piątek, 1 lutego 2013

Styczniowe denko i sprostowanie

...czyli co przetestowałam w ostatnim czasie i mogę polecić lub odradzić...


  1. L'Occitane, miniatura żelu pod prysznic z ekstraktem z werbeny - lubię miniaturki bo świetnie się sprawdzają na siłowni czy saunie. Nie przekonał mnie jednak, żeby sięgnąć po pełnowymiarowe opakowanie, bardzo przeciętny, niczym się nie wyróżnia spośród drogeryjnych, tańszych żeli.
  2. Ultra Doux, odżywka z olejkiem z awokado i masłem karite - jak widać moja ulubiona :) Miała być chwilowym zamiennikiem dla Isany Babassu ale została na dłużej. Niezbyt wydajna ale tania (ok. 8 zł) więc bez żalu kupuję kolejne... Moje włosy ją uwielbiają!
  3. Balneokosmetyki biosiarczkowy żel głęboko oczyszczający - pełnowymiarowy produkt z Glossyboxa. Nigdzie nie widziałam tych kosmetyków ale niespecjalnie będę ich szukać. Żel był całkiem fajny ale bez zachwytów. Zdecydowanie wolę delikatniejsze pianki do których ostatnio wróciłam.
  4. Isana zmywacz do paznokci - najlepszy jakiego używałam. Nie wysusza a skutecznie radzi sobie z lakierami, nawet ciemnymi. Testowałam też wersję różową ale wracać będę do zielonej. 
  5. Babydream fur Mama balsam do kąpieli - pisałam już o nim wiele razy - najlepszy produkt do codziennego mycia delikatnych włosów. Nie wiem ile butelek już zużyłam. Mało wydajny przez rzadką konsystencję ale na tyle tani, żeby sobie nie żałować :) 
  6. SVR balsam do suchej skóry - zużył mi M. z upodobaniem więc wnioskuję, że fajny :P
  7. Dermalogica maska z witaminami - bardzo fajna, moja buzia uwielbia witaminy a to był naprawdę fajny kosmetyk. Szkoda, że cena pełnego opakowania jest taka kosmiczna...
  8. Clarena krem do biustu - zużyłam na dekolt i szyję. Plus za piękny zapach i działanie - skóra była wyraźnie nawilżona, miękka i gładka.
  9. Jantar wcierka - osławiona między blogerkami :) Nie stosowałam jej zgodnie z zaleceniem a pryskałam mgiełką wilgotne włosy. Działała na nie jak odżywka bez spłukiwania - uwielbiam ten efekt, w zapasie mam kolejną :) 
  10. Babydream szampon dla dzieci - używam do mycia pędzli i sprawdza się świetnie. Włosy na głowie plącze i wysusza więc nie polecam. 
  11. Joanna peeling do ciała - ma obłędny zapach bzu! Niestety sam w sobie jest słaby - rzadki, mało przez to wydajny a drobinki raczej łaskoczą niż cokolwiek zdzierają. Plus za praktyczne i wygodne opakowanie, łatwość spienienia i jeszcze raz za zapach :) 
  12. Alterra szampon z kofeiną - niestety u mnie się nie sprawdził. Plątał i wysuszał włosy, minus za detergent, plus za składniki nie testowane na zwierzakach. 
Dużo tego nie ma ale te kilka słów komentarza może okażą się dla kogoś pomocne. 

Winna Wam jestem przy okazji sprostowanie - BABYDREAM FUR MAMA NIE ZOSTAŁ WYCOFANY. Zostałam wprowadzona w błąd przez osobę sprzedającą w gdańskim Rossmannie (CH Manhattan :///). Temat się niepotrzebnie spienił, okazało się, że to nie kwestia składnika wywołującego alergię a przestoju na dostawach. Napięłam się bo to najlepszy produkt do codziennego mycia włosów i perspektywa jego wycofania bardzo mnie ruszyła. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. 

Dziękuję Karolinie za upolowanie dla mnie dwóch butelek w Warszawie, nie zmarnują się! :* 


48 komentarzy:

  1. Mam peeling Joanny i go lubię. Świetnie sprawdza się do troszkę delikatniejszych części ciała :) Powoli dobija dna, i mimo, że oceniam go pozytywnie tym razem skuszę się na inny, ale pewnie jeszcze kiedyś go kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają wiele plusów, jak choćby cena, opakowanie czy ten obłędny zapach ale ja w ogóle jakoś mało peelingowa jestem więc chyba odpuszczę :)

      Usuń
  2. Ultra Doux kusi mnie od dawna. Na 100% ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, Dermalogica jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem fajna, ale mnie ten zapach dobijał...

