poniedziałek, 14 stycznia 2013

ULUBIEŃCY 2012

Dziś o moich odkryciach minionego roku - kosmetykach, gadżetach i sposobach pielęgnacji, które totalnie mnie zachwyciły i które mogę z całego serca polecić.

ULUBIONE KOSMETYKI KOLOROWE

PUDER: Guerlain Meteorites - rewelacyjny pod każdym względem! Makijażowy zakup roku!
CIENIE: Sleek - piękne kolory i świetna jakość za niską cenę
PODKŁAD: Revlon Colorstay / Under 20 / Skin 79 Hot Pink - zamiennie, niezmiennie :)
SZMINKA: Vipera Spring - jedyna, jaką zużyłam do końca



ODKRYŁAM: 
  • azjatyckie BB kremy - te ze Skin79 służą mi rewelacyjnie
  • ...że lubię mieć pomalowane usta - w wieku 27 lat dojrzałam do szminek :) 
  • ...że nie trafiłam na żadnego bubla w kategorii podkładów. Sukces przypisuję pielęgnacji skóry - jest gładka, odpowiednio nawilżona i pozbawiona wyprysków - większość podkładów wygląda na niej dobrze, o ile są dobrze dobrane kolorystycznie
  • Beauty Blender i dobre pędzle - Hakuro, Maestro, Real Techniques

ULUBIONE KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE - TWARZ

KREM DO ZADAŃ SPECJALNYCH: La Roche Posay Effaclair Duo - magik!
KREM Z WYSOKIM FILTREM: Bioderma AKN Mat - używam codziennie, także teraz - zimą
DEMAKIJAŻ: Bioderma Sensibio H2O - nie znam lepszego płynu micelarnego
WODA TERMALNA: Uriage oraz hydrolat oczarowy - moja skóra je uwielbia



ODKRYŁAM: 
  • ...że moja skóra lubi kremy z witaminą C - jest wyraźnie rozjaśniona i wyglądała zdrowiej
  • metodę OCM i olejki. Nic lepiej nie zmywa makijażu i nieczystości z twarzy. Moja cera z mieszanej stała się normalną i nie sprawia mi żadnych niespodzianek, jest miękka i gładka
  • naturalną pielęgnację - świetnie służy mojej skórze

ULUBIONE KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE - WŁOSY

SZAMPON: Babydream fur mama - olejek do kąpieli - najlepszy do codziennego mycia
ODŻYWKA: Isana Babassu, Garnier z olejkiem z awokado i masłem karite
MASKA: Alterra Granat i Aloes + maski robione z kuchennych składników
OLEJE: Sesa, Khadi, olej z pestek winogron, oliwa z oliwek


ODKRYŁAM:
  • ...że moje cienkie włosy, które muszę myć codziennie rano, nie lubią detergentów - odkąd sięgam po szampony bez SLS są w dużo lepszej kondycji 
  • ...że lubię odżywki i maski bez silikonów - udało mi się bez tego ujarzmić moją czuprynę
  • ...że kropla żelu hialuronowego dodana do maski lub odżywki rewelacyjnie nawilża!
  • regularne OLEJOWANIE! Początkowo kupowałam droższe oleje: Sesę, Khadi, potem bez sukcesu spróbowałam Alterry. Okazało się, że moje włosy najchętniej piją olej z pestek winogron - litr w Biedzie za 2 dyszki :)
  • mniej znaczy więcej - używam kilku produktów o maksymalnie prostym składzie i nie stylizuję włosów - pozwalam im się kręcić a latem schnąć bez suszary
  • ...że cierpliwość w naturalnej pielęgnacji się opłaca
  • drewniany grzebień z TBS do włosów mokrych, Tangle Teezer do suchych - wyłącznie!
  • idealną dla siebie długość włosów - wreszcie czuję się świetnie ze swoją fryzurą
  • wspaniałą fryzjerkę - na tyle wspaniałą, że dzielący nas dystans 550 km nie stanowi problemu ;) Jeśli kiedykolwiek będziecie w Lubartowie - punkt obowiązkowy :P


ULUBIONE KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE - CIAŁO

OLIWKA Hipp - do wszystkiego - ciała, włosów, demakijażu, skórek wokół paznokci, masek, mieszanki OCM, podrażnień po goleniu, słonecznych oparzeniach itp. itd. etc...




