niedziela, 19 sierpnia 2012

Lakiery do paznokci - organizacja i przegląd

Ostatnio Aga z bloga http://nissiax83.blogspot.com/ pokazała swoją organizację lakierów do paznokci. Zainspirowało mnie to i kupiłam swoje kółka. Dziś więc moja kolekcja ulubionych lakierów.


Jak już pisałam, na moich paznokciach zwykle 'nuda'. Jestem zwolenniczką krótkich paznokci, pomalowanych na subtelne, naturalne i stonowane kolory. Skompletowałam sobie więc paletę, która nie wymaga ode mnie zbytnio kombinowania - pasuje do wszystkiego, bez względu na okazję czy porę roku. Najczęściej jednak najjaśniejszych kolorów używam latem, pasteli zimą i wiosną, zaś czerwieni, fioletów i brązów jesienią i zimą. Posiadam też kilka szalonych kolorów, ale nie czuję się w nich najlepiej, więc zostawiam je na sporadyczne okazje (ostatnio granatowym matem malowałam...guziki ;) 


Pełne kółko zdecydowanie najbardziej cieszy moje oko. Wśród tych lakierów mam naprawdę kilka ukochanych perełek.


1. ESSIE Topless&Barefoot- przepiękny kolor ale aplikacja doprowadza do szału (recenzja KLIK)
2. Golden Rose, seria Paris nr 118 - jak wyżej (recenzja KLIK)
3. Inglot, Matte 715 - na paznokciach niestety wygląda dość trupio, wymaga błyszczącego topa
4. Essie, Sugar Daddy 160 - Ulubiony! Aby uzyskać kolor wymaga kilku warstw
5. KIKO, seria french manicure nr 209 - bardzo dobry codzienniak
6. Golden Rose - niestety nie znam numeru, starł się z butelki, mój kolorystyczny faworyt tej firmy
7. Golden Rose, seria Paris nr 114 - rozbielona morela
8. Inglot, 166 - jeden z moich ulubionych lakierów Inglota, pół transparentny
9. Essie French Affair
10. Essence nr 72, Found my love- idealny na zimę
11. HEAN, Colour Obsession nr 488  (recenzja KLIK)
12. Vipera Jumpy, nr 173 (recenzja KLIK)
13. Barbra Colour Alike nr 18 Earth Rose
14. Essence You Rock! nr 04 Let me in pink (recenzja KLIK)
15. Barbra Colour Alike, nr 4 Coral Red
16. Golden Rose, seria Paris nr 79 (recenzja KLIK)
17. Golden Rose, seria Paris nr 64
18. Barbra Colour Alike, nr 20 Tan Nude
19. Barbra Colour Alike, nr 440
20. Mary Kay Lavish Sable (recenzja KLIK)

Tutaj z bliska (sorry za jakość zdjęć...)





Kolory na ostatnim zdjęciu nie są przeze mnie praktycznie w ogóle używane. Od święta sięgam jeszcze po matowy Hean i miętowy Golden Rose. Lubię kolory na paznokciach, bardzo podoba mi się fluo ale sama źle się z takim mani czuję. No ale mam, mam więc przedstawiam :) 

21. HEAN Colour Obsession Matt nr 492 - bardzo ciekawe wykończenie i kolor (recenzja KLIK)
22. Golden Rose, seria Paris nr 212 - niebieski na paznokciach? nieeee :) 
23. Pierre Rene Top Flex Longlasting nr 232 - fe-no-me-nal-ny pędzel!
24. Golden Rose, seria Paris nr 225 (recenzja KLIK)
25. Vipera, Creation Professional nr 40 (recenzja KLIK)
26. HEAN Colour Obsession Fluo nr 496 (recenzja KLIK)




Bardzo się cieszę z zakupu kółek. Koszt jest niewielki (ok. 2 zł/szt.) a taka forma systematyzuje zbiór i cieszy oko :) Polecam.

Ala

36 komentarzy:

  1. Ooo, super! :) A takie kolka dostepne sa w drogeriach czy tylko w necie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam nigdzie w drogeriach. Myślę, że mogą je mieć hurtownie albo profesjonalne sklepy fryzjersko-pazurkowe (nie wiem jak to się fachowo nazywa :)) Ja jestem w gorącej wodzie kąpana, chciałam je mieć jak najszybciej więc łatwiej było kliknąć na Allegro niż latać i szukać ;)

      Usuń
  2. Czy Found My Love z Essence jest w kolekcji stałej czy była to limitowanka? Ten kolor mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo znam się na asortymencie Essence i nie wiem co jest limitką a co stałą ofertą. Napisane jest, że seria Multi Dimension, na moje oko to stała oferta ale może ktoś lepiej obeznany się wypowie :)

      Usuń
    2. Była to stała oferta, ale jakiś czas temu została wycofana. :)

      Usuń
  3. Też muszę zrobić porządek :) No i świetnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak zrobisz to pokaż, chętnie zobaczę Twoją kolekcję :D

      Usuń
  4. Masz bardzo ładną kolekcję pasteli, nude i czerwieni. Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne:) A te co rzadko używasz to ostatnio są w moim guście hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie można kupić takie kółeczka? za mną chodzą od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu kupić te kółka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. och, wpadło mi kilka w oko ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. High five! Widzę bardzo wiele kolorów, które mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ten zbiorek :)

    ja od kolorów nie uciekam :]

    OdpowiedzUsuń
  11. też muszę moje zbiory ogarnąć, takie kółka fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz te lakiery!! jak na kobietę z klasą przystało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w kolorze Essie Topless&Barefoot, jednak te lakiery są dla mnie za drogie, muszę poszukać jakiegoś odpowiednika:)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go na Paatal za 12 złotych ;) Teraz trochę podrożały ale nadal poniżej 20 zł.

      Usuń
  14. świetny pomysł z tymi kółkami, sama też tak muszę zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne kółeczka, 2 zł to trochę drogo :P musiałabym taniej poszukać, zeby wszystkie lakiery oswatchować :o

    piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaczynam być przerażona moją kolekcją lakierów. Musiałabym kupić chyba z 10 kółek, żeby wszystko zeswatchować... Chyba muszę zrobić przegląda, bo coś dużo tego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę to zobaczyć :D Wyciągaj swoje skarby! :)

      Usuń
  17. Kółeczka to faktycznie świetna sprawa. Muszę sobie takie sprawić. Ale myślałam, że będziesz miała więcej lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, nie przepadam za malowaniem paznokci :)

      Usuń
  18. Gdzie można kupić takie kółeczka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm kilka bym przygarnęła bardzo chętnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1