sobota, 19 stycznia 2013

ROSSMANN, WHY?! :(

Kiedy po raz kolejny poszłam z zamiarem kupna balsamu do kąpieli Babydream fur Mama i w kolejnym Rossmannie zastałam pustą półkę, zaniepokoiłam się. Wcześniej mówiono mi, że czekają na dostawę, dziś dowiedziałam się, że
ZOSTAŁ WYCOFANY


Jakiś czas temu Rossmann wycofał rewelacyjną odżywkę Isana z olejkiem babassu, teraz balsam... Jestem bardzo, bardzo zawiedziona bo to był najlepszy produkt do mycia włosów jaki miałam ever. 

Rossmann, czyś ty oszalał?!

Dajcie znać czy wiecie coś więcej na ten temat. Tymczasem ja szukam pilnie zamienników - macie jakieś pomysły czym można go zastąpić? 

Ala

95 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tego olejku więc nie jestem w stanie Ci pomóc..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie zrozumiesz głodnego w tym przypadku ;))

      Usuń
  2. Ja uwielbiam olejek pod prysznic isana. Świetnie myje wlosy przy czym olejek dodatkowo je nawilża i nabłyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a nie zostawia tłustej warstwy? Zmywa olejki?

      Usuń
    2. potwierdzam, wszystko zmywa.

      Usuń
    3. oo, ciekawe. chyba spróbuję:)

      Usuń
    4. To jest ten: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=12346 ??

      Usuń
  3. Nigdy nie zrozumiem, dlaczego firmy wycofują popularne produkty, zamiast te mniej oblegane zastąpić czymś równie dobrym. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też tego nie rozumiem. Pani w sklepie mówiła, że podobno jakiś składnik powodował alergie. Pierwsze słyszę...

      Usuń
    2. Przyznaję, że ja po 2 tygodniach stosowania dostałam potwornego, tłustego, żółtego łupieżu. Kilka miesięcy się go pozbywałam, używałam potem tylko mocnych szamponów i co kilka dni musiałam robić peeling cukrowy, a szkoda, bo włosy na początku były cudowne... :(

      Usuń
    3. Ja go używałam od bardzo dawna, gdyby coś się miało u mnie pojawić to pewnie by się pojawiło... Ciekawe co Ci tak zaszkodziło, zdawało mi się, że to jeden z delikatniejszych produktów...

      Usuń
    4. Też się zastanawiam... Siostra również go używała, i u niej nic takiego się nie pojawiło. Strasznie szkoda, bo włosy były mięciutkie i nawilżone, jak po żadnym szamponie :( teraz kupiłam olejek Isany, ale boję się że znów wróci, do tej pory widzę czasami nawroty tego paskudztwa i wzmożone przetłuszczanie włosów.
      Rossman ma dziwną politykę z wycofywaniem najlepszych produktów, nie rozumiem ich wcale.

      Usuń
    5. U mnie też nie było żadnego łupieżu,czasem tylko skóra głowy była bardziej sucha, więc używałam go na zmianę z innym szamponem.

      Usuń
    6. Moja nie jest w ogóle wrażliwa więc trudno mi powiedzieć... Ta niebieska wersja dla dzieci wysusza mi za to włosy, pewnie też będę stosować zamiennie - zastanawiam się właśnie nad tym olejkiem Isany...

      Usuń
  4. Ja właśnie ostatnio chciałam sobie kupić ten olejek i przeszukałam chyba z 10 Rossmannów i nigdzie żadnych kosmetyków dla mam nie było :O To teraz już wiem dlaczego :/ Nie rozumiem polityki firm, które wycofują swoje najlepsze produkty i często zastępują je jakimś badziewiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miałam nadzieję, że nie będę musiała szukać, on był dla mnie idealny :(

      Usuń
  5. no ejjj :( nie wiedziałam, że go wycofali... Jeszcze tydzień temu było ich dużo na półkach... Co ten Rossmann wymyśla... Teraz będę musiała również szukać zamiennika...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero teraz się dowiaduję, że wycofują te produkty.. buu..

    OdpowiedzUsuń
  7. o, tak się zbierałam do zakupu tego olejku że go wycofali.. świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. wczoraj się dowiedziałam że wycofują Bourjois Healty Mix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cooo? :/ No wspaniale po prostu... Można go jeszcze kupić?

      Usuń
    2. podobno ma byc jakas nowa wersja ..

      Usuń
    3. Wiecie coś więcej?

      Usuń
    4. Na profilu Bourjois na FB twierdzą, że zmienione ma być opakowanie (na szklane - niezbyt dobry pomysł moim zdaniem). Ale jakoś nie wierzę, że nie tkną formuły.

      Usuń
  9. no nieeee ;] moje włosy go uwielbiają, będę chlipać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też... To był mój ulubieniec minionego roku, damn.

