czwartek, 30 sierpnia 2012

Czas na granat!

Uwielbiam granatowy kolor! Wracam do niego zawsze jak tylko robi się chłodniej - jesienią i zimą, zarówno w makijażu jak i na pazurkach. Nie przepadam za ciemnymi lakierami ale dla tego koloru robię wyjątek. Już kiedyś pisałam o matowym granacie od Hean (KLIK) ale tak się nakręciłam, że dziś postanowiłam pokazać go bliżej :) 


 
 

Kolor jest piękny, błęboki. Nie jest to jednak płaski mat, raczej satyna. Mimo tego, że matowe lakiery są modne, ja mam wrażenie, jakbym pomalowała paznokcie flamstrem :) Brakuje mi połysku, dlatego zwykle przeciągam je bezbarwnym lakierem, ewentualnie jeden, serdeczny, zostawiam matowy. 



I na koniec garść kolorystycznych inspiracji. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam granat! :)


A jaki jest Wasz ulubiony kolor na jesień?

34 komentarze:

  1. Super! Mimo, że też nie mam przekonania do matów, ten lakier w wersji matowej też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :) Maty mnie nie przekupiły, szczególnie na własnych dłoniach :)

      Usuń
  2. Jesienią też bardzo lubię rzeczy w kolorze granatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ja też. Szczególnie mój dłuuuuugi, ciepły i mięciutki szal :)

      Usuń
  3. Świetny kolor!
    Nie przepadam za matami, ale ten wyglada doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko dwa matowe lakiery i na razie chyba mi to wystarczy ;)

      Usuń
  5. ale przyjemnie, hmm jesień to dla mnie czas na brązy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie brązy cały rok więc akcent kolorystyczny kusi ;)
      Czekam na Twoje jesienne makijaże!

      Usuń
  6. lubię granat ale nie na sobie, wydaje mi się, że źle w nim wyglądam, preferuję tylko na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a mnie się zdaje że to jest nieliczny kolor, który pasuje każdemu, bez względu na typ urody. Ciekawe, pokaż się w granacie :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki... w imieniu Hean chyba też ;)

      Usuń
  8. też lubię granat, ale nie na swoich pazurkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Też uważasz, że to już ekstrawagancja? :)

      Usuń
  9. Kolor fajny :) Gdyby był odrobinę głębszy może i ja bym sobie zrobiła takie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głęboki mat jest chyba nieosiągalny ;)

      Usuń
  10. Fajny kolorek. Właśnie ostatnio polubiłam się z kolorami Hean;) A co do jesiennego kolorku, to zależy od nastroju:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja z tym nastrojem :) A jeśli chodzi o lakiery Hean to ja je bardzo, bardzo lubię.

      Usuń
  11. Również uwielbiam granat. Lakier jest cudny, szukam właśnie takiego odcienia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, do Ciebie to on szczególnie pasuje!

      Usuń
  12. chodzi za mną jakiś mat, w sumie to mam lakier hean kobaltowy, wystarczy, że kupię matujący top :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Szczególnie, że ten mat to taki satynowy...

      Usuń
  13. Mat, jak najbardziej! A jak się zmywa? U mnie granaty - niebieskości schodzą masakrycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakry jakiejś specjalnie nie ma ale trzeba się przyłożyć trochę bardziej niż w przypadku jasnych kolorów. Próbowałaś motyw z watą i folią aluminiową?

      Usuń
    2. Nie - poszperam zatem i spróbuje następnym razem!

      Usuń
    3. Ten sposób się sprawdza przy brokatowych lakierach. Wylewasz na wacik trochę zmywacza, przykładasz do pazurka. Owijasz palucha folią, czekasz i voila! :D Daj znać jak poszło :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1