piątek, 26 kwietnia 2013

Baroque

Gdzie jestem jak mnie nie ma? Staram się pozamiatać dookoła jeszcze przed wyjazdem na majowy weekend - zaliczenie semestru w szkole wizażu, rozliczenie roczne na ostatnią chwilę - jak zawsze, bieżące sprawy w pracy, domowy pierdolniczek i miliony innych ważnych kwestii. Mam nadzieję, że wypocznę i wrócę na pełnej ;)

Tymczasem próba generalna przed jutrzejszym zaliczeniem. Jak już przywiozłam tę perukę z opery to nie mogłam się powstrzymać, żeby jej nie przymierzyć, a jak już przymierzyłam, machnęłam bardzo szybki barokowy make up :D 



 



Jutro postaram się bardziej dopracować całość a modelką będzie piękna Ania. Niebawem więcej zdjęć :) Trzymanie mocno kciuków wskazane ;)

Buziaki!
Ala

23 komentarze:

  1. Pięknie! Trzymam kciuki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny make-up ;) 3mam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci to wyszło :) Ja również trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie Ci to wszystko wyszło!! Oczywiście trzymam kciuki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie :D
    puder na twarz, trochę buraka na policzki, przyklejamy muszki tam, gdzie mamy pryszcze i jedziemy :D


    bajecznie! tylko brakuje złotego młoteczka i kowadełka do polowania na wszy \

    (oczywiście nie nawiązuję tu do Twojej osoby, ale do epoki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ala ślicznie! :) Nieprzesadzony, ale rzeczywiście epokowy, co za piękny cień masz na powiekach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cień to Inglot 397 pearl

      Usuń
  7. Świetnie Ci wyszła ta barokowa wersja makijażu, dokładnie taka jak na filmach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz jak Maria Antonina, Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej peruce to wygladasz mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zacznę tak chodzić do pracy :P

      Usuń
  10. Dzięki Wam za kciuki, sesja zaliczona :))) Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę i będę mogła opublikować efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładnie wyglądasz ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa stylizacja. do twarzy Ci w niej !

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna stylizacja.Bardzo mi się podoba.Jeśli masz ochotę zapraszam do wzięcia udziału w zabawie makijażowej na moim blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło naprawdę barokowo. Podoba sie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1