      Usuń
  10. Olejek do kąpieli Babydream fur Mama? A nie miałaś na myśli Balsamu do kąpieli (takie rzadkie mleczko). Ja też jakiś czas szukałam aż w końcu znalazłam ale w trochę zmienionej butelce. Teraz butelka jest biała (a nie różowa) z fioletowym zamknięciem, a na butli nie ma już babki z brzuszkiem tylko jest fota samego brzuszka. Mnie udało się go kupić jakiś miesiąc, może dwa temu. Mam nadzieję, że faktycznie to tylko zmiana opakowania i będzie dostępny, bo to mój ulubieniec do mycia włosów i ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam na myśli olejku tylko balsam właśnie. Wiem, że zmieniali opakowanie ale niestety tego białego nie można już nigdzie dostać :(

      Usuń
    2. Oooo, to faktycznie głupio....kolejna fajna rzecz. Na serio chciałabym się dowiedzieć dlaczego...Ostatnio co chwilę wycofują coś co jest przecież hitem....

      Usuń
    3. Nic z tego nie kumam. Szczerze mówiąc nie mam tam już po co chodzić...

      Usuń
  11. Mi się wydawało, że wycofali tylko jedną z serii ponieważ coś było nie tak ze składem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie było z tym niebieskim szamponem dla dzieci? Pamiętam taką sytuację ale to dotyczyło tylko określonej partii, szampon nadal jest normalnie w sprzedaży...

      Usuń
  12. Na niemieckiej stronie normalnie jest ujęty, to może wycofują go tylko z naszego rynku? Tak jak maść do brodawek - u nas jej nie ma, w Niemczech jest dostępna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak być. Trzeba będzie najwyżej się pofatygować raz na jakiś czas :P

      Usuń
  13. Ten balsam został wycofany ponieważ w jego składzie był produkt szkodliwy dzieciom. Taka informacja pojawiła się jakiś czas temu w Rossmannie. Nakazano również przestać stosować zakupiony już kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LOL, teraz się zorientowali... Zaraz poszperam i poszukam więcej informacji. Ciekawe czy pogrzebią w składzie i go przywrócą czy nie.

      Usuń
    2. Coś Ci się pomyliło. W jednej partii i to nie tego balsamu, a wersji dla dzieci była bakteria i tylko ta partia została wycofana. Co do balsamu dla mam - zmienili opakowania i pewnie sprzedawczyniom się coś pomyliło. U mnie są normalnie te białe na półkach.

      Usuń
    3. U mnie ze trzy razy były w różnych opakowaniach... Białego, który był ostatnio niestety już nie ma w żadnym Rossmannie. Co do niebieskiego to masz rację, była taka akcja :)

      U Ciebie, to znaczy gdzie? :D

      Usuń
    4. http://media.rossmann.com.pl/pr/222839/rossmann-wycofal-dwie-serie-plynu-do-kapieli-babydream

      Usuń
    5. U mnie we Wrocławiu. :) Chociaż nie patrzyłam ostatnio, więc może też już nie ma... Aż zaczęłam się też niepokoić.

      Usuń
    6. Tak, to o tym niebieskim...
      Daj znać czy udało Ci się dorwać, jestem ciekawa czy gdzieś jeszcze zalega.

      Usuń
  14. bourjous healfy mix i rimmel w słoiczku też wycpfują co się dzieje oby to były z tymi podkładami jakieś plotki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jutro zapolować na HM, to najlepszy ich podkład :/ Dziwne trochę, biorąc pod uwagę jak dobre opinie w sieci mają te kosmetyki...

      Usuń
    2. może chwilę poczekaj , Rossmann szykuje promocję na wszystkie podkłady -40 % ale żartem jest wycofywanie kultowych kosmetyków

      Usuń
    3. Może, ale jak znów opustoszeją półki to sobie napluję w brodę ;) HM to jeden z najlepszych podkładów jakich miałam okazję używać a trochę już tego przerobiłam... Będzie foch.

      Usuń
  15. Nie stosowałam, więc się nie smucę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz z nami pobiadolić dla towarzystwa ;)

      Usuń
  16. Przykre, że firma wycofuje tak dobre kosmetyki...;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykre. I wnerwiające. Nie ma Isany, nie ma BDFM, nie ma po co tam chodzić...

      Usuń
  17. No co Ty mówisz naprawdę wycofali ten balsam ? Rossmann doprowadza mnie do szału :/

    OdpowiedzUsuń
  18. odżywkę kochałam, a tego balsamu używałam do mycia ciała mimo, że w ciązy nie jestem. uwielbiałam jego zapach! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie i też go lubiłam - najbardziej uniwersalny płyn :/

      Usuń
  19. nooo Rossmann sobie zaczyna przeginać pałkę....

