wtorek, 16 kwietnia 2013

mobile mix #2

1. mój makijaż w reklamie prasowej InStyle / 2.3. zimowe lubelskie / 4. stare rodzinne fotografie / 5. nowości blogowe / 6. Sopot nocą / 7. kwietniowy Glossybox / 8. wiosenny prezent od Rossmanna / urodzinowe

Dostałam od Was bardzo pozytywny odzew po debiucie z mobile mixem więc postanowiłam przygotować drugą część :) Sporo się ostatnio dzieje, czuję, że wciąż brakuje mi czasu i nie ogarniam. Próbuję czasem się zatrzymać, złapać chwilę w lesie albo nad morzem, cieszyć się drobiazgami i celebrować dobre chwile, czekając na wiosenną energię. To chyba powoli już! :) 

Jak Wasze samopoczucie?


14 komentarzy:

  1. Koty i tulipany, czyli to, co lubię najbardziej. ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, tego zimowego zdjęcia mogłaś tu nie wstawiać!:D Mam dość śniegu, mrozu, szalików i grubych kurtek. Przyszła wiosna i jest mi cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak Aguteńka mam dość zimy ale uwagę przykuł kotek. Uwielbiam koty, tulipany też. Kwiaty w każdej postaci. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje samopoczucie coraz bardziej wiosenne, chociaż właśnie trochę zmarzłam pisząc licencjat (to pewnie przez to ;))
    Lubię takie składanki zdjęć :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię oglądać u innych więc nieśmiało próbuję zaproponować coś swojego :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. O, fajnym kotkiem to on był jak ledwo łaził, teraz to kawał łobuza i mistrz pierwszego planu :) Naprawdę muszę się gimnastykować, żeby go wyrzucić z kadru ;)))

      Usuń
  6. Jakie cudne zdjęcie! Warto trzymać takie pamiątki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stęskniłam się za moim ukochanym Sopotem. Pięknie wygląda nocą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1