piątek, 20 lipca 2012

Wyniki konkursu z Apart Natural








Bardzo Wam wszystkim dziękuję za udział w konkursie i odpowiedzi. Nie spodziewałam się, że będzie mi tak trudno wybrać zwycięzców i najchętniej do wszystkich z Was wysłałabym nagrody! Niestety zestawów mam tylko pięć ale obiecuję, że już niebawem będę mogła nagrodzić kolejne osoby w kolejnym rozdaniu. 

Ponieważ dość długo czekacie na wyniki, nie przedłużam. 
Zwycięzcami konkursu z Apart Natural są: 


One_LoVe
  calibra
 diggerowa
 Creativ Writing
 B. Surma

Kobitki, podeślijcie mi proszę adres do wysyłki. Jeśli kiedykolwiek będzie Wam dane stworzyć własny żel pod prysznic, pamiętajcie o mnie, chcę takie mieć! :) 

Gratuluję i jeszcze raz wszystkim dziękuję za odzew! 
Ala


 

14 komentarzy:

  1. wowwwww!!! :) dziękuję! :) już piszę mejla. :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, dzięki :-) już podsyłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki. Apart jest super.
    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczere gratulacje dla dziewczyn! ;) Buziaki, u mnie nowy wpis- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zszokowana wygraną ;-) Dziękuję bardzo i zaraz przyślę dane do wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękuje, dane wysłałam.... przez pocztę facebookową jako HD :)


    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1