czwartek, 16 sierpnia 2012

Apart Natural cz.1


Dziś słowo o płynie do kąpieli, który otrzymałam do przetestowania. Ponieważ paczka była od serca i zawierała dużo produktów a ja nie posiadam wanny, płynami do kąpieli się podzieliłam. Dziś więc recenzja gościnna mojej siostry.

APART NATURAL - HIPOALERGICZNY PŁYN DO KĄPIELI, JEDWAB&NONI

Hipoalergiczny płyn do kąpieli zawiera naturalne prebiotyki, które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skórę przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci.

Więcej o prebiotykach możecie przeczytać TUTAJ
Link do KWC: KLIK
 
Butelka zawiera aż 750 ml produktu, więc jest duża i ciężka. Niestety przez to jest bardzo nieporęczna - często wyślizguje się, wypada i z impetem uderza o wannę :/ Kształt jest trudny do utrzymania w dłoni, zwłaszcza mokrej. Ogólny design niezbyt zachęca do kupna - niby ma ładny, pudrowy kolor, jest utrzymany w prostej stylistyce ale na półce wśród innych kosmetyków tego typu nie przyciągnąłby mojej uwagi. Na plus można zaliczyć solidne wykonanie - zatrzask działa bez zarzutu - oraz lekka przezroczystość butli, dzięki czemu można kontrolować zużycie.
 
Kolor jest biały, pół transparentny. Zapach jest dość neutralny i nienachalny. Nie utrzymuje się na skórze po kąpieli, co dla mnie jest zaletą.

 

Konsystencja jest dość specyficzna - lekka ale jednocześnie ciągnąca, nieco... śluzowata. Przypomina mi coś pomiędzy żelem i kremem. Rewelacyjnie się pieni. 


Działanie typowe dla tego typu produktów, trudno tu cokolwiek napisać odkrywczego :) Skóra jest dobrze oczyszczona, miła w dotyku i nawilżona. Nie wysusza, nie powoduje ściągania, nie podrażnia. Robi wielką pianę :)

Wydajność jest dużym plusem tego produktu - wystarcza na bardzo, bardzo długo przy czteroosobowej rodzinie, z czego jedna wyjątkowo pluska się jak kaczka ;)  Biorąc pod uwagę niewielką cenę w stosunku do pojemności, to duża zaleta.


Ja aktualnie używam mydła i żelu pod prysznic i muszę przyznać, że jestem z nich zadowolona. Niebawem napiszę więcej. 

Ala

11 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten płyn do kąpieli :-) Całkiem fajny, ale szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym go przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, nie dostałaś jeszcze paczki?!

      Usuń
    2. Napisałam Ci maila. Szlag mnie trafi z tą pocztą polską złodziejską :/

      Usuń
  3. te zapachy bio są dla mnie okropne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam zielony, dwa pozostałe są dla mnie neutralne. Wąchałaś zielony?

      Usuń
  4. Ciekawy, ja mam żel pod prysznic z tej firmy i jestem zadowolona:)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam wersję fioletową i była strasznie wydajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja aktualnie uzywam olejku do mycia z isany :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1