czwartek, 7 marca 2013

Kilka minirecenzji czyli jak to mówią - denko :)

Nie potrafię tego racjonalnie wytłumaczyć ale nie przepadam za tytułowaniem posta 'denko' choć lubię oglądać takie wpisy na innych blogach :) Głównie za sprawą krótkich, treściwych minirecenzji więc nazwijmy to - minirecenzje ostatnich zużyć. Czy jakoś tak :)


  • płyn micelarny Bourjois - nigdy nie był moim ulubieńcem i nie podzielam zachwytów jakie wzbudza. Średnio radzi sobie z mocniejszym makijażem, ciężko się go dozuje bo wylewa się na wacik zbyt duża ilość. Po jakimś czasie zaczął podrażniać mi skórę wokół oczu, która w zetknięciu z nim piekła i stawała się zaczerwieniona. Plusem jest niewielka cena (ok. 17 zł/250 ml) i łatwa dostępność ale nie kupię go ponownie. Z ulgą zamieniłam go na  płyn micelarny z Biedronki za całego piątaka :)
  • płyn micelarny Yasumi - niestety zbyt delikatny aby poradzić sobie z demakijażem oka ale bardzo go polubiłam za przepiękny zapach i uczucie świeżości. Stosowałam go z wielką przyjemnością jako tonik. Ta miniaturka pochodzi z Glossyboxa i muszę przyznać, że zachęciła mnie do kupna pełnowymiarowego produktu. Wielki plus za króliczka - kosmetyk nie testowany na zwierzakach!
  • tonik Novoxidyl będzie bohaterem jednego z kolejnych wpisów bo szykuję pełną recenzję. Na razie napiszę tylko, że bez zachwytów. Największym plusem jest chyba butelka z wygodnym dozownikiem, która znalazła już inne zastosowanie - jest idealna do wcierek :)
  • krem pod oczy Clinique All about eyes to także miniaturka z Glossyboxa. Bardzo fajny i wydajny. Lubię go za wyraźnie odczuwalne wygładzenie okolic oczu, delikatną i lekką konsystencję oraz estetykę opakowania :) Używałam go zarówno na noc jak i rano, pod makijaż i sprawdzał się świetnie. Gdyby nie to, że już kupiłam inny krem, pewnie sięgnęłabym po niego ponownie. Polecam. 
  • maska Alterra granat i aloes to jedna z moich ulubionych masek, już mam kolejne opakowanie. Uwielbiam ją za nawilżenie, jest też idealną bazą do mieszania i 'tuningowania' półproduktami. Dodatkowe plusy to niska cena, vege skład, łatwa dostępność, ekonomiczna, wygodna i miękka tubka i bardzo przyjemny zapach. Podstawia mojej pielęgnacji włosów. 
  • maska Rene Furterer też była w Glossyboxie ale oprócz zapachu nic nie zachęciło mnie do jej kupna. Nie zauważyłam żadnych spektakularnych efektów więc zostanę przy swoich sprawdzonych kosmetykach.
  • szampon dla dzieci Babydream (niebieski) jest niezastąpiony do czyszczenia pędzli. Na moje włosy niestety działa dużo słabiej - plącze je i przesusza. Jest tani (ok. 4 zł/ 250 ml) ale słabo wydajny. Lubię go za zapach i wielokrotnie już osoby przeze mnie malowane zwracały uwagę, że moje pędzelki ładnie pachną i są mięciutkie :) 
  • balsam do kąpieli Babydream fur mama - niezmiennie, nieskończenie, nieprzerwanie mój ideał! Nie wiem która to już butelka. Fantastyczny do mycia głowy - zmywa oleje, nie podrażnia skóry, nie plącze ani nie przesusza, do codziennego stosowania najlepszy. Użyty do kąpieli sprawia, że nie potrzebuję już oliwki ani balsamu. Dobrze też radzi sobie ze zmyciem makijażu i wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń z twarzy nie ściągając skóry i nie podrażniając. Najlepszy uniwersalny kosmetyk jaki znam! 10 zł / 500 ml :D
No, to  mogę iść wyrzucić śmieci ;)
Ala

P.S. Słońce! Jest światło do zdjęć i energia i moc! :) 

31 komentarzy:

  1. Maskę Alterry muszę w końcu przetestować :) Chyba jestem jedyną blogerką, która nie zna tych kosmetyków do włosów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem drugą. :) Też ich jeszcze nie używałam.

      Usuń
    2. Jak żeście się uchowały? :)

      Usuń
    3. Ja używałam ale mnie nie zachwyciła niestety:(

      Usuń
    4. też ich jeszcze nie testowałam:>

      Usuń
    5. little sunshine, wszystko przed Tobą :)

      TheBeautyOfFashion, a dlaczego? Zapach, działanie?

      Usuń
  2. Tę maskę z Alterry bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maski alterry nie miałam, ale odżywkę używam non stop ;) płyn do mycia babydream też uwielbiam ale nie myję nim włosów tylko ciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj włosy, mówię Ci :)

      Usuń
  4. ok, przekonałaś mnie, lecę po Babyderm fur mama :) A ja maski Alterry nie pokochałam, mam wrażenie, że alkohol którego jest tam sporo przesuszał mi końcówki :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no może tak być... Ja ją zawsze podkręcam, a to żelem hialuronowym a to olejkami więc może dlatego u mnie działa dobrze.

      Usuń
  5. Micel z Bourjois również i mojego nie skradł serca, głownie za podrażnienie oczu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, czyli nie tylko ja mam taki problem. Co ciekawe, kiedyś tego nie robił.

      Usuń
  6. Lubię tą maskę z Alterry ale mam wrażenie że moje włosy już się do niej przyzwyczaiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj ją podkręcić, wymieszać z czymś?

      Usuń
  7. ja akurat jestem fanką Bourjois ;) maske z alterry muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu fanów ma ten płyn, podobnie jak Bioderma. Może po tych pozytywnych recenzjach wymagałam od niego za dużo?

      Usuń
  8. u mnie wczoraj było słońce, dzisiaj chmury i deszcz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, na cholere Ci było od nas wyjeżdżać? :P

      Usuń
  9. Tez nie podzielam zachwytów na micelem Bourjois, według mnie o niebo lepszy jest Be Beauty :) Tak zachwalasz ten balsam Babydream, ze kupię przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szczerze :) Kupuj, kupuj i napisz jak wrażenia :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię tą maskę z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna kusicielka! Masko Alterra, już biegnę po Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maski z Alterry nie miałam jeszcze okazji używać, ale ten balsam z Babydream chyba kupię:) A ich szampon również używam do mycia pędzli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować, nie trafiłam jeszcze na negatywne recenzje :)

      Usuń
  13. muszę kupić ten szampon Babydream :*

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja w żadnym rosmanie nie mogę znaleźć tego balsamu babydream :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1