czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołaju...

...jesteś facetem więc oszczędzę Ci wysiłku i sama sobie kupię świąteczny prezent :) Na Mikołajki może coś drobnego, Essiaka na przykład...A pod choinkę wybiorę coś z mojej wishlisty :D
 


Moje Mikołajki zaczęły się niepozornie i miło...tylko do pewnego momentu. Okazało się, że nocny mróz unieruchomił mi samochód na płatnym parkingu :/ Rachuneczek na niemałą sumkę i drałowanie na piechotę do pracy nie zepsuło mi jednak humoru. Ciekawe jakie niespodzianki jeszcze dzisiaj na mnie czekają... a starałam się być grzeczną :P

A Wy, dzieci, znalazłyście jakieś kosmetyczne smakołyki dzisiaj pod poduchą? O co prosiłyście Mikołaja? Dajcie znać czy Was dziad posłuchał ;) A jeśli posiadacie coś z mojego koncertu życzeń napiszcie, czy warto.

Mikołajkowe całusy!
Ala

14 komentarzy:

  1. Podkład Colorstay mam i lubię :) Za to z przyjemnością przygarnęłabym korektor MAC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ale już nędzną końcóweczkę, niestety :) O korektorze tyle dobrego czytałam na blogach, że muszę go wreszcie ustrzelić :)

      Usuń
  2. heheh sama bym chciala jakis z tych prezentów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego dobrze sobie samemu czasem zrobić prezent :D

      Usuń
  3. hehhehe też tak można:
    posiadam 2 pomadki MAC, lubię je za zapach oraz trwałość, nie wysuszają jakoś mocno ust co dla mnie też duży +
    mam też pędzle core collection - dwa z nich uwielbiam, dwa kolejne mogłyby nie istnieć, ale naprawdę bardzo dobrej jakości pędzle i też wpisałam kolejny zestaw na listę;)
    różu MAC'a nie mam ale jeżeli jest tak dobry jak puder i wydajny to z miłą chęcią kupię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, a jakie masz te szmineczki konkretnie? O jakim wykończeniu?
      Puder też mi chodzi po głowie ale pójdę z torbami... :)

      Usuń
  4. Lakiery z Essie chciałaby znaleźć pod własną choinką ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam ostatecznie dzisiaj dwa: jeden od M. (Cute as a button <3) i drugi, który kupiłam sama - Aperitif. Miał przypadkowo naklejoną cenę promocyjną więc sprzedano mi go taniej więc jakby nie było - prezent :)

      Usuń
  5. essiaki zawsze i wszędzie są mile widziane :)
    świetna świąteczna wishlista :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaaak. A apetyt rośnie w miarę jedzenia ;)
      Dzięki :)))

      Usuń
  6. Do mnie dzisiaj dotarła 2 cześć prezentów gwiazdkowych od mojego faceta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się koniecznie! Co znalazłaś?

      Usuń
  7. Alu blagam napisz w jakim programie mozna utworzyc takie wishlist ? wyglada to bardzo ladnie. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykły kolaż zrobiony w Picassa albo PaintNET :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1