piątek, 29 marca 2013

Wiosenne rozdanie z by dziubeka

Kilka z Was pisało, że chciałoby dołączyć do spotkania blogerek, o którym pisałam tutaj: KLIK. Kolejny zlot mamy w planach więc czuwajcie :) Tymczasem postanowiłam podzielić się z Wami jedną z pamiątek z tego spotkania. W prezencie mam dla Was zestaw by dziubeka, składający się z kubeczka i bransoletki w fioletowym kolorze z kolekcji Lillipop. Ja biżuterii nie noszę więc mam nadzieję, że ucieszy którąś z Was :) 



Zestaw trafi do jednej z osób, która jest publicznym obserwatorem bloga lub lubi profil Alicja Make Up na Facebooku i wyrazi chęć udziału w komentarzu poniżej. Rozdanie potrwa do 10 kwietnia. 

Uwaga - nie podawajcie w komentarzu swoich adresów mailowych. Z osobą, która otrzyma nagrodę skontaktuję się po zamknięciu rozdania. 

Powodzenia :)

43 komentarze:

  1. Zgłaszam się - ostatnio stłukłem kilka kubków :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M., musisz popracować nad precyzją ruchów podczas zmywania. Odstąpię Ci miejsce przy zlewozmywaku, żebyś mógł ćwiczyć i w przyszłości pochwalić się kompletem umytych naczyń :P

      Usuń
    2. Mam za duże stopy ;)

      Usuń
  2. Zgłaszam się - obserwuję jako alekandra

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna ta bransoletka jak i kubeczek :)
    biorę udział, obserwuje jako yesiwantyouback

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się :) jako make-up-land

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaintrygował mnie ten zestaw :) Zgłaszam się do rozdania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, i jeszcze chciałam napisać, że bardzo korzystna zmiana nagłówka! Poprzedni też mi się bardzo podobał, ale ten wydaje się taki... profesjonalny :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Bardzo chętnie - obserwuję jako Aneta Starosta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się obserwuję jako Mika

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się jako ja :-) Justyna Zybercik

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, obserwuję jako PaulaP,
    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi właśnie kolega z pracy kubek stłukł ;/ zgłaszam się! :) sauria80

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :) obserwuję jako Shiawasena

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!:) wczoraj moja mała córa stłukła mój ulubiony kubek :/
    Obserwuję jako Kasienka23

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że się zgłaszam! Zakochałam się w Dziubece od pierwszego wejrzenia! Obserwuję jako Agni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie:) Obserwuję jako: astoria:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam szczególnie bransoletki By Dziubeka więc i ja się zgłaszam po kubeczek :0

    OdpowiedzUsuń
  16. :) zgłaszam się!
    obserwuję jako tamit24 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako 'Ewa Ewa' ten blog i zgłaszam chęć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja spróbuję szczęścia :)

    Obserwuję jako Karotka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja wyrazam chec. :)
    PS. Poprzedni baner o wiele bardziej mi sie podobal. Byl taki swiezy, pastelowy, az sie chcialo na niego patrzec. No i bardziej pasowal do nazwy bloga "in my Wonderland". :)
    Moim zdaniem aktualny baner nie wyroznia sie niczym szczegolnym i nie "cieszy" oka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagi :) Nagłówek i nazwa bloga wkrótce się zmieni więc to tylko wersje 'robocze' :) Mam nadzieję, że zmiany przypadną Wam do gustu :)

      Usuń
    2. Aha, rozumiem. To dobrze. :)

      Usuń
  21. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Nefka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się jako esiane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się, obserwuję jako Lidiakkrk

    OdpowiedzUsuń
  24. wyrażam niezmierną chęć udziału w wiosennym rozdaniu. tak żeby wiosna zawitała do mojego domku, bo za oknem depresja :(
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się i ja ! Piękny zestawik *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się po przepiękny kubek, taki kolorowy na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyrażam chęć! :) Jako Em. - obserwatorka bloga, a także jako Monika Rakowicz - lubiąca Twojego facebooka. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również chciałabym wziąć udział :) Wspaniały blog, będę do Ciebie zaglądać, zajrzałam z polecenia ArtAttack ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się:) Obserwuje jako Serenitka B i lubię na fb jako Monika B
    :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się :) obserwuję Twojego bloga jako FitManiaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się! ;)
    Obserwuję na facebooku jako Agata Walas ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: ZajacKicak :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1