niedziela, 23 września 2012

Makijaż na niedzielę :)

Wpadła do mnie ostatnio moja siostra, w myśl przykazania 'chorych odwiedzać' :) Przyniosła lecznicze i obłędne ciasto dyniowe, które przywróciło mi na chwilę siły witalne :D

Efekty tej wizyty poniżej: 

 
 

 
 



Jak już wiadomo, asem fotografii nie jestem i nadchodząca ciemność jesienna nie zapowiada zmian w tym temacie :|  Mam jednak nadzieję, że przymkniecie oko na jakość zdjęć. 

Wygląda na to, że zaraza mocno się mnie uczepiła i kolejne dni będę dalej koczować pod kołdrą. Możliwe więc, że jeszcze się powyżywam makijażowo :D 



Użyte kosmetyki:
makijaż twarzy: podkład Under20, puder Guerlain, bronzer Joko, róż Mary Kay
makijaż oka: cienie Inglot, Sleek, róż MK, kredka Burjois, tusz Clinique
makijaż ust: błyszczyk Joko


58 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam sezon dyniowy :) Krem z dyni rządzi! :)

      Usuń
  2. Fajnie się prezentuje ale fiolety są nie dla mnie, wyglądam jakby byla chora :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, z nimi trzeba ostrożnie, szczególnie jeśli się ma cienie pod oczami :( Z tego właśnie powodu wolę malować takimi kolorami siostrę niż siebie.

      Usuń
  3. uwielbiam fiolety na powiekach, szczególnie fajnie wyglądają przy brązowych i zielonych oczach! super makeup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, świetnie podkreślają kolor takich oczu. Cieszę się, że Ci się podoba, dziękuję :)

      Usuń
  4. Taki słodki makijaż. Uwielbiam połączenie fioletu i różu. Kiedyś zgapię ten makijaż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż ekstra:)ja tam nie widzę żeby zdjęcia były złej jakości, są naprawdę dobre!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, ja jednak trochę pomarudzę :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym widziała Any Winehouse <3 Bardzo ładny makijaż ;)

      Usuń
    2. Właśnie podsunęłaś mi pomysł na kolejny makijaż z udziałem siostry, dzięki! :D

      Usuń
    3. A proszę Cię bardzo, siostra jest piękna! Wypisz wymaluj Amy :)

      Usuń
  7. Śliczny makijaż. Masz ładnie podkręcone rzęsy.
    :)

    Zapraszam :)
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach to nie jestem ja ;)

      Usuń
  8. Śliczne połączenie kolorów:) I powiem Ci, że w ogóle nie wyglądasz na chorą!
    Ale życzę zdrówka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że na zdjęciach to nie ja ;P

      Usuń
  9. uwielbiam fioletowe makijaże!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć i tak już 'dzika faza' na ten kolor trochę mi przeszła :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szkoda, że w ogóle nie jesteśmy do siebie podobne :P

      Usuń
  11. Uwielbiam fiolety, a w tym makijażu prezentują się cudownie :) I konfiskuję rzęsy tej Pani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, wątpię, żeby się zgodziła na konfiskatę. Nie na darmo mówią na Nią 'Rzęsorek' ;)))

      Usuń
  12. Ładnie pomalowane! ;)) dokładnie, jakość zdjęć fajna ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja tam widzę prześwietlenia ale niestety mistrzem fotografii makijażu w godzinach popołudniowych nigdy chyba nie zostanę ;)

      Usuń
  13. makijaż jest prześliczny! zdjęcia też niczego sobie, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super makijaż. Uwielbiam fiolety przy brązowej tęczówce. Poza tym jakie Ty masz oczy i jeszcze rzęsy piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie umalowałaś siostrę :)
    Zdrówka życzę :* Też się niestety rozłożyłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu! Oj, teraz wszyscy się skarżą, wirusy oszalały. Zdrowiej! :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wolę takie makijaże niż odważne i mocne :)

      Usuń
  17. Świetny makijaż, sama muszę się przekonać do fioletów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo wdzięczny kolor, pasuje zarówno blondynkom jak i brunetkom. Warto spróbować :)

      Usuń
  18. Uwielbiam fiolety :) A i filety i brazowe oczy to dla mnie cos pieknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, fiolet ładnie podkreśla kolor brązowych oczu :)

      Usuń
  19. Wow, przepiękny makijaż! Kocham fiolety jesienią!

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja siostra ma bardzo ciekawą urodę - taką podobna do Amy Winehouse. :D
    Śliczny makijaż, chociaż fiolety na powiekach nigdy do mnie nie przemawiały, ten mi się podoba.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Szykujemy z Aleną kolejny makijaż, właśnie w stylu Amy więc niedługo znów siostra znów pojawi się na blogu :)

      Usuń
  21. niesamowity.. podobają mi się te delikatne przejścia-cieniowania między kolorami :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo motywujące :)

      Usuń
  22. oooj, ładnie, super dobrane kolory i cieniowanie :) Bardzo lubię brzoskwinie i fiolety w makijażu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Asiu! Bardzo mi miło! :))) Lubię i ja :)

      Usuń
  23. Piękny makijaż :) Super cieniowanie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fiolet to mój kolor :) piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fioletowy to jeden z moich ulubionych kolorów, szkoda że sama nie mogę się nim malować :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1