wtorek, 9 października 2012

So sweet! :)

Mimo tego, że w głowie mnóstwo pomysłów, recenzji, makijaży, od jakiegoś czasu brakuje mi czasu na pisanie do Was. Wrzesień był dla mnie bardzo trudnym miesiącem i miałam nadzieję, że październik pozwoli odetchnąć - niestety nic z tych rzeczy. Do tego wszystkiego można dodać bure światło, śmierć aparatu fotograficznego i po blogu turlają się krzaki jak w westernie...

Tym większą niespodzianką są dla mnie dwa wyróżnienia jakie otrzymałam dzięki Wam. Znalazłam się w rankingu najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych oraz otrzymałam słodki order :D Dziękuję Aga!




Tutaj możecie zobaczyć pełen ranking stworzony przez Em (gratuluję i podziwiam ogrom włożonej pracy!).

KLIK w banerek :)


Jeszcze raz dziękuję, że mnie odwiedzacie, czytacie i komentujecie. 
Może nie piszę ostatnio zbyt często ale z Waszymi notatkami jestem na bieżąco :) Ponieważ już wiele z Was zostało otagowanych po stokroć, taguję te z Was, do których jakimś cudem jeszcze babeczka nie dotarła! :)

Ala

14 komentarzy:

  1. klik w banerek nie działa :(
    ale gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łałałaaał gratki! : ) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję jeszcze raz! :) I oczywiście dziękuję za udostępnienie banerka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i życzę kolejnych 500 obserwatorów!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam, dziewczyny! Jest radość z Waszych odwiedzin i wpisów, radość wielka! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1