czwartek, 21 marca 2013

WIOSNA

No i mamy długo wyczekiwaną wiosnę! Wraca radość, chęć do życia, energia i potrzeba zmian :) Nie wiem jak u Was ale dla mnie pierwsze miesiące roku są szczególnie trudne. Są nie do wytrzymania. 

Ponieważ za oknem jeszcze mało wiosennie, przychodzę do Was z odrobiną koloru, może Was też zainspiruje i natchnie :) Na początek krótka prezentacja kolorów sezonu.


 

Odkąd po analizie kolorystycznej wiem, że jestem zimą (a nie jesienią, jak myślałam przez długi czas), patrzę na kolory nieco inaczej. Co więcej, tak się wkręciłam w temat, że wszędzie tego próbuję - patrząc na ludzi na przystanku, w pracy na służbowych spotkaniach, w sklepie, na poczcie... Jeśli więc kiedyś mnie spotkacie i będę się Wam dziwnie przyglądać to pewnie analizuję :P

Z kolorów proponowanych na sezon wykorzystam z pewnością szmaragd  i granat, który uwielbiam bez względu na porę roku i aktualne trendy :) To magiczny kolor, który pasuje zarówno blondynkom, rudym i brunetkom, czarno- i brązowowłosym. Szmaragd budzi we mnie zaś typowo emocjonalne skojarzenia - nasz cudowny, grudniowy rejs po Karaibach odbyliśmy statkiem Emerald Princess. Wiem, bez sensu :)

Kolory kolorami, trendy trendami ale każda z nas ma swoje upodobania i preferencje. Ja wraz z nadchodzącą wiosną postawię na trzy typy makijażu. 

KOLOROWA KRESKA


Kreski robię przeważnie cieniem na mokro, więc nie czuję kolorystycznych ograniczeń. Do tej pory jednak stawiałam na czerń i granat. Spróbowałam jednak ostatnio turkusu, błękitu, zieleni i fioletu i muszę powiedzieć, że moje brązowe oko lubi takie zmiany :) W głowie nadal kołacze mi żółty i różowy, kto wie, jak tylko mocniej przygrzeje słońce... Kolorowa kreska to będzie zdecydowanie mój makijaż w nadchodzącym sezonie. 

RÓŻOWE USTA


Spotkałam się ostatnio z dawno niewidzianą koleżanką ze studiów, która zaraz po cześć powiedziała: Ala, zmieniasz się, masz różowy błyszczyk :) Ano mam - odkąd wiem, że jestem zimą :P Wcześniej wybierałam kolory szminek jak najbardziej zbliżone do naturalnego koloru moich ust. Po analizie przekonałam się, że róż magicznie odświeża twarz i pokochałam ten kolor. Kiedy się spieszę i nie mam czasu na makijaż, takie usta robią całą robotę :)  Szybki make up na wiosnę jak znalazł. 

MAKIJAŻ NO MAKE UP


Nude wraca u mnie szczególnie latem, kiedy upał sprawia, że makijaż oka czy szminka na ustach nie jest najlepszym rozwiązaniem. Sprawdza się, kiedy stawiamy na luz i naturalność. Wbrew pozorom to nie jest mniej czasochłonny makijaż niż inne - cera musi być starannie dopracowana, zasinienia pod oczami, niedoskonałości skóry idealnie zamaskowane a oko otwarte i rozświetlone. Rzęsy wytuszowane są delikatnie ale precyzyjnie, makijaż ust podkreśla jedynie ich naturalne napigmentowanie. Nie zapominamy o brwiach - ich uczesaniu i podkreśleniu. Bardzo lubię tego rodzaju look, który jedynie podkreśla urodę. Do tej pory jednym z moich ulubionych jest makijaż, który wykonałam dla Kamili - kto nie pamięta albo nie widział - podrzucam :) 


Jak u Was - wybudziłyście się z zimowego snu i szukacie kolorów? Znalazłyście coś dla siebie wśród tych proponowanych na najbliższy sezon? Zmieniacie makijaż w zależności od pory roku czy trzymacie się wypracowanego stylu? 

A już niebawem słońce i ciepło i światło do zdjęć :D  


Pozdrawiam cieplutko,
Ala

24 komentarze:

  1. Chciałabym, żeby ktoś mi zrobiła analizę kolorystyczną ;) Póki co wydaje mi się, że jestem wiosną... Różowe usta do mnie mocno przemawiają ze zdjęć, ale nie wiem czy się odważę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zachwycona analizą, ona naprawdę wiele zmienia :) Ciężko ocenić na podstawie zdjęć. Odwagi, tak naprawdę przeważnie nam się w wydaje, że wszyscy się gapią :P

      Usuń
  2. Gdyby tylko stopnial snieg... :< rozowe usta wygladaja pieknie :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!Oj tak, gdyby stopniał śnieg i słońce osuszyło chodniki i trawniki ;)

      Usuń
  3. już nie mogę doczekać się 20C na termometrze ♥ a różowe usta są geenialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie totalnie zauroczyły :) A 20C spokojnie, przyjdzie szybciej niż nam się zdaje :)

      Usuń
  4. Kolorowe kreski bardzo mi się podobają. Ale, w tym przypadku, czerń jest niezastąpiona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałabym nic przeciwko temu abyś mnie "zanalizowała" bo ja mam z tym problem..nie wiem czy zima czy lato, a może wiosna..byłabym wdzięczna za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym spróbować pomóc ale do analizy potrzebny jest zestaw chust. Możemy jednak coś pokombinować, popróbować, pobawić się ale nie gwarantuję, że trafimy w punkt, czasem nawet z chustami ciężko jest określić typ :) Postaram się niebawem opublikować posta o analizie, może to Ci coś podpowie. Jeśli chcesz pomocy 'zdalnej' to daj znać, coś wymyślimy :)

      Usuń
    2. rozumiem, ze to troszkę skomplikowane, dlatego byłabym wdzięczna za pomoc. czytam wiele artykułów o analizie ,ale za każdym razem mam mętlik w głowie..

      Usuń
    3. A podeślesz mi zdjęcie bez makijażu i z zasłoniętymi włosami? :D

      Usuń
    4. jak tylko zrobię to podeślę,

      Usuń
  6. Różowe usta bardzo mi się podobają, choć sama nie mam odwagi na takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba dojrzeć w swoim czasie... Ja dopiero w wieku 27 lat zaczęłam w ogóle używać szminek, nie mówiąc o nasyconych kolorach :P

      Usuń
  7. kolorowe kreski praktykuję już od miesiąca - tęsknię za wiosną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż na blogu, koniecznie chcę zobaczyć :)))

      Usuń
  8. Różowe usta to mój ulubiony trend! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozowe usta mam w szufladzie, dzis kupilam czerwone buty, sa jeszcze w pudelku, w zeszlym tygodniu kupilam sukienke w kolorze nektarynki... Jak zwykle nic do siebie nie pasuje, ale na wiosne chyba jestem juz gotowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego w szufladzie a nie na sobie? :P

      Usuń
  10. też mam skojarzenia na słowo "szmaragd".S.

    ps.chcę.... zostać zanalizowana kolorystycznie...chcę...chcę...chcę(tupie nóżkami obiema) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Szykuj się, przyjeżdżamy na weekend :D

      Usuń
  11. Kolory! Tak je uwielbiam! Tak są potrzebne po ciężkiej szarej zimie! Ja uwielbiam granat... co zresztą widać po nowych okularach ;) Różowe usta, kolorowe kreski i makijaż nude - lubię to !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1