piątek, 7 grudnia 2012

Respect!

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam w sieci paletkę SLEEK RESPECT wiedziałam, że będzie moja!:D

To jeszcze nie jest recenzja bo dopiero się z nią oswajam ale ponieważ wchodzi do sprzedaży chciałam Wam ją pokazać. Już mogę powiedzieć, że to był dobry zakup. Kolory idealnie pasują do makijażu, jaki preferuję na co dzień i mojego typu urody. Jak w przypadku chyba wszystkich palet Sleeka, i ten zestaw jest uniwersalny - nadaje się do makijażu typu no make-up, lekkiego, dziennego jak i ciemniejszego na wieczór. Będzie też jak znalazł na weekendowe zajęcia z makijażu kobiety dojrzałej - miałam w głowie właśnie coś w tej kolorystyce. 

To już piąta moja paletka i z każdej dotychczas jestem bardzo zadowolona.







Jedyne, na co już się nieco skrzywiłam jest czerń. Zarówno tutaj jak w Darks mam wrażenie, że jest mniej napigmentowana, szara. Uwielbiam poprzednie wersje, używam ich codziennie do zrobienia kreski nad linią rzęs i trochę  mi szkoda, że w nowych paletkach czerń straciła swoją moc. Mimo to nadal uwielbiam Sleeka i coś czuję, że moja kolekcja jeszcze się powiększy, sasasasa :D

Jak Wam się podobają sleekowe nowości?

31 komentarzy:

  1. Gdyby 4 cienie z prawego rogu były w innej tonacji, też pewnie bym ją kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam :)))

      Usuń
    2. Ja jestem tego samego zdania. :)

      Usuń
    3. Też tak myślę. Nie używałabym ich na pewno..

      Usuń
    4. ja też tak uważam :D te 4 jakoś kompletnie mi tu nie pasują :D

      Usuń
    5. wyłamię się, mi właśnie te 4 się podobają :D

      Usuń
    6. Ja tez wlasnie w tych czterech sie zakochalam i tez jak zobaczylam ta paletke to pierwsza mysl? ''musze ja miec'' jutro zamawiam:)

      Usuń
  2. Fajna! Cień - O'jays, Vandellas i James Brown są super!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To smutne że tylko 2 cienie z tej palety mnie kuszą. Dlatego podziękuję.
    a też się napalałam na nią strasznie widząc zapowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku ale piekne kolory ! chetnie bym dolaczyla ja do swojej kolejci;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest piekna, ale troche mi przypomina paraguaye :P nie wliczajac tych ciemnych z lewej

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde twoje zdjęcia powodują, że zaczyna mi się znowu podobać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie przeciwnie, na zdjęciach reklamowych wyglądała bosko a tu.. podobają się mi tylko 2 kolory - James Brown i O'Jays

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolorki! czyżby Sleek w koncu odszedl od tej krateczki na cieniach w kierunku normalnosci i ładności? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czaję się na respect, ale nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem jak użyjesz czerwieni i różu :) ja nigdy nie wiem co zrobić z takimi cieniami

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany muszę ją mieć! Już nawet wymyśliłam makijaż z użyciem tej paletki!
    Całe szczęście że wkrótce święta może św. Mikołaj zrobi mi sleekową niespodziankę ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna ta paletka, szczególnie vandellas :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory bardzo ładne. Takie moje :) ale że cieni mam pod dostatkiem muszę obejść się smakiem :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Vandellas bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez te zdjęcia mam na nią taką ochotę że szok;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też zauważyłam , że czerń z darks jest mniej czarna, wolę tą z au naturel albo bad girl,

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna ! Muszę na nią zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aj, całkiem fajna jest jednak. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To będzie moja następna paletka Sleeka!!! Piękne kolory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. BARDZO BARDZO mi się podobają 4 "ostatnie" cienie czyli O'Jays, Otis Red, Aretha Orange,New Jack Pink! Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o tą paletkę to nie mam zastrzeżenia do żadnego koloru! Zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1