ODKRYŁAM: 
  • ...że moja niekonsekwencja, niesystematyczność i wieczny pośpiech nigdy się nie zmienią. Żele pod prysznic są mi zupełnie obojętne - o moje ciało dba gąbka Syrena, która załatwia temat peelingu i produktów do masażu, ujędrniania, cellulitu i nie wiem co jeszcze - oraz oliwka nałożona po prysznicu na wilgotną skórę. Wszystko. Szybko, tanio, super skutecznie. 

ULUBIONE ZAPACHY

  • Marc Jacobs Daisy - odkryty dzięki Glossybox
  • Kenzo L'Eau Par - niezmiennie od lat
  • Donna Karan New York Be delicious - dawno odkryty, dopiero zdobyty (Marysia, dzięki! :*)
  • Coco Chanel Mademoiselle - klasyka na specjalne okazje



ULUBIONE WSZYSTKO INNE W 2012 :)

  • Glossybox - mimo kilku fochów dostarczył mi wiele radości i pozwolił odkryć kilka pereł, które zakupiłam w pełnym wymiarze 
  • paznokciowe love - lakiery Essie i żel do usuwania skórek Sally Hansen 
  • nauka w szkole wizażu Beauty Art i wspaniałe dziewczyny, z którymi dzielę teraz swoją pasję
  • radosna kreatywność w tworzeniu szufladek z pudełek Glossybox i palety szminek
  • sesje zdjęciowe, plany, reklamy i wszystkie inne projekty, w których miałam szansę uczestniczyć w wymarzonej roli wizażystki
  • moje pierwsze wizytówki




 TO BYŁ DOBRY ROK! :)

50 komentarzy:

  1. Bardzo fajne podsumowanie :) Ja także jestem fanką oliwki Hipp i podkładu Revlon :) Effaclair Duo kupiłam w tym miesiącu. Mam nadzieję, że sprawdzi się także u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nim oczarowana, zadziałał natychmiastowo :)

      Usuń
  2. Świetne podsumowanie :) Ja muszę jakoś zacząć nawilżać ciało, bo jestem straszliwie przesuszona, a nie umiem być systematyczna we wcieraniu balsamów w ciało. Może też wypróbuję oliwkę...? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to mogę Ci mocno przybić piąteczkę... Teraz, po grudniowych wakacjach zaczęłam się smarować bo już byłam suchym wiórkiem ale ogólnie nie znoszę tego robić, o systematyczności nie wspominając ;)

      Usuń
  3. Pozazdrościć tylu lakierów z Essie :) Sleeki również uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemne podsumowanie, miło się czytało ;) Z twoich ulubieńców moim stały się paletki Sleeka, na razie tylko jedna (AN), ale to się na pewno zmieni ;) świetną pigmentację maja te cienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się co do pigmentacji, świetnie cienie.

      Usuń
  5. Świetne podsumowanie. Również w tym roku odkryłam i zakochałam się w lakierach Essie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tylu wpisach na blogach to nie wiem, czy została jakaś duszyczka, która nie dała się zauroczyć :)

      Usuń
  6. Świetne podsumowanie roku ;) Aż się zaczęłam zastanawiać co ja odkryłam ciekawego o moim organizmie ;)
    Colorstay i Sleek - uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chętnie bym się dowiedziała co tam zaobserwowałaś :)

      Usuń
  7. Moja skóra też bardzo polubiła się z hydrolatem oczarowym z BU:) Skąd pochodzi Twój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest akurat ze sklepu Zrób Sobie Krem - przyznam, że ten z BU jest lepszy :)

      Usuń
    2. Dzięki, to będę mu wierna :)

      Usuń
    3. Ja też z pewnością do niego wrócę :)

      Usuń
  8. Sleek! <3

    Bardzo przyjemne podsumowanie, przejrzyste i dokładne.

