piątek, 31 sierpnia 2012

Jesienne inspiracje...

Jesień jest 'moją' porą roku jeśli chodzi o makijaż. Mam brązowe oczy, skórę z żółtymi tonami więc w kolorach jesieni czuję się i wyglądam najlepiej. Mimo, że kalendarzowe lato jeszcze trwa, na zewnątrz robi się już coraz chłodniej, dlatego dziś przygotowałam garść inspiracji na nadchodzący czas.


Jesień kojarzy mi się z miękkością - przytulnymi, ciepłymi dzianinami, mgłą, dymem. Taki też jest mój makijaż - miękko roztarte granice, przydymione oko, kolory ziemi. Soczyste usta, intensywne cienie i kreski poczekają na kolejny sezon. Latem stawiałam na make up - no make up, akcentując głównie usta - ze względu na wysokie temperatury, krótszą żywotność makijażu i lenistwo :) Jesienią natomiast stawiam na oko, usta pozostają naturalne. Częściej będę także sięgała po matowe cienie.


Prace wykonane są przez Katosu. Kasia jest dla mnie wzorem jeśli chodzi o tego typu makijaże. Są absolutnie rewelacyjne!

Kolorem nadchodzącego sezonu będzie głównie burgund i kobalt. O ile kobalt uwielbiam (pasuje do każdego typu urody i niemal każdego innego koloru) tak do burgundu nie jestem przekonana, szczególnie w makijażu. Zmiana czasu, ciemność i ogólna aura sprawiają, że często jestem niewyspana więc wszelkie czerwienie podkreślają u mnie zmęczenie i sprawiają wrażenie, jakbym była chora. Z tym kolorem trzeba się obejść naprawdę umiejętnie, dlatego jeśli u mnie burgund, to tylko na paznokciach :) 

Jesienią, częściej niż zwykle sięgam po: 
  • kremy, beże, brązy, czekolady
  • fiolety, wrzosy, pudrowy róż
  • szarości, granaty, czerń
  • butelkową zieleń, khaki 
  • złoto!!!




Idealna na ten czas będzie matowa paleta Sleeka, po którą ostatnio sięgam najczęściej i którą pokażę Wam niebawem. Może światło okaże się łaskawsze i uda mi się też sfotografować makijaż. Jesień niestety nie rozpieszcza blogerek, o dobre zdjęcia będzie coraz trudniej...

Ala

14 komentarzy:

  1. taaaaaaak! ja też uwielbiam jesień i uwielbiam takie kolory i jak ciemno i dym i mgła i w ogóle :) oczywiście to nie może trwać w nieskończoność (chociaż doświadczenie pokazuje, że w polsce jesień może trwać nawet 9 miesięcy ;), potem jest zima i śnieżynki i zamarznięte kałuże i rozświetlacz iskrzy ooooooooch nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja Kocham jesień ale szczególnie taka kolorową i słoneczną :>Zaczynam już powoli robić zapas herbat na jesienne wieczory pod kocykiem z książka <3
      Ale jesień listopadowa i zima już mi mniej pasuję :P

      Usuń
  2. a bluzki w kolorze butelkowej zieleni i w ogóle ubrań w tym kolorze i moim kroju/rozmiarze szukam już od 4 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi uświadomiłaś, że nie mam nic w szafie w tym kolorze. Mam za to piękny butelkowy cień :P

      Usuń
  3. Moje oczy są identycznego koloru jak te na zdjęciach:) Makijaże są przecudowne. Muszę wypróbować:) i czekam na prezentację paletki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak optymistycznie przedstawiasz jesień, że zacznę ją lubić;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękną, polską, złotą! Nie tą ciemnotę zimną i wietrzną, z deszczem :)

      Usuń
  5. gdybym ja potrafiła tak malować oczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jesień, ale złotą i suchą. :) Mam nadzieję, że nadchodząca taka będzie! :) Przeraża mnie jedynie ten brak światła, mój aparat to stara cyfrówka i ciężko mi ogólnie zrobić jakieś dobre zdjęcie, a jesienią i zimą to już w ogóle tragedia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piąteczka! Ja sobie już latem średnio z tym radzę... No cóż, będą weekendowe, przedpołudniowe sesje foto-blogowe ;)

      Usuń
  7. Wiedziałam, że skądś kojarzę to oko :D Dopiero później przeczytałam podpis, że to oko Katosu. Uwielbiam takie makijaże. Nie przepadam za to za jesienią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, też to oko wszędzie poznam. I jeszcze kilka blogowo-internetowych ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1