poniedziałek, 25 marca 2013

Spotkanie trójmiejskich blogerek - fotorelacja

Jak już pisałam, w sobotę miałam prawdziwą  przyjemność uczestniczyć w spotkaniu, które zorganizowała dla nas Marysia. Umówiłyśmy się na sopockim monciaku w kawiarni La Crema. Przyznam, że to było moje drugie tego typu spotkanie więc szłam z delikatną tremą. Szybko jednak przekonałam się, że niepotrzebnie - dziewczyny okazały się sympatyczne, ciepłe a przede wszystkim pełne pasji. To było naprawdę udane popołudnie. 


Na wielkie brawa zasługuje Marysia, która zadbała o każdy szczegół i na wiele sposobów uatrakcyjniła nam dzień :) Wybór miejsca był bardzo przemyślany i trafny. Nie jestem znawcą tutejszych lokali ale podobał mi się kameralny klimat, łagodny wystrój i przede wszystkim sympatyczna obsługa, która dbała o komfort wszystkich gości. My zostałyśmy potraktowane dodatkowo lampką prosecco, co podkreśliło wyjątkowość naszego spotkania :) Kawa była także bardzo smaczna i myślę, że jeśli będę szukała miejsca na kawę z przyjaciółmi, będzie to właśnie La Crema Cafe.

 
 

 
W dalszej części każda z nas opowiadała w kilku słowach o sobie i swoim blogu. Bardzo spodobała mi się ta inicjatywa bo przyznam, że znam raczej autorki blogów o tematyce makijażowo-urodowej. Tu miałam możliwość poznać dziewczyny o zupełnie innych pasjach co było bardzo inspirujące. Miałyśmy też możliwość pobuszować po naszych stronach więc moja lista czytelnicza wydłużyła się o kilka fantastycznych pozycji :)


 
na krótką fotorelację. n 
 
Przed spotkaniem zostałyśmy poproszone aby zabrać ze sobą rekwizyt, który nawiązuje do tematyki naszych blogów. Pozowałyśmy z nimi do mini sesji zdjęciowej :) Te, jak i wszystkie inne zdjęcia ze zlotu zrobiła dla nas Agnieszka - Subobiektywna.

Poznajcie nas bliżej :)

MONIKA
JUSTYNA
AGATA
SANDRA
MONIKA
ANETA

ADRIANNA
MONIKA I MARTYNA
ANIA
ANETA
MARYSIA
JA :)

Bardzo, bardzo się cieszę, że miałam okazję poznać dziewczyny osobiście. Zupełnie inaczej czyta się blogi, kiedy zna się autora, a już zupełnie inaczej kiedy się wie, że autorem jest tak fantastyczna osoba :) Po trzech godzinach plotkowania na każdy temat nadal czułyśmy niedosyt więc kolejne spotkanie jest pewnie kwestią czasu. Z chęcią nadrobiłabym zaległości z 'drugim końcem stołu' bo niestety, choć z wszystkimi udało się  porozmawiać, nie z każdym tyle, ile bym chciała :) Pozdrowienia też dla dwóch Panów - jednego rodzynka w naszym gronie i drugiego, cierpliwie czekającego na żonę ;) I dla dwumiesięcznej kruszynki, która jeszcze nieświadoma blogowego spotkania może kiedyś dołączy do podobnego, kto wie ;)

 
Gorąco zachęcam do przybycia na kolejne spotkanie. Plaża, morze, słońce, czego potrzeba więcej? 