    Effaclar by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi. Widzę, że sporo tu nas, sleekofanek :)

      Usuń
  9. Ojeka oddaj mi połowę paletek sleeka ! Hehe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sleekowa kolekcja, można pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyplątały się, nie wiadomo kiedy, nie wiadomo skąd ;)

      Usuń
  11. świetne podsumowanie :) kilka rzeczy nam się pokrywa :)
    zdecydowanie Beauty Blender, żel SH do skórek czy Meteorki :) no i oczywiście Coco, w której jest absolutnie zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. żel hialuronowy to mój must have. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to jeden z najbardziej uniwersalnych kosmetyków jakie znam :)

      Usuń
  13. moje rodzice mieszkaja w lubartowie. jak sie nazywa ta fryzjerka do ktorej chodzisz? tez bym sie do niej chetnie wybrala.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurdę, muszę w końcu kupić jakiś pędzel Hakuro, albo RT. A Essiaki również uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pędzel do podkładu zarówno Hakuro (H50S) jak i RT i muszę powiedzieć, że ten drugi jest bezkonkurencyjny :) Kto ich nie kocha? ;)

      Usuń
  15. fajny wpis- powiedz mi proszę Cię pare rzeczy: jak i kiedy nakładać olej na włosy? w życiu o tym nie słyszałam. Jakie po tym są efekty?
    OCM? wow- też ciemna masa ze mnie...
    BB kremy... cały czas się zastanawiam. na czym polega ich fenomen Twoim zdaniem? tzn. czytałam tu i ówdzie, ale zastanawiam się jak Ty to widzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainspirowałaś mnie do stworzenia nowej notki :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Próbowałam się nie rozwlekać chociaż mogłabym o nich gadać i gadać :P

      Usuń
  17. Najbardziej podoba mi się kategoria-podkłady, bo po raz kolejny przekonałam się, że warto zakupić Under 20:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten podkład mogłabym nazwać: Największe Pozytywne Zaskoczenie Roku :) Nie kupiłabym go sama, dostałam od Cammie i jestem jej za to super wdzięczna :)

      Usuń
  18. Kochana jaki numer lub nazwę ma środkowa paletka Sleek od prawej strony?
    Takich kolorów właśnie szukam. bardzo prosiłabym o odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Au Naturel :) Wąskie paski poniżej są oczywiście Inglota ;)

      Usuń
  19. świetnie napisany post, wiele twoich ulubieńców mam u siebie. Teraz skusiłam się na effeclar duo, miałam wcześniej effaclar k i chyba skóra się do niego przyzwyczaiła, Zobaczę czy duo się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K nie miałam, za to Duo mnie bardzo mile zaskoczył. Dwa dni i po wysypie kaszki niewiadomego pochodzenia nie było ani śladu!

      Usuń
  20. podkład under twenty to ewenement! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. hydrolat, effaclar duo oraz grzebień też bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mamy kilku takich samych ulubieńców ;) Kusza mnie meteoryty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co na przykład? To jest puder który zostanie chyba ze mną już na zawsze :)

      Usuń
  23. Świetne zestawienie. Lubię też te podkłady . Marka skin79 ma wiele fajnych produktów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie odkryłam i polubiłam Got Pink i rozświetlacz, którego w sumie nie wiem, czemu tu nie ma...

      Usuń
  24. ojejku jak dużo :) oliwka u mnie też odkryta dopiero w ubiegłym roku, sprawdziła się świetnie. też dojrzałam do malowanie ust tylko... nie znalazłam jeszcze szminki idealnej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam ale dopiero pod koniec grudnia więc będzie pewnie niebawem jako odkrycie 2013 :) MAC.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1