środa, 31 października 2012

Halloween z przymrużeniem oka ;)

Halloween to dzień, który nie ma dla mnie w ogóle znaczenia. Świece palę cały rok, cukierki zjadam sama zamiast dawać dzieciom a jeśli dynia to tylko w zupie :) Poza tym jestem tchórzem do kwadratu - nigdy nie oglądam horrorów! Raz obejrzałam trailer takiego filmu i musiałam na kilka dni przenieść się do rodziców bo bałam się wstać w nocy do łazienki... Wyobraźnia, jak widać, bywa przekleństwem.

Chociaż nigdy nie udzieliła mi się fascynacja tym mrocznym dniem, wczoraj popatrzyłam na siebie w lustrze i co się okazało!? Wystylizowałam się niechcący! Wystarczyło zmyć makijaż i burgundowy lakier (new! pokażę niebawem bo fajny!). Nie chciał zejść, zupełnie jakby go sam diabeł trzymał! No i voila! Jak Wam się podoba? :D



Żeby nie było, że jestem halloweenowym hejterem to napiszę, że coś mi się jednak w tym 'święcie' podoba - makijaże! Niektóre charakteryzacje są czystym dziełem sztuki i żałuję, że w tym roku mam tak mało wolnego czasu bo chętnie bym spróbowała zmalować coś podobnego. Piękne!


A Wy? Bawicie się dzisiaj w przebraniach, szykujecie maraton horrorów drążąc dynie czy - podobnie jak ja - nie dałyście się opętać?

Mroczne buziaki
Ala



23 komentarze:

  1. Haloweenowy look świetny! :D
    A makijaże tez mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama siebie się wystraszyłam jak zobaczyłam zdjęcie :P

      Usuń
  2. Ja mam podobne podejście jak Ty, nie jest to dla mnie nic szczególnego i nawet nie mam ochoty obchodzić.

    Jeśli chodzi o horrory ja swoje pierwsze oglądałam w wieku uwaga- 6 lat, ale zawsze mój trzeźwy umysł mówił mi: to tylko film i nigdy, nawet będąc dzieckiem nie przerażały mnie, chociaż kilka "kadrów" utkwiło mi na dobre w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to niezła jesteś :))) Ja w tym wieku pewnie bym się moczyła po obejrzeniu tych 'kadrów', hahahaha ;P

      Usuń
  3. haha świetne paznokcie! :) ja kocham halloween, zawsze je obchodzę, już mam przygotowany strój :) żałuję, że w Polsce to święto nie jest tak popularne jak w USA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś szczególnie nie obchodzę tego dnia. Owszem widzimy się dziś ze znajomymi jak co roku tego dnia zresztą, ale raczej korzystamy z okazji, że jutro wolne i żadno z nas nie musi rano wstawać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie udanej zabawy Wam życzę :)))

      Usuń
  5. Ja jak poprzedniczka tez nie obchodzę tego dnia. Za to obchodzę szczególnie 1 listopada, wtedy mam urodziny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc z racji tego, że jutro nie będę miała dostępu do sieci już dziś życzę Ci pięknych urodzin i wszystkiego wymarzonego! :*

      Usuń
  6. pomysł na paznokcie genialny ;)
    Sama bym chyba na to nie wpadła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wpadłam przypadkiem ;) Myślę, że to fajny pomysł dla kogoś, kto się dziś przebiera na party :)

      Usuń
  7. ej te Twoje pazurki mnie przerażają... ja świętowałam w zeszłym roku i było mega fajnie, w tym mieliśmy zrobić powtórkę, ale, że małżonka nie ma nie robimy nic szczególnego, ale noc maratonów z horrorami już zaliczyliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam za odwagę, ja co najwyżej mogę wspiąć się na wyżyny własnej i obejrzeć Scooby Doo ;)

      Usuń
  8. Swietne pazury :)! makijaze to w ogole mistrzostwo, ludzki talent jest przeogromny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć imienniczko :) Oj tak, ludzie mają niesamowitą wyobraźnię i umiejętności.

      Usuń
  9. Nie dałam się opętać ale Twój pseudo manicure rozbroił mnie na całego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania! Witam Cię w moich skromnych blogowych progach! :)

      Miłe Panie, Mania to moje mani-guru :D

      Usuń
  10. Ja również nie przepadam za Halloween. Ale popatrzeć na wariatów zawsze można:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię Halloween, ale to pewnie dlatego, że bardzo lubię oglądać horrory, których w tym okresie leci pełno w telewizji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak, makijaże to takie małe dzieła sztuki:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1