Buziaki!
Ala
    


38 komentarzy:

  1. Alu, dziękuję za takie ciepłe słowa jeszcze raz! Już wszędzie i wszystkim po pięć razy mówiłam jak mi ciepło na sercu, kiedy myślę że wszystko się udało, ale zaliczam to naprawdę do własnych osiągnięć ;)
    Bardzo miło było Cię poznać i mam nadzieję do szybkiego zobaczenia! A tymczasem w wirtualnym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że mogłam poznać Was wszystkie i mam nadzieję, że zostaniemy w kontakcie :) Cieszę się jak wariatka z tego spotkania i jeszcze pewnie nie raz to napiszę :)

      Usuń
  2. udane spotkanie, a pomysł ze zdjęciami bombowy :) Marysia wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysl z ta mini sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo spodobał :) Aga ma świetne oko :)

      Usuń
  4. 3 komentarze? Mówiłem, że lepiej było iść spać, albo puścić ją po 9:00 jak już wszyscy będą w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź grzej kluski, lepiej :P Jak się nażresz na noc to Ci się może znowu przyśnią mokre yorki na wrotkach :P

      Usuń
    2. Zaraz je spalę (if you know what I mean ;)) i zasnę snem sprawiedliwego :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne masz zdjęcie! Jest i atrybut Alicji w postaci pędzli i figlarna mina :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią pojawimy się na kolejnym spotkaniu ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sa takie spotkanka, widac,że sie lepiej poznałyście i dobrze bawiłyscie:) A kawa dopracowana:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc obawiałam się niezręcznych 'minut ciszy' a buzie nam się nie zamykały :))) Potwierdza się, że jak ktoś ma pasję to zawsze ma o czym porozmawiać z innymi :)

      Usuń
  8. Świetne spotkanie - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrościć, przyjechać na następne!

      Usuń
  9. A ja nic nie wiedziałam, że jest jakieś spotkanie :P Zazdroszczę i jednocześnie żałuję, że mnie ominęło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zorganizowałyśmy się na fejsie w grupie 3miasto blogerki. Już kilka osób mi pisało, że nie wiedziało o spotkaniu więc jak będziemy planować kolejne, to zrobimy większą promocję i nikt już nie przegapi! :)

      Usuń
    2. Koniecznie dajcie znać na blogach :)

      Usuń
  10. Marysia spisała się na medal - bardzo fajny pomysł z przedstawieniem się, tabliczkami itp.

    Bardzo urokliwie to wszystko wygląda, choć jeżeli będą następne, to obstawiam, że będą mniej kameralne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Marysia ogarnęła temat w sposób bardzo przemyślany :)
      Jest duża szansa, że będzie nas dużo więcej :) Chociaż często też bywa tak, że zgłasza się o wiele więcej blogerek niż później rzeczywiście się pojawia. Pożyjemy, zobaczymy :D

      Usuń
  11. Jakie cudowne spotkanie :-)! Fantastyczny pomysł z tabliczkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że się dziewczyny przedstawiły :)
    i w jaki ciekawy sposób :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Agata bez samolotu ;) Mam nadzieję, że kiedyś ogarniemy taki ogólnopolski zlot z przytupem :)

      Usuń
  13. No i kurcze, coraz bardziej żałuję, że nie mogłam być z Wami. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dobrze Ci tak :P Następnym razem mocniej się postarasz i będziesz z nami :P

      Usuń
  14. Świetne spotkanie;) Podoba mi się idea, że najpierw każdy opowiada o sobie, a potem bierze udział w minisesji zdjęciowej. Dzięki temu miałyście okazję lepiej się poznać i po spotkaniu pozostanie Wam miła pamiątka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spotkanie:) Wszystkie wyglądałyście zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł z tymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A co wyście robiły z tym WAŁKIEM??????? :DDDD Fajne foty z nazwą bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam blogerskie spotkania! super jest się poznać czy spotkac ponownie :) ja będę w 3mieście w przyszłym tygodniu, jeśli wyrobię się by wpaść do Sopotu, to zajrzę sobie do tej knajpki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W Trójmieście, w przyszłym tygodniu... :D A bardzo będziesz zarobiona? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysł z tabliczkami genialny;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne spotkanie, muszę koniecznie namówić olsztynianki na coś takiego :) Bardzo podoba mi się ten pomysł z tabliczkami :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1