wtorek, 4 września 2012

Sleek Ultra Matte - idealny na jesień!

Dziś ciąg dalszy tematów jesienno-makijażowych. Wspominałam już, że pierwsze wiatry i chłody niosą zmiany w moim codziennym makijażu. Paleta, którą dzisiaj pokazuję jest IDEALNA na ten czas - można nią stworzyć zarówno lekki, dzienny jak i wieczorowy makijaż, klasyczny smoky a także kolorowy. Świetnie wyglądają też kreski zrobione turkusem, granatem, fioletem czy zielenią. Bardzo pasuje typom letnim i jesiennym czyli większości Polek :)



I kolory:


1. ORBIT:  turkus, coś pomiędzy niebieskim a zielonym - świetny do kresek
2. INK: mój ulubiony kolor z całej palety, głęboki granat - idealny do kresek i smoky
3. HIGHNESS: nasycony fiolet, świetny do kresek
4. NOIR: czerń, niestety dużo gorszej jakości niż poprzednich paletach - twardy, najsłabszy cień
5. DUNE: typowy beż, niemal niewidoczny na powiece, idealny jako baza - miękki i kruchy
6. PILLOW TALK: kość słoniowa, idealna jako baza pod inne cienie ale również dość miękka
7. THUNDER: szary, idealny do smoky
8. MAPLE: coś między bordo, czerwienią i brązem, trudny do opisania i opanowania kolor :)
9. FLESH: wielbłądzi, idealny do blendowania nad załamaniem powieki
10. PAPER BAG: brąz, świetny do przyciemnienia zewnętrznego kącika i kresek
11. VILLAN:  szary chłodny fiolet :)  Świetny do dymka
12. FERN:  butelkowa piękna zieleń - u mnie tylko w formie kreski bo z zielenią na powiece, mimo brązowych oczu, jednak nadal mi nie po drodze :) 

Kiedy kliknęłam paletkę trochę żałowałam a teraz sięgam po nią częściej niż po moje dotychczas ulubione Oh So Special i Au Naturel :) Cienie bardzo dobrze się blendują, świetnie nadają się do kresek - zarówno na mokro jak i na sucho. Niektóre są dość miękkie i kruche, szczególnie beże. Ciemne nie osypują się jakoś szczególnie, aplikacja jest raczej bezproblemowa. Najsłabsza jest zdecydowanie czerń, która jakością odbiega od poprzednich paletek - jest twarda i jakby siwa.

 


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z cieni Sleek, szczególnie z tej paletki. Kolory idealnie pasują do mojego typu urody i myślę, że większość z Was znajdzie coś dla siebie. POLECAM


Tymczasem...bardzo czekam na nową paletkę Sleeka - Respect :) 

28 komentarzy:

  1. mi też podoba się ta nowa respect ale jeszcze nie wiem czy kupię. :) a ultra matte - ma kilka fajnych kolorków, ale raczej nie sięgałabym po nią zbyt często (tak mi się wydaje:P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydawało. I miałam rację - wydawało mi się ;)

      Usuń
  2. Fajne są ale szkoda że musimy tyle na nie czekać;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dobrze. Początek miesiąca a mi się już kilka rzeczy kliknęło :P Wezmę na wstrzymanie :)

      Usuń
  3. te nowe paletki też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SLiczne ma kolorki. Sama chetnie bym sie w nia zaopatrzyla! Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta paletka, strasznie podoba mi się jej kolorystyka! Muszę ją teraz wyciągnąć na wierzch, żeby była jesienią pod ręką :)

    Natomiast nowymi paletkami jestem nieco zawiedziona. Supreme jest trochę bura, a Respect jest owszem ładna, ale dla mnie jest sklejona z Au Naturel i Paraguaya, które mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, mnie Paraguaya ominęła niestety, pewnie dlatego mnie tak kusi...

      Usuń
  6. Do tej pory żadna paletka Sleeka mnie nie zainteresowała, ale ta mi się podoba. Kolory nie są tak odjechane, żeby nie można ich było używać na co dzień, a jednocześnie na tyle oryginalne, że można z nich wyczarować coś więcej niż zwykły, zachowawczy codzienny makijaż. Czuję się wodzona na pokuszenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cooo, żadna? Jak się uchowałaś, dziewczyno? :)))

      Usuń
  7. mam posiadam nabyłam tuż przed wyjazdem i jeszcze nie miałam okazji się nią pobawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie :) Baw się, baw, teraz jest na to dobra pora :) A najlepiej coś pokaż :D

      Usuń
  8. Trójeczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O te nowe moga byc fajne mam juz tyle tych paletek ze sama nei iwme czy kupowac kolejna :) Przeciez ja tego nigdy nei zuyje nawet na klientkach :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się czaję na tę paletę, straszliwie mi się kolory podobają, ale patrząc na moje zbiory cieni to już by była chyba przesada, chociaż marzę o takiej butelkowej zieleni!

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę ją mieć ale ciągle nie ma jej w sklepach internetowych;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodobała mi się ta paleta:) lubię maty

    OdpowiedzUsuń
  13. http://kittys-thought.blogspot.com/2012/09/zostaam-otagowana-7-faktow-o-mnie.html#comment-form :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiesz jak bardzo Ci jej zazdroszczę. Mam nadzieję, że uda mi się ją jeszcze gdzieś dorwać...
    Kolory typowo jesienne, piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Może jeszcze ją gdzieś znajdziesz, warto szukać. Powodzenia :)

      Usuń
  15. Kocham ją chociaż jej nie mam ! Płakać mi się chce na samą myśl, że jak mogłam ją kupić to myślałam sobie "Aaaaaaa tam, kiedy indziej!" I teraz mam, paletek nie ma a ona śni mi się po nocach :(


    Może chcesz sprzedać? :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :P

      Też na początku długo się jej opierałam. Ba, kupiłam i pożałowałam! :) Jednak kiedy do mnie przyszła szybko mi się odmieniło i cieszę się, że ją mam, mimo pokaźnej już ilości innych cieni :)

      Może jeszcze wróci do sprzedaży...

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że wróci, bo na chwilę obecną niestety nie zapowiada się.. Ciągle tylko każą czekać i czekać :(

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1