      Usuń
    2. Zapach ma moim zdaniem charakterystyczny dla witaminowych kosmetyków (szczególnie z wit.c) więc nie ma, że boli, jak działa! ;)

      Usuń
  4. Zmywacz z Isany jest moim ulubionym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim tyle dobrego, że się skusiłam i stał się też moim ulubionym :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Babydream fur mama, właśnie tez się zastanawiałam o co chodzi bo u mnie w rossach pełne półki ;) to dobrze że go nie wycofują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za zadymę, też się zdziwiłam kiedy wrócił na półki...Na szczęście :)

      Usuń
  6. Muszę wypróbować Ultra Doux ;)
    aa i zmywacz Isany zdecydowanie jest również moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się sprawdzi u Ciebie :)

      Usuń
  7. nie mialam babydream wiec widze ze mam spore zaleglosci do nadrobienia w Polsce;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten peeling z zapachem bzu bardzo zachęca mój nosek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę super bzowy :) Maj jak nic ;)

      Usuń
  9. Całkiem sporo tego a i w szeragach widzę mój ukochany zmywacz do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwne, BDFM Szampon dla dzieci u mnie sie spisuje na medal. Dawno takich delikatnych,miekkich piorek nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co włos to głos :) Ja z kolei nie miałam większego kołtuna ;)

      Usuń
  11. ufff.... bo juz zaczynałam mieć żałobę po bdfm

    OdpowiedzUsuń
  12. Niczego z powyzszych nie testowałam, ale może będzie ku temu okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczego niczego?? Jak się uchowałaś? :P

      Usuń
  13. Zapach bzu? Muszę wypróbować pomimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla nosa warto, dla skóry niekoniecznie ;)

      Usuń
  14. Pierwszy raz kupiłam dziś BDFM i będę testować. Bardzo długo nie mogłam go u siebie dostać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, jestem bardzo ciekawa opinii, koniecznie napisz o swoich wrażeniach.

      Usuń
  15. Miałam ochotę na ten peeling z Joanny, ale skoro taki słaby to sobie odpuszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatny, to na pewno. Zapach ma jednak obłędny!

      Usuń
  16. nie ma jak "kompetentne" panie z rossmanna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój... :/// Człowiek uwierzy i robi z siebie głupka na własnym blogu.

      Usuń
  17. mam nadzieję że BDFM faktycznie wróci na półki, bo nie zdążyłam go nawet wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  18. używałaś peelingu z Joanny na sucho czy mokro? bo ja mam wersję żółtą i na sucho zdziera pięknie ;)

    Jantarem na całe włosy? Hmmm, śmiesznie. Nie przuszają Ci się od tego włosy? bo wydaje mi się, że on może mieć takie działanie. jak na początku zaczęłam go używać, to przed 5 dni nie musiałam głowy myć, bo jakoś tak powstrzymywał przetłuszczanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mokro, na sucho nie próbowałam... Jakoś mi nieprzyjemnie jak tylko sobie o tym pomyślę ;)

      Wiesz, używam go niewiele, dwa-trzy psiknięcia na całe włosy. Nie zauważyłam przesuszania, wręcz przeciwnie. Włosy są mięciutkie i jakieś takie...bardziej :)

      Usuń
  19. Mam podobne zdanie w kwestii zmywacza z Isany. Zielony zużywam prawie litrami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aż tak często nie maluję paznokci ale fakt, doceniłam go ;)

      Usuń
  20. Sporo. I w sumie to nic z tego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. sporo tego:) odżywka z Garniera jest dla mnie bardzo dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Różowa Isana zmywacz mi nie leży, bo ma problem z ciemnymi lakierami. Wolę zdecydowanie zieloną wersję.

    OdpowiedzUsuń
  23. też nie polubiłam się z tym żelem L'Occitane.. taki zwyklak o ciut denerwujacym zapachu..

    OdpowiedzUsuń
  24. u lala ile zużyć :) kusi mnie ten balsam z Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę odżywkę Garniera, na którą już od dłuższego czasu mam chrapkę:) Ale nie chciałam na razie eksperymentować z moimi włosami, bo ich stan do rewelacyjnych nie należy. Jednak chyba się zdecyduję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tę odżywkę z Garniera namiętnie stosuje moja Mama :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1