wtorek, 30 października 2012

Dzień z życia ucznia :)

Trudno mi uwierzyć, że już dwa miesiące nauki w szkole wizażu za mną...Nie tak dawno nie mogłam się doczekać, kiedy rozpoczną się zajęcia a już mam zaplanowane praktyki! 

O wyborze szkoły i jego słuszności napiszę dopiero za jakiś czas bo wciąż 'badam' teren. Już teraz mogę napisać, że czuję się tam świetnie. Mam już za sobą naukę konturowania, makijażu Flash, Chanel i Dior. Poza tym trafiłam na rewelacyjną grupę fantastycznych dziewczyn, z którymi bawię się świetnie! Łączy nas jedna pasja i choć każda ma inną technikę, styl, preferencje, wspólnie tworzymy naprawdę fajny zespół. Jeśli ktoś mówił Wam - tak jak mi - że w tego typu szkole jest zła atmosfera ze względu na rywalizację to my jesteśmy doskonałym przykładem na to, że to bzdura.

Robimy coraz więcej zdjęć więc co jakiś czas będę zamieszczała małą relację z naszych spotkań. Postaram się też dzielić z Wami wiedzą na temat makijaży, jakich uczę się w szkole. 

Mój projekt makijażu typu Dior

 


Ja - po lewej, Kasia - po prawej :)

 
 
Makijaż Kasi - ja, makijaż mój - Kasia :))) 



  

Mój makijaż wykonała Kasia, która była też moją modelką i autorką zdjęć. Kilka z nich zrobiła też Karolina. Dziewczyny - bardzo dziękuję! Zapraszam też do odwiedzenia strony Kasi > KLIK

Chcecie zobaczyć makijaże, które już wykonałam na zaliczenie? Flash, Dior, Chanel - dajcie znać na który macie ochotę :)

Buziaki,
Ala






27 komentarzy:

  1. Ja kończyłam szkołę kosmetyczną ze specjalizacją wizaż i stylizacja i o żadnej rywalizacji nie było mowy :) W ogóle to bez sensu... Jaka rywalizacja? Każda i tak pójdzie własną drogą, a ukończenie takiej szkoły nie czyni nas jeszcze wizażystkami z prawdziwego zdarzenia. Ja np. poszłam do takiej szkoły z pasji i wyłącznie dla siebie samej. Nigdy nie chiałam pracować w tym zawodzie. Niestety szkołę, którą kończyłam nie poleciłabym, ale mam znajome, które ją kończyły i są zadowolone, więc to chyba zależy co kto oczekuje. Powodzenia w nauce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Ja kiedy wypytywałam o różne szkoły w Trójmieście słyszałam takie opinie o jednej z nich - atmosfera podobno była trudna do wytrzymania, laski jakieś walnięte na punkcie własnego talentu i właśnie rywalizacji. Myślę, że to kwestia ludzi - jak w życiu spotykasz tych cudownych i totalnych oszołomów...

      Usuń
    2. Zgadzam się z Beauty_Station. To jest dramat jak ktoś się ciśnieniuje, żeby być najlepszą i to wszystkim udowodnić... Róbmy swoje najlepiej jak potrafimy:) I tak każda z nas pójdzie własną, niepowtarzalną i oby jak najlepszą dla siebie drogą. Ja życzę wszystkim jak najlepiej, samych sukcesów!!!!!! Uściski i dzięki za wspaniałego bloga!! Szacun Aleetzja:)

      Usuń
    3. Dokładnie tak jak piszecie. Dzięki :)))

      Usuń
  2. aaale macie super :) ja chcę zobaczyć wszystkie :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę :) Chociaż pewnie dla Ciebie akurat to nie będzie nic nowego :P
      Weź lepiej pokaż ten kobalt, czekam, czekam i zapomnieć nie zamierzam :P

      Usuń
  3. Bardzo chętnie zobaczę makijaże jakie wykonałaś na zaliczenie :) Ładnie Ci w makijażu Kasi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością je odtworzę na blogu, może nawet po raz pierwszy zrobię tutorial :D Dziękuję w imieniu swoim i Kasi :)

      Usuń
  4. Kocham Twojego bloga :) i potwierdzam grupę mamy rewelacyjną. Dziękuję za promowanie mojego FB nie ukrywam, że się przyda bo początki bywają trudne.

    Buziaki,
    Kaśka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy Kasia, wiem coś na ten temat :))) Pomożemy :)

      Usuń
  5. Ooo :)) ja poproszę dużo takich postów :) sama bym sie chętnie wybrała do takiej szkoły :) a makijaże wstaw wszystkie, chociaż najbardziej chce zobaczyć chanel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaże odtworzę na blogu bo niestety nie miałam ze sobą aparatu. Teraz będę się pilnować i focić jak szalona! :)
      Pinko, spleśniałam z zazdrości po lekturze Twojego dzisiejszego posta :P Audyty im robisz, że Cię tak rozpieszczają? ;P

      Usuń
    2. hahaha :) ja naprawdę tez byłam w szoku, że tyle mi dali.. A co najlepsze to obsługiwała mnie zupełnie nowa babka.. tz. nowa dla mnie nie w sklepie, bo ogólnie to z widzenia się znamy..
      Może ona nie wie dlaczego inne tak mnie lubią i się bała dać dupy.. nie mam pojęcia, ale bardzo miło mi się zrobiło :)

      Usuń
    3. Może mają Twoje zdjęcie przy kasie :P

      Usuń
  6. w takim razie czekam na publikację tych makijaży. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja słyszałam akurat same świetne opinie o takich zajęciach - poziomy bywają różne, w zależności od miasta i samej szkoły, to oczywiste, ale tam są głównie osoby z pasją... i wszyscy się nawzajem nakręcają :)
    Czasem to wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Ja także słyszałam też pozytywne opinie i dzięki temu jestem tu, gdzie jestem. A kreatywność i pasja innych się udziela :)

      Usuń
  8. ze szkołami to bywa różnie, kończyłam studia o kierunku kosmetologia i z przyjaźniami to ciężko - właśnie tu pojawia się dziwna rywalizacja, zazdrość itd. na rocznym wizażu było już zupełnie inaczej:)

    a i tak zazdroszczę Ci szczerze i tak wiesz pozytywnie, że masz takie fajne babeczki obok siebie, życzę owocnej nauki! czekam na makijaże i posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bogusia! Tak jak pisałam, wszędzie można trafić na oszołomów... Ja miałam szczęście bo moja grupa jest naprawdę bardzo udana. Cieszę się, że się zainteresowałyście tematyką tego posta i z wielką przyjemnością zamieszczę więcej :)

      Usuń
  9. Kierunek wydaje się bardzo ciekawy:) Czekam na zdjęcia Twoich "dzieł":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno już jest - makijaż Kasi jest moim dziełem :) Postaramy się o więcej :)

      Usuń
  10. czekam na kolejne makijaże :) ja nie mam talentu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodaję do obserwowanych i czekam z niecierpliwością na post o szkole :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1