czwartek, 23 sierpnia 2012

DIY: szufladki z Glossyboxa :)

Od kilku miesięcy sterta różowych pudełeczek systematycznie rośnie, nie bardzo wiedziałam, co z nimi robić. Komódka na drobne kosmetyki to świetne rozwiązanie!

Do użycia swojego mebelka użyłam czterech pudełek, szerokiej taśmy dwustronnej, ostrego nożyka, kilku starych guzików, złotego dzyndzołka i tasiemki.

 

 



Dzięki temu, że oryginalne pudełka są bardzo solidne i trwałe, taka też jest cała konstrukcja. Upchnęłam tam sporo kosmetyków i wszystko świetnie się trzyma i działa - trzeba tylko uważać przy wysuwaniu dolnych szuflad, żeby całkiem ich nie wyjąć. Wszystko działa jak marzenie a własnoręcznie sklejona szafeczka daje dużo satysfakcji i radości :)

Macie inne pomysły na wykorzystanie różowych pudełek?
Ala

59 komentarzy:

  1. wygląda bardzo bardzo ładnie. jak kupiona w jakimś drogim i markowym sklepie -naprawdę:) gratuluję pomysłowości! grunt, że nic się nie zmarnuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł! Wygląda bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ala, jesteś lepsza niż Adam Sodowy lub MacGyver!
    Świetnie t wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę sobie taką szafeczkę zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ale jak to się robi :>
    ja nie ogarniam. tzn noo.. jak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dwóch wieczek odcinasz jeden, dłuższy brzeg. Krótsze przyklejasz do trzeciego wieczka, położonego na płasko tak, aby nieodcięty dłuższy brzeg stanowił tylną ściankę. Wsuwasz w to trzy głębokie pudełeczka i na wierzch przyklejasz ostatnie, czwarte wieczko - tym razem denkiem do dołu i voila!

      Mam nadzieję, że opisałam to w miarę jasno. Jeśli jednak nie, to po powrocie do domu postaram się wrzucić więcej zdjęć :)

      Usuń
    2. więcej zdjęć poproszę, bo jestem wzrokowcem, no ale skoro użyłaś 4 pudełek to bym prędzej czy później zrozumiała co i gdzie :) ale fajny pomysł, kurde może ja też sobie kiedyś takie zrobię. lubię moje pudełeczka postawione jedno na drugim, trzymam tam rzeczy, których nie używam codziennie, ale spoko. szufladki bomba! :)

      Usuń
    3. Ok, zrobię instrukcję krok po kroku, z dedykacją dla Ciebie ;)

      Usuń
    4. ja również proszę o step by step muszę jeszcze zdobyć 2 pudełeczka ;)

      Usuń
  7. bardzo oryginalnie i uroczo...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzies juz widzialam to rozwiazanie, chyba na fb glossyboxa albo u Karoliny z kanalu stylizacje. Nie wiem czy wykonam, narazie mam za malo pudelek, ale moze, moze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł, świetne wykonanie i świetnie to wygląda :D na prawdę, bardzo mi się podoba, też bym, takie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki świetny pomysł! Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje pomysłu. Ślicznie ci to wyszło. Ja mam tylko jedno pudełko z Kiss Boxa :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna komódka:)też chcę taką!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł, tylko ja bym nie miała gdzie taką komódkę trzymać:( jeszcze dla swoich glossy pudełek zastosowania nie znalazłam - ale czekają na swój wielki dzień:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie Ci to wyszło Alu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o! ładnie to wygląda! :) szkoda, że nie mam takich pudełek. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały pomysł, gratuluje kreatywnosci! ;) Buziaki, w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pomysłowo. Świetnie całość wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. I to jest świetny pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam ten pomysł jakis czas temu na profilu GB na FB.
    Ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zachwycona Twoim pudełkiem!
    W swoich trzymam kosmetyki, ale może też się pokuszę o zrobienie takiej fajnej komódki :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. przeżywam szok... zachwyt... zazdrość... wściekłość - bo wczoraj zrobiłam porządek w GlossyBoxach i zostawiłam sobie tylko 3 opakowania resztę wyrzuciłam...głupia głupia głupia jaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna komódka:D zakochałam się<3

    OdpowiedzUsuń
  23. O ja... też takie chce! To tak cudownie wygląda, że napatrzeć się nie mogę..

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacja :D mozesz mi takie zrobic z moich pudelek ?:P hehe

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to wygląda! Elegancko i solidnie. Genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie piękne! Ślicznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja! ♥ Chyba dla samych tych pudełek zacznę zamawiać te pudełeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ala, dzięki za obronny komentarz ;))) :* usunęłam wszystko coby bloga jakimś zdesperowanym anonimem nie zaśmiecać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, spoko. Sorry za odpowiedź w takim samym tonie ale mi się ciśnienie niebezpiecznie podnosi ;)

      Usuń
  29. wygląda uroczo :) Świetny pomysł- też przydałyby mi się takie szafeczki bo mam straszny bałagan w kosmetykach, część na półkach, część na parapecie, a reszta w szkatulce w biżuterią ;ppp

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zachwycona pomysłem i realizacją!! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomysł rewelacyjny. :) Gratuluję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No prosze jakie twórcze z ciebie stworzonko

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny pomysł! Wygląd pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szafeczka jest przepiękna:) Niestety jako wzrokowiec bez wyobraźni przestrzennej nieprędko ją odtworzę:P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1