niedziela, 13 stycznia 2013

Rossmann świątecznie

Po powrocie z urlopu do pracy czekała mnie miła niespodzianka - świąteczny zestaw kosmetyków do przetestowania od firmy Rossmann. Całkiem niedawno otrzymałam pierwszą paczkę z kosmetykami ale nie byłam nimi zachwycona (pisałam o nich TUTAJ). Mimo, że moim warunkiem podjęcia współpracy były szczere recenzje, nie spodziewałam się, że po niepochlebnym wpisie otrzymam kolejne kosmetyki a tu proszę :) Wygląda na to, że firma nie obraża się za bardziej krytyczne opinie.

Muszę pochwalić oprawę przesyłki - wyglądała jak elegancki prezent - solidny kartonik z kokardą, utrzymany w świątecznej kolorystyce. Wewnątrz, poza kosmetykami, kartka z życzeniami i smakowite pierniki. Co do wartości - lepsze wrażenia zapachowe obiecują więcej zadowolenia z testowania niż za pierwszym razem ;)


 


 A co tym razem dla ciała?

 ISANA żel pod prysznic żurawina i biała herbata

WELLNESS BEAUTY masło do ciała mandarynka i jogurt

WELLNESS BEAUTY peeling na bazie soli morskiej i oliwki / algi i minerały morskie

FUSSWOHL rozświetlający lotion do nóg

Ta paczka wygląda dość obiecująco. Najbardziej zaciekawił mnie żel pod prysznic, który w odróżnieniu od poprzedniego pachnie bardzo apetycznie. Soli morskiej po wakacjach mam chwilowo dość ale może jednak peeling mnie przekona - póki co najbardziej cieszy oko opakowanie. Masło poczeka na swoją kolej - moja skóra jest teraz ekstremalnie przesuszona i walczę cięższym kalibrem. Poza tym mam jeszcze wielkie pudło masła z poprzedniej przesyłki i dna nie widać... Lotion rozświetlający przetestowałabym najchętniej latem - nie potrzebuję cieszyć się efektem rozświetlenia zimą, kiedy nogi ukrywam pod grubymi rajtami albo spodniami ;) Niemniej jednak wrażenia wstępne pozytywne. 

Wiem, że wiele z Was już odebrało paczkę dużo wcześniej i pewnie już macie jakieś wrażenia. Napiszcie proszę jak się u Was sprawdzają kosmetyki Rossmanna. 

Tymczasem jutro notka o moich ulubieńcach minionego roku. Będę dużo chwalić :) 

Ala

12 komentarzy:

  1. Czekam na notkę o ulubieńcach minionego roku, bo te smakołyki już widziałam!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. napiszę to kolejny raz - ten żel jest nie do zdobycia - wszędzie już szukałam :O

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczna paczka, mi niestety Rossmann nie przesyła kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam żel pod prysznic i pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żel i masło już zrecenzowałam, bardzo lubię
    peeling także mi przypasował....
    tego balsamu do nóg tylko nie używałam i nie wiem czy będę :) na razie czeka w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ten żel i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja równiez nie mogę znaleźć tego żelu ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna paczuszka. Peeling wygląda obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A to ciekawe, nie wiedziałam, że w Polsce Rossmann robi takie paczki. Coś bardzo podobnego od jakiegoś roku robi u mnie DM :)
    Tak w ogóle to świetny blog - jak na niego weszłam nie mogłam przestać czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudnie zapakowana paczuszka - Rossmann się postarał :D
    Też chciałabym dostać coś do przetestowania od nich, ale póki co chyba muszę zadowolić się własnymi zdobyczami :P

    Życzę udanego testowania i czekamy na recenzje! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1