środa, 5 września 2012

TAG: Moje sekrety

Zostałam otagowana przez Kasię z bloga kasienka23-swiatkasi.blogspot.com/
Na podobny tag odpowiadałam TUTAJ ale dziś postaram się dodać 5 faktów, o których wcześniej nie wspominałam.


  • Odliczam jak durna dni do grudnia, kiedy to lecimy do Miami i stamtąd na dwutygodniowy karaibski rejs. Bilety kupione, pozostało uzbroić się w cierpliwość czyli to co dla mnie najtrudniejsze :)
  • Uwielbiam czytać! Bardzo lubię książki Andrzeja Stasiuka i ogólnie to, co wychodzi ze znakiem wydawnictwa Czarne. No ale nie powiedziałabym, żeby to był jakiś mega sekret...
  • Jest zdjęcie z kotem ale o tym, jak lubię mój futerał już pisałam więc powiem Wam coś innego: z wykształcenia jestem filologiem serbskim :) Jednak jeszcze w czasie trwania studiów zaczęłam pracować w dużej korporacji, którą na pewno każda z Was zna. O wybór studiów mnie nie pytajcie, wiele wydarzeń w moim życiu nie ma wiele wspólnego z logiką ;)
  • Jestem dość niekonsekwentna w dbaniu o formę :) Po porażce z domowymi ćwiczeniami M. Jillian zapisałam się do fitness klubu. Chodzę regularnie i powoli się uzależniam ale na ile wystarczy mi siły i cierpliwości...zobaczymy :)
  • W styczniu robię tatuaż. Nie taki jak na zdjęciu, będzie to dla mnie coś ważnego i symbolicznego. Tak się nakręciłam, że nie mogę przestać o tym myśleć :) 

No to tyle. Chciałabym otagować Was wszystkie. Napiszcie proszę w komentarzach 5 rzeczy o sobie, bardzo chętnie przeczytam!

Ala

30 komentarzy:

  1. Obiecaj, że będzie fotorelacja z Karaibów :)))) Plisss!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też planuję tatuaż i szukam jakiegoś dobrego studia, czekam na relację z Karaibów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szukam...w Miami...
      Relacja będzie, mam nadzieję, że z kosmetycznymi suwenirami ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. W grudniu! :D Już wiem, że zaklnę wracając i przebierając na lotnisku szorty w puchową kurtkę... :/

      Usuń
  4. Woooow tego rejsu ci zadroszczę! :)) Zapraszam w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. wakacji zazdroszczę, a tatuaż też chcę w tym miejscu co na zdj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za mną chodzi tatuaż na karku :) Albo za uchem i na nadgarstku :)

      Usuń
  6. Liczę na fotorelację z rejsu Kochana! :D

    Ja też kocham książki nie wyobrażam sobie nie być w trakcie czytania jakiejś. Koncze jedna - zaczynam następną i tak w kółko. Pożeram ksiażki.

    A co do dbania o formę zaczynam biegać...od jutra :> Wdrożę plan Pumy na 6 tygodni i zobaczymy czy coś z tego wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie relacja na bank! :)
      Wiem, że sporo czytasz, jestem u Ciebie na bieżąco :)
      A jeśli chodzi o dbanie o formę to nie powiem...trochę motywuje mnie wesele, które z końcem września. Muszę dopilnować, żeby się wcisnąć w S :P

      Trzymam kciuki za Twój plan!

      Usuń
    2. Hehehe no czytam sporo, kończe Sagę G.R.R. Martina i biorę się za pokaźny stosik który na mnie czeka ;)

      Twoje wesele? :D

      Usuń
  7. Dzięki za odpowiedż na Tag:)ciekawa z Ciebie osoba. Jak masz chilke to ja juz pisałam swoje sekrety u siebie także zapraszam jakby Cię to interesowalo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że interesuje! Pędzę do Ciebie! :)

      Usuń
  8. Chciałam napisać te moje sekrety w komentarzu, ale jak myślę o Karaibach to jestem totalnie rozleniwiona!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm.... Miami jest co zazdroscic- czekam na lupy kosmetyczne !!

    OdpowiedzUsuń
  10. słodki kociak :) zrób kiedyś posta z podstawowymi zwrotami serbrskimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jasne, jeśli Was to interesuje :)

      Usuń
  11. Moje sekrety niejednego by przeraziły :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Lecisz do Miami? Jaak Ci zazdroszczę! :(

    Może dodamy się wzajemnie do obserwowanych?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy post, który u Ciebie przeczytałam i już Cię nie lubię :D No takie wakacje! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Hahaha, gra mi to w uchu od jakiegoś czasu :D Jak mam doła w pracy to sobie puszczam i mi lepiej :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1