poniedziałek, 4 marca 2013

Instytutowe Targi Mody 3

Ostatnio na blogu jest mnie nieco mniej za sprawą wielu pozytywnych rzeczy, które się ostatnio dzieją. Miniony tydzień był dla mnie wyjątkowy, między innymi za sprawą Instytutowych Targów Mody. Makijaże w tak wspaniałej atmosferze, z tak pięknymi modelkami to była czysta przyjemność :) Zapraszam na krótki filmik.


Dzięki www.fotografiagdynia.com.pl  Świetna robota!

Na dokładkę kilka zdjęć modelek, które malowałam :) 

zdjęcia: Andrzej Szulc

Już niebawem pokażę fotorelacje z kolejnych wydarzeń, przy których miałam szczęście pracować. Mam nadzieję, że się spodoba, ja jestem pełna optymizmu :) 

Wraz z nadchodzącą wiosną i nowymi wyzwaniami wróciła mi też chęć działania. Planuję drobne zmiany. Już teraz możecie mnie znaleźć na facebooku pod inną nazwą Ala Iwańczuk Make Up & Beauty Blog ale to wciąż  ta sama ja :) Zapraszam serdecznie. Ala

 

8 komentarzy:

  1. Zazdroszcze takiego doswiadczenia i przygody :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie zazdroszczę :))) Przygoda była fantastyczna i niezapomniana, to sama radość pracować z takimi ludźmi :)

      Usuń
  2. Świetne doświadczenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. MUA Ci ona :) Dobra robota Ala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie- rozkręcasz się :) tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1