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę się zanim w takim razie porozglądać i może jeszcze gdzieś go dorwę i wypróbuję chociaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie, będzie Ci bardziej szkoda :P

      Usuń
  21. To już jakieś żarty, Rossmann wycofuje dosłownie wszystko, co się sprawdza. Polecę jutro do R. przy uczelni, może się ostało parę egzemplarzy i zrobię zapasy, ale serio - brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze jest tak, że jak polubi się jakiś produkt on akurat musi zostać wycofany. Przykre,ale prawdziwe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, to nie pierwsza taka akcja Rossmanna.

      Usuń
  23. chyba mi serce pęknie ;c dlaczego ; ((( to mój ulubiony balsm do kąpieli. tylko on sprawia, że moja skóra nie przypomina skóry słonia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszam balsam z oliwką - może spróbuj tej metody?

      Usuń
  24. coooo no nic tylko kogoś kto o tym decyduje zabić;|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, zabić od razu to może nie, ale porządnie opierniczyć... :D

      Usuń
  25. mi akurat ani ta odżywka ani balsam nie pasowały, odżywka obciążała włosy, po balsamie włosy dalej były tłuste jak przed myciem, więc akurat z tego zawiedziona nie jestem.
    ale rossmanna mam ochotę zabić za zielonego baby dreamka, który był już dawno temu wycofany, a to był rewelacyjny szampon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to chyba jesteś w mniejszości ;) Zielonego nie wypróbowałam.
      A co się sprawdza na Twoich włosach w takim razie? Może i ja skorzystam? :D

      Usuń
  26. Serio wycofali :-O? To po kiego grzyba zmieniali mu pięćdziesiąt razy szatę graficzną? Mam tylko jedną butlę w zapasie, jutro polecę po jeszcze jedną chociaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak mi powiedział sprzedawca... Ta szata to może radosna twórczość grafika? :D Jedną w zapasie...szczęściara :P

      Usuń
  27. ja wiem co czujesz - dla mnie to też był najlepszy produkt do włosów jaki kiedykolwiek używałam i jestem załamana. Sama od kilku tygodni szukałam go po całej Warszawie i w żadnym Rossmannie go nie było. napisałam do nich w tej sprawie maila ale niestety nie dostałam żadnej odpowiedzi. wciąż mam nadzieję, że to tylko chwilowy niedobór i że za jakiś czas znowu pojawi się na półkach. powiedz jeszcze tylko czy osoba, która Ci to powiedziała wydawała się dobrze poinformowana i przekonana o tym co mówi? Załamka totalna...

    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba powoli zaczynam przychylać się do teorii, że Rossmann wycofuje swoje najpopularniejsze produkty pod wpływem nacisku (łapówek??) ze strony wielkich koncernów kosmetycznych... jak inaczej to wytłumaczyć??

      Usuń
    2. Daj znać proszę jak Ci odpiszą.
      Nie mam pojęcia co nimi kieruje...

      Usuń
  28. Serio wycofują balsam? jutro jak będą jeszcze w rossmanie to kupię na zapas :O

    OdpowiedzUsuń
  29. Z innych tego typu informacji, to drogeria DM wycofuje zachwalany i pożądany przez wszystkich olejek z paczuli (http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=53633). Żyć nie umierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Teraz to mi zabiłaś ćwieka.. a ja miałam go sobie właśnie kupić... :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Z ciekawości, znalazłaś jakiegoś godnego zastępcę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... jego samego bo jak się okazało Pani w Rossmannie wprowadziła mnie w błąd :/// Mieli większy przestój w dostawie i to wszystko.

      Usuń
    2. O proszę! Ja byłam ostatnio w Rossmannie i jak się dowiedziałam, że nie ma to wygooglowałam własnie Twojego bloga :D No nic, nie zaprzestaję poszukiwań :)

      Usuń
  32. to w końcu nie wycofali? a co sądzicie o BD niebieskim dla dzieciów? dobry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wycofali. Pani z Rossmanna była niedoinformowana a ja narobiłam wielkiego szumu bo się wystraszyłam :) Mieli przestój w dostawie, milion razy zmieniali opakowania ale koniec końców można go dalej kupować.

      Niebieski mi bardzo plącze i wysusza włosy. Po umyciu są nie do rozczesania. Słabo się pieni ale dobrze czyści, włosy aż skrzypią. Niestety robi mi siano na głowie ale idealnie się nadaje do prania pędzli :)

      Usuń
    2. aha :) a w końcu jak to jest z tymi składami. ..? bo pisałyście coś o jakimś szkodliwym składniku, bakteriach bla bla. o co chodzi i w którym to produkcie jest? :)))

      Nie wiem dlaczego rossmaan tak kombinuje! :D

      Usuń
    3. Tylko jedna partia była skazona i zostala juz dawno wycofana.

      Usuń
  33. Zapraszam do mnie, recenzja najnowszej odżywki z Isany, jest jeszcze lepsza niż ta z babassu, rewelacja :)))) Na pewno będziesz zadowolona...

    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1