poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Reklama z Magdą w Glamour :)

W miniony czwartek w magazynie Glamour ukazała się kolejna odsłona reklamy conceptshop.pl, przy której miałam przyjemność pracować. Tym razem moją modelką była Magda, także blogerka. 

To mix przeróżnych uczuć widzieć efekty swojej pracy w reklamie prasowej i internetowej :) Z jednej strony stres i trema czy wszystko wyszło tak, jak chciałam, z drugiej radość, duma i zalążek wiary w to, że może się udać wszystko, co sobie wymarzymy :) 




Zapraszam do obejrzenia filmu z backstage'u:  KLIK



11 komentarzy:

  1. Gratulujemy! A makijaż przepiękny (podobnie jak modelka) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawooo ! Piękna modelka i cudny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie :) gratuluję publikacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! To jest duży krok w spełnianiu swoich marzeń;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję serdecznie ;) wspaniałe wyróżnienie uczestniczyć w czymś tak fajnym , a efekty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie, większość osób nawet nie zwróci uwagi na makijaż

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1