środa, 10 kwietnia 2013

Makeupowy debiut prasowy :)

Dziś w magazynie InStyle ukazała się reklama, do której miałam przyjemność wykonać makijaż :) Twarzą kampanii i moją modelką była Jessica, autorka bloga http://www.fashionmugging.com/ 



Przyznam, że miałam ogromną tremę kupując dziś rano gazetę i wertując ją w poszukiwaniu zdjęcia :) Bardzo się cieszę, że ekipa mi zaufała i mogłam się wykazać w tym, co najbardziej lubię robić. Spędziłam dwa fantastyczne, inspirujące dni w przepięknym miejscu położonym nad samym morzem, z ludźmi pełnymi energii i pasji. Już niebawem opublikuję kilka migawek zza kulis oraz pokażę jak makijaż powstawał krok po kroku. Tymczasem z całego serca polecam Wam bloga Jess - styl i klasa, zobaczcie same! :)

Zaczynam powoli wierzyć, że jeśli czegoś się tak bardzo, bardzo, bardzo chce to można to osiągnąć!
Z niecierpliwością czekam jeszcze na Glamour, Avanti i kolejne prasowe publikacje :) Mam nadzieję, że ta przypadła Wam do gustu. 

Ala




35 komentarzy:

  1. Ala jest moc! Makijaż jest piękny, zdjęcie super! Obyś przebijała się dalej wieloma sukcesami(sobie tego też życzę :p)! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Trzymam za Ciebie kciuki także! :))) Jak się robi coś, co się lubi to prędzej czy później wszystko przyjdzie co najlepsze :)

      Usuń
  2. wielkie gratulacje !
    makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż świetny jak i modelka :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Alu, wspaniale się rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Staram się do przodu :)))

      Usuń
  5. Właśnie mam gazetę w ręku:) Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! bardzo ładny makijaż, przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi bardzo przypadła do gustu i gratuluję Alu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż. :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najserdeczniejsze gratulację, życzę kolejnych takich sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!:) Z całego serducha gratuluję!:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, niesamowite wspomnienia musisz mieć związane z takim fajnym wydarzeniem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wspaniałe wspomnienia i cenne doświadczenie :) Bardzo się cieszę, że mogę brać udział w tego typu projektach.

      Usuń
  12. Gratulacje, Alu! Świetnie Ci to wyszło :) oby więcej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ala, gratulacje, prawdziwy sukces, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Wielkie gratulacje, właśnie dziś listonosz dostarczył mi majowy numer In Style :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie gratulację, piekna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super sprawa, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, mnie niedługo czeka sesja do magazynu, mam nadzieję, że dam rade, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że dasz! Czekam na efekty i trzymam mocno kciuki :)))

      Usuń
  18. Bardzo, bardzo Wam dziękuję za motywujące słowa! Nawet nie umiem wyrazić jak bardzo mi to pozwala chwycić w żagle wiatr. To jest naprawdę dobry dzień :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. piekny makijaż :) gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Piękny makijaż. Masz niesamowity talent!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana wieeeeeelkie gratulacje!!!!! :D I powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Modelka wygląda bardzo ładnie! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1