opcją, na którą jestem skłonna się skusić, tym bardziej, że trafił mi się 'mój kolor' czyli kobalt. 

BY DZIUBEKA
Biżuteria od by dziubeka to już zupełnie nie moje klimaty więc postanowiłam się z Wami podzielić. Zestaw można wygrać w rozdaniu - wystarczy kliknąć w banerek u góry strony. Mam nadzieję, że przypadnie do gustu wybranej osobie.

Na koniec to, co lubię najbardziej czyli kolorówka :) 

PAESE
W zestawie od Paese otrzymałyśmy matowe cienie do powiek oraz pomadkę w płynie. Mnie trafił się zestaw w kolorach fioletowych i bardzo się z tego cieszę - będzie pasował do moich brązowych oczu a poza tym od czasu do czasu mam fazy na ten kolor więc z pewnością wykorzystam. 

 MARY KAY

W prezencie od Mary Kay otrzymałyśmy nowości: lakier do paznokci oraz szminki. Kolory mojej wersji postanowiłam zachować na razie w tajemnicy - pomadkę pokażę w poście, który planuję już niebawem natomiast lakier będzie jednym z bohaterów najbliższego rozdania. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i weźmiecie udział w zabawie :) 

DIVA
Diva jako sponsor sprezentowała nam biżuterię w postaci ozdoby na włosy, na nadgarstek i kolczyków. Fajne było to, że każda z nas dostała coś innego więc mogłyśmy się wymieniać zgodnie z naszymi upodobaniami. Myślę, że każdy znalazł coś dla siebie - w moim przypadku był to wielki kwiat w pudrowym kolorze, który mi się widzi przy wieczorowej sukience :D

Dodatkowo od Oui i PolaZag otrzymałyśmy miły akcent w postaci kuponów rabatowych na zakupy.


 Moje najulubieńsze zdjęcie z momentu wręczenia upominków - Monika, nie mogłam się powstrzymać! :D


Dziękuję jeszcze raz Marysi za zaangażowanie jakie włożyła w organizację naszego spotkania i pozyskanie sponsorów. Wyobrażam sobie ile pracy musi kosztować ogarnięcie wszystkiego a dzięki takim osobom mamy możliwość poznawania się bliżej. Marysia, jesteś idolem :D Mam nadzieję, że jeszcze niejedno miłe popołudnie przed nami - w takim samym, a najlepiej jeszcze większym gronie :) 

Doskonale spisała się też Agnieszka, dzięki której mamy mistrzowskie pamiątki w postaci zdjęć (dzisiejsze są także jej autorstwa). Wszystkie możecie zobaczyć tutaj: KLIK. A tutaj inne prace Agi: KLIK

Dajcie znać czy znacie kosmetyki, o których napisałam i czy coś Was szczególnie zainteresowało. Nie planuję recenzji każdego z produktów ale jeśli jesteście któregoś ciekawe, przygotuję notkę jak tylko bliżej się z nimi zapoznam. 

Ala

39 komentarzy:

  1. Bardzo zainteresowały mnie kosmetyki Noni Care. Pierwszy raz je widzę. Będę wdzięczna, jeśli co nieco o nich napiszesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, będę o Tobie pamiętać. Jak już wyrobię sobie o nich zdanie to skrobnę im notkę :)

      Usuń
  2. Mi Esotiq również kojarzy się jedynie z bielizną i jakoś nie jestem przekonana do ruchu firmy w stronę kosmetyczną

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mi też się buzia przy nim uśmiechnęła :)

      Usuń
  4. Piękna bransoletka :) Widzę, kilka mało znanych mi kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też nie za bardzo obczajam :))

      Usuń
  5. Uwielbiam czytać wpisy o blogerskich spotkaniach :)
    Fajnie wiedzieć, że blogosfera łączy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Jak dotąd byłam na takich dwóch i żałuję, że nie mam możliwości dotrzeć na inne, które organizują dziewczyny bo to jest przednia zabawa! :)

      Usuń
  6. piękne upominki:)
    a zdjęcie Moniki genialne:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Sporo tego, każdy znalazł coś dla siebie :)

      Usuń
  8. M. (troll blogowy)6 kwietnia 2013 20:13

    Podejrzewam, że dali Ci tak mizerną porcję, ponieważ już teraz Twój biust jest "hypnotizing" i Dżoana mogłaby być zazdrosna, że ona sobie musi wcierać, a Ty Ala nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może Ci odpalę? Też Ci podniesie co nie co :D

      Usuń
    2. M. (troll blogowy)6 kwietnia 2013 21:52

      Wyżej się już chyba nie da, ale jeśli chcesz bym Cię "co nie co" zahipnotyzował to dawaj :P

      Usuń
    3. A napiszesz później fotorecenzję gościnną? :D

      Usuń
    4. M. (troll blogowy)6 kwietnia 2013 21:55

      Na http://makeup.pl/ ???

      Usuń
    5. Wiem, że to Twój ulubiony ale jako top komentator mojego bloga powinieneś lepiej zapamiętać adres :P

      Usuń
    6. M. (troll blogowy)6 kwietnia 2013 22:01

      Ulubiony? Przecież to Ty mnie wprowadziłaś w meandry make up'u i odkąd się znamy zaglądam tylko do Ciebie :)

      Usuń
    7. Słusznie i lojalnie ale i tak nie wygrasz rozdania :)

      Usuń
    8. M. (troll blogowy)6 kwietnia 2013 22:13

      Nawet jeśli napiję się z tego kubka? :P

      Usuń
    9. Ręce precz, to dziewczyńskie!

      Usuń
  9. Wow super:) Niedosć ze spotkanie w miłym gronie to jeszcze prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, co blogerki lubią najbardziej :D Jeszcze ciacho, kawa i inne pychoty ale tego nie wrzucałam ze względu na ostatni fitnes-szał :D

      Usuń
  10. Zazdroszczę spotkania, sama jeszcze nie dotarłam na ani jedno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się zaczaić i doprowadzić do skutku :D To moje drugie spotkanie w ciągu dwóch lat blogowania więc chyba nie ma czego zazdrościć ;)

      Usuń
  11. Śliczny ten sznureczek z Pandory :) Świetny kolor Ci się trafił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny tylko nie bardzo mam pojęcie jak go omotać ;)))

      Usuń
  12. Takie zloty stanowią doskonałą okazję do poznania innych blogerek, które dotychczas kojarzymy jedynie z internetowej działalności. Jutro wybieram się na opolski zlot i od kilku dni mam świetny humor;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Kosmetyki Noni Care można znaleźć w wybranych Rossmannach. Jednak drogeria podjęła decyzję o ich wycofywaniu...

      Usuń
  13. Ach, znów tak miło czytać takie komplementy ;)) Kolejne spotkania na pewno w planach - też mam nadzieję, że w jeszcze większym gronie! Co do prezencików - część pomogła mi zorganizować Monika z Kaku fashion&cook - nie sposób o niej nie wspomnieć ;)
    A dla tych, którym Pandorowe sznureczki wpadły w oko - zapraszam do mnie - do środy trwa rozdanie :)
    Pozdrawiam ciepło Alu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapewne było świetne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1