środa, 24 października 2012

Sen o Marrakeszu czas zacząć! :)


Dawno, dawno temu wygrałam u Cammie rozdanie.W paczce znalazłam kosmetyki, które zdają się być idealne na lato. Ja jednak odłożyłam je na bok i wyciągnęłam dopiero teraz. Brązy zawsze lepiej mi pasują jesienią :)

Są to nowości od Joko - puder bronzujący Marrakech Dream i błyszczyk z tej samej linii. Testy przede mną ale pierwsze wrażenie bardzo pozytywne! Puder jest przepięknie wytłoczony, dość twardy i zaskakująco wielki! :) Błyszczyk ma wygodny aplikator i  daje dokładnie taki efekt, jaki lubię - delikatny i naturalny. 


 


Ponieważ Cammie to super dziewczyna, do paczki dorzuciła super bonusy, w tym podkład (od razu poczułam się 'undertwenty' ;). Okazał się świetny! Nie sądziłam, że przekona mnie tego typu produkt w tego typu opakowaniu, a jednak! Do mineralnych cieni jeszcze robię nieśmiałe podchody ale reckę fluidu Wam gwarantuje. Będziecie zaskoczone.



Dajcie znać czy używałyście któregoś z tych kosmetyków i jak się u Was sprawdziły.
Ala


19 komentarzy:

  1. Bronzer wygląda przepięknie ! Pozostaje zazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zarówno błyszczyk jak i puder brązujący:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bronzer marzy mi się po nocach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki ten puder piękny!

    co do podkładu Under Twenty - wow. jestem w ogromnym szoku. sama kupiłam nieśmiało pod wpływem kilku blogowych opinii & teraz nie wyobrażam sobie bez niego makijażu. cudo za grosze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten fluid, ale u mnie akurat szału nie było. Latem był za słaby i w ogóle nie radził sobie z moją cerą. Błyskawicznie zaczynała się po nim świecić, a fluid wręcz spływał. Wróciłam do niego we wrześniu kiedy pogoda się pogorszyła i spisywał się lepiej, ale to nadal nie to. Zużyłam, ale ponownie go nie kupię. Sprawdzi się u osób z cerą mieszaną, normalną. Dla tłustej jest za słaby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam dzisiaj na wystawie w jednej drogerii ten puder ale nie mieli testerów. Wracam do domu a tu niespodzianka - swatch na Twoim blogu! Bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale wszystkie wydają się być świetne. zwłaszcza bronzer:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bronzer wizualnie pięknie wygląda. :) moja siostra też lubi ten fluid. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ci sie przyfarciło noooo! ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. po tytule myślałam, że pakujesz manatki do Morako ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ten bronzer. Jest naprawdę dobry jakościowo i piękny wizualnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkład mam i bardzo lubię, już zbladłam po wakacjach, więc właśnie się z nim przeprosiłam. A na bronzer polowałam długo i zawzięcie, ale nigdzie nie było wersji dla brunetek, a tylko na tej mi zależało... Ale na to tłoczenie, to mogłabym patrzeć w nieskończoność ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. niesamowicie podobają mi się tłoczenia na tym pudrze, ach, pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten brozner i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. poluje na ten bronzer już długo, ale cena mnie solidnie odstrasza :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1