czwartek, 11 kwietnia 2013

Kwietniowy Glossybox - aktywnie!

Właśnie dotarł do mnie cieplutki jeszcze, kwietniowy Glossybox. Co w środku tym razem?

  • BILIQ intensywne serum rewitalizujące - pełny produkt, 28 zł / 30 ml 
  • Charmine Rose nawilżająca emulsja do stóp - miniaturka 50 ml
  • RSS Dermo Rassoul dezodorant nawilżający - pełny produkt, 15 zł / 75 ml 
  • Love Me Green organiczny krem do ciała - nowość, miniaturka 30 ml 
  • YASUMI peeling do ciała - miniaturka 50g 
  • Extra gadżety: gumki do włosów w neonowych kolorach i vouchery: 40 zł na zabieg Yasumi oraz 40 zł na zakupy z Love Me Green (powyżej 200 zł.)
Tym razem wszystkie pudełka są jednakowe. Jak Wam się widzi zawartość w tym miesiącu? Znacie te kosmetyki? Dla mnie wszystkie są nowością i jestem ich bardzo ciekawa, szczególnie organicznego kremu. Ogólnie na plus :)

Ala

Na prośbę Natalii dorzucam skład serum Biliq :)



26 komentarzy:

  1. Tak pudełka są takie same, ale na niektóre dziewczyny czeka niespodzianka w postaci wybranych butów lub 50zł na zakupy. Ja również jestem zadowolona z pudełeczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Zupełnie o tym zapomniałam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na razie pachnie zachęcająco :D

      Usuń
  3. Mnie zaintrygowało to serum Bioliq i chętnie bym je zamówiła. Czy mogłabym Cię prosić o wysłanie zdjęcia składu tego produktu :-*? Napiszę zaraz do Ciebie emaila :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :) Edytowałam wpis, może jeszcze komuś się przyda taka informacja :)

      Usuń
  4. Serum mnie zaciekawiło:) Nie jest drogie więc może się na nie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe. Coś mi nie pasowało w tym serum :)
    Marka Bioliq należy do bardzo tanich i postanowiłam poszukać w 'mojej' aptece.
    GB troszkę sobie cenę zawyżyło - raptem dwa razy :P
    http://www.aptekagemini.pl/bioliq-dermo-serum-intensywnie-rewitalizujace-30ml.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to serum kosztuje 15 zł, ostatnio zastanawiałam się nad jego zakupem, ale nigdzie nie mogłam znaleźć żadnych recenzji więc dałam sobie spokój. Mimo to, nadal bardzo mnie ono ciekawi :)

      Usuń
    2. O w pysia, no to pięknie :) Nie otrząsnę się z tego luksusu teraz :D
      Czyli, że zostaję przy moim starym, wiernym EL :)))

      Usuń
  6. Pieknie i hojnie Was obdarowali! :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie przekonuje mnie glossybox. o wiele bardziej polubiłam się z shinyboxem. ale w tym pudełku przygarnęłabym gumki do włosów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio zauważyłam, że jak Shiny mi się nie podobał na początku zupełnie tak teraz coraz lepiej...

      Usuń
  8. Zawartość przyjemna, ale nie powala :) Ciekawa jestem tego serum z mocno zawyżoną ceną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz serum Estee Lauder ANR i nie sądzę, żeby było warte zamiany ;)

      Usuń
  9. mnie zaciekawił jedynie peeling Yasumi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachnie, nawet przez wieczko więc pewnie pójdzie w ruch jako pierwsze ;)

      Usuń
  10. Tym razem cała zawartość mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się zawartość ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie jakos ta zawartośc nie kręci:(Glossy Box jest strasznie nierówny w zawartościach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie padłam po obejrzeniu zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rzeczy :) Nie miałam rzadnego, więc wszystkich jestem ciekawa :)
    Gumeczki suuuuper :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam w TV reklamę serum rewitalizującego BIOLIQ. Musze przyznać, że jestem jeszcze bardziej zaciekawiona. Reklame mozna zobaczyc tez na Yuotubie: http://www.youtube.com/watch?v=WD3-pYPiKvY

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten glossy box:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1