piątek, 14 grudnia 2012

Wakacje w grudniu

W czasie, kiedy większość z Was zapewne piecze pierniki, kupuje ostatnie prezenty i stroi choinkę ja spakowałam do walizki klapki i strój kąpielowy. W tym roku, po raz pierwszy w życiu, spędzę święta w mniej tradycyjny sposób. Nie wiem czy chwalę się czy żalę, okaże się po powrocie. Być może uznam, że nawet najcieplejsze morze, ciepło słońca i smak egzotycznych owoców nie są w stanie zastąpić atmosfery, jaka do tej pory kojarzyła mi się z Bożym Narodzeniem...

Kilka z Was pytało mnie gdzie się wybieram - oto plan naszej grudniowej wyprawy - Karaiby

Map

Jeśli czytacie tę notkę, jest piątek 14 grudnia to znaczy, że post opublikował się automatycznie z powodzeniem a ja siedzę właśnie w samolocie do Miami. I z tego samolotu właśnie myślę o Was ciepło i ślę życzenia - pięknych, spokojnych i magicznych Świąt! I spełnienia marzeń, bo wierzcie mi - każde ma szanse się ziścić ;-) 


Do napisania w styczniu!
Całusy!
Ala

27 komentarzy:

  1. Ja już 3 raz pakuję bikini i wybywam pod palmy na Święta.
    Wesołych i upalnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze CI! grzej pupe i wybaw sie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh no to pozostaje mi życzyć Ci dobrej zabawy :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuuuper ! Swieta beda na pewno wesole w tym roku! Wroc z piekna opalenizna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wyjazdu i wypoczynku, baw się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wypoczynku ;)

    Trochę zazdroszczę, ale chyba nie dałabym rady spędzić świąt bez choinki i wigilijnego stołu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, chciałam się spakować w Twoją walizkę, ale chyba lepiej będę się czuć we Święta tutaj, na miejscu. :) W każdym razie, życzę pięknego urlopu i dużo relaksu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę!
    Miłego odpoczynku :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż uwielbiam Święta Bożego Narodzenia i całą jego otoczkę, zazdroszczę bardzo. Mam nadzieję, że będziesz bawić się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypoczywaj!
    PS: nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja przyłączę się do zazdroszczącego grona! :)
    Udanych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego pobytu i...Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehh, kiedy ja tak będę mogła... :(
    Baw się dobrze i wróć z podwójną energią! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, Karaiby! Już nie mogę się doczekać Twojej relacji :) Miłego wypoczynku, Alu. Przesyłam uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanych wakacji i wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żem wróciła :)
    Dziękuję wszystkim, było przewspaniale! Niebawem napiszę kilka słów więcej o tym jak było i co przytargałam w ramach pamiątek ;) Ogarnę się, odeśpię i wracam.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziko zazdroszczę wyjazdu i czekam na relację! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. osz Ty!!! rewelka! byłam parę lat temu na Dominicanie, ale TAKA wyprawa- wow. zdjęcia chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą! :) Dominikana mówisz...Polecasz? Może się kiedyś wybiorę, apetyt rośnie w miarę jedzenia ;)

      Usuń
  19. Podobno na północy jest bardziej rozrywkowo, ale Punta Cana, tam, gdzie byłam zdecydowanie wymiata pod względem plaż. Chociaż na samej plaży byliśmy może jeden dzień- dużo spacerów i wycieczki. polecam na wakacje typu leniuchowanie w raju :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1