wtorek, 11 grudnia 2012

GRUDNIOWY GLOSSYBOX

Już jest! :) I w tym miesiącu na bogato :)










W tym miesiącu uważam, że pudełko jest bardzo na bogato. Co w środku?
  • BATISTE suchy szampon o zapachu Cherry (pełny produkt 15,90 zł / 200 ml)
  • CLARENA Stem Cells Cream krem z roślinnymi komórkami macierzystymi (pełny produkt 142 zł / 50 ml)
  • MODEL co LIP DUO szminka+błyszczyk (pełny produkt! 120 zł.)
  • SCOTTISH FINE SOAPS COMPANY Au Lait Body Milk (pełny produkt 44,90 zł / 220 ml)
  • YASUMI płyn micelarny (pełny produkt 29 zł / 170 ml)
  • KRYOLAN HD Eyeliner - produkt VIP (pełny produkt 50 zł / 6g)
Do tego dwa bonusy - urocze bileciki do prezentów, voucher i ogrzewacz do rąk, który baaardzo się przyda.

I co myślicie?:D

31 komentarzy:

  1. O, ten suchy szampon z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wstrzelili się idealnie bo przede mną długa podróż więc na pewno go wypróbuję :)

      Usuń
  2. same dobroci:) Kryolan chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba z niego ucieszyłam się najbardziej bo mój liner zasechł na wiór i już się za czymś rozglądałam :)

      Usuń
  3. Ale pięknie zapakowane! I same pełnowymiarówki! Można go jeszcze zamówić? :P Czy to jest ta wersja podstawowa, czy to jest ta dodatkowa, droższa wersja poza subskrypcją? :)

    W sumie to wszystkie produkty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale chyba nie pełen wymiar bo np. płyn micelarny na zdjeciu ma 50ml a cena podana dla 170ml
      nie wiem w sumie czy nawiasy mówią o stanie faktycznym z pudełka? chyba nie

      Usuń
    2. Myślę, że za jakiś czas będzie można go zamówić. To jest zwykła wersja z subskrypcją za 50 zł. Kryolan jest dla klientów VIP (dostałam go bo subskrybuję pudełko od początku).

      Usuń
    3. A, tak, Obsession ma rację - pełnowymiarowa jest tylko szminka.

      Usuń
    4. A dobra, dobra! Rozpędziłam się chyba z tymi zachwytami, zwłaszcza patrząc na mleczko do ciała :D Ale nie zmienia to faktu, że strasznie fajne im wyszło to pudełko :)

      Usuń
  4. ładnie to wygląda, ale połowa kosmetyków mi się tylko podoba - reszta albo już była, albo zupełnie mi nieznana, pewnie bym tego nawet nie wymówiła haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż raz się postarali! ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. oo na bogato faktycznie, mam nadzieje, ze mój będzie taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bogato :-) Ja też czekam, ale na shiny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo, ten GlossyBox jest interesujący

    OdpowiedzUsuń
  9. nooo musze przyznac, ze sie postarali :) ten ogrzewacz do rak szczegolnie by mi sie przydal, bo mam wiecznie lodowate rece ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest rewelacyny, wiem bo nie wytrzymałam i już go wypróbowałam ;))

      Usuń
  10. no proszę proszę i produkt vip się znalazł super jak na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się ogrzewacz :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tego linera :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, całkiem niezły glossybox w tym miesiącu. ;) Bardzo ciekawi mnie Kryolan.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki GLOSSYBOX! Ostatnio słyszałam o stronie cuponation.pl, gdzie można kupić te kosmetyki 30% taniej. Korzystałyście może z tej strony?

    OdpowiedzUsuń
  15. Subskrybuje od niedawna beglossy, widzę, że kiedyś bardzo starali :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1