piątek, 30 listopada 2012

Pracowita sobota

Po blogasku turlają się krzaki jak w westernie. Niestety brakuje mi czasu na wszystko a mam tyle do napisania... Poza tym ciemności, które panują cały czas za oknem utrudniają mi robienie zdjęć więc ogólnie jesienny smuteczek. Na szczęście równo za twa tygodnie będę w samolocie do baaardzo ciepłego miejsca i będą foty słoneczne i jasne i pościk o tym, co pakuję do walizki :D  I o tym, co planuję przytaszczyć z powrotem ]:->

A tymczasem.. jutro w godzinach 11:00-15:00 w CH Madison w Gdańsku będę ze swoimi szpargałami do makijażu więc kto z Trójmiasta niech  przybywa! :) Mam pędzle i nie zawaham się ich użyć :D Na dowód tego - bardzo proszę - banerek :)


Później lecę na sesję zdjęciową, z którą wiąże spore nadzieje więc proszę o mocne trzymanie kciuków :)

Ktoś z Was planuje jutro wpaść do Madisona? 

9 komentarzy:

  1. Powodzenia i już żałuję, że mieszkam za daleko :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, a byłam w Gdańsku. Szkoda, że już jechałam do domu. Wpadłabym na pewno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadieje ze wszystko bedzie ok jutro : ) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Szkoda, że to tak daleko;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie pracowita sobota się zapowiada) Ale "takiej pracy" Ci zazdroszczę:) Na pewno wszystko pójdzie pomyślnie:)Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojego meza siostra pracuje tam w adidasie:) Taka ładna czarnula:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1