piątek, 22 lutego 2013

Kolorowo sesyjnie

Dziś przychodzę z makijażem, który wykonałam już jakiś czas temu na potrzeby sesji foto. Miało być kolorowo, pozytywnie i optymistycznie - to tak na przekór temu, co za oknem... 

Modelka: Magda 
Fotograf: Borys www.efabryczka.com
MUA: ja



 

 
 
 
 



 

Dawno się tu nie pojawiałam ale na swoją obronę powiem, że już wkrótce na blogu pojawią się dowody tego, że pracuję nad tym, co kiełkuje w mojej głowie już od jakiegoś czasu ;) Wrócę już w weekend! 

20 komentarzy:

  1. Brawo, Alu! Kolorowo i tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak średnio całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konstruktywna krytyka wskazana :) Napisz czemu odbierasz całość 'średnio' proszę.

      Usuń
  3. Piekna, kolorowa, kobieca sesja :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ojejku, a jak mi się marzy.... A u nas w tym Trójmieście to ni zima ni niewiadomoco :/

      Usuń
  5. Oj jak zazdroszczę modelce, że tak pięknie wygląda w żywych kolorkach:) Mi takowe nie bardzo pasują:) Super sesja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. Ja też się kiepsko czuję w takich kolorach :)

      Usuń
  6. makijaż fajny, modelka fajna, stylizacja też fajna :)
    zdjęcia robił "amator-hobbysta" czy "profesjonalista"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hohoho, Urbi! :) Dziękuję. Zdjęcia robił profesjonalista. A czemu pytasz? :)

      Usuń
  7. super kolorowo...a ta modelka ma taką fryzurę, jaką ja chce na swój ślub ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1