piątek, 15 czerwca 2012

Za tydzień WAKACJE!

Już za tydzień, dokładnie w piątek, wyjeżdżamy na WAKACJE! Rozpoczynamy w Barcelonie, kończymy w Wenecji! Tak mnie nosi, że musiałam napisać to już teraz :)

Map 

Nie mogę się już doczekać! Mam niecny plan przytaszczyć z tego rejsu kilka zacnych kosmetycznych suwenirów :) Dajcie znać czy byłyście w tych miejscach i co możecie polecić.

Aaaaa, nie mogę się doczekać! :)))))))))))

Jeszcze przed wyjazdem pokażę Wam moje podróżne miniumum i rozpocznę dla Was KONKURS! 
 

40 komentarzy:

  1. alez Ci zazdroszczę tej Barcelony...miłego wypoczynku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Barcelonie będę tylko jeden dzień, niestety :( Dzięki :*

      Usuń
  2. Ale trasa... to będą piękne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku :) Byłam w Grecji - polecam Ci prawdziwą grecką gąbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa zazdroszczę! :D Już teraz życzę udanego wypoczynku, zresztą... na pewno taki będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, dam znać jak było po powrocie :)

      Usuń
  5. oj zazdroszczę ogromnie :) mam nadzieje, że chociaż jakąś fotorelacje zdaż z wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam i tutaj i tutaj. Barcelona hm... cudowne miasto. Bardzo mili ludzie, Wzgórze Montjuic, słynne fontanny, piękne uliczki, Sagrada Familia, Plac Kolumba Park Guell, no i najważniejsze dla mnie miejsce (jako wiernego kibica FC Barcelony) - stadion Camp Nou + muzeum. Z tego miasta nie chce się wyjeżdżać. Mogłabym o nim pisać i pisać i pisać i pisaaać :-). Tylko najważniejsza kwestia - nie mów mieszkańcom Katalonii, że są Hiszpanami, bo niektórzy mogą się poczuć urażeni.
    Co do Wenecji: dla mnie to miejsce jest bardzo przereklamowane. Nawet nie ma gdzie usiąść. Wokół tylko restauracje i masa turystów. Byłam tam tylko 6 godzin i marzyłam o tym, by stamtąd wyjechać. Natrętni Włosi, śmierdzące uliczki (przez wodę), brak zwykłych ławek, na których można by było usiąść choć przez chwilę. Do tego nieustannie zaczepiający sprzedawcy podróbek. Gdy po kilku godzinach udało mi się w końcu znaleźć jakiś park, w którym można by było odpocząć od upału, okazało się, że grasuje tam stado komarów. Brrr... ;-)
    Tak czy siak zazdroszczę wyjazdu. Przynajmniej tego do Barcelony. Najpiękniejsze miasto w jakim kiedykolwiek byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też słyszałam, że Wenecja przereklamowana...ale może chociaż na komary coś poradzili :)

      Usuń
    2. Nie byłam jeszcze w żadnym z tych miejsc ale potwierdziłyście moje wyobrażenia. Cieszę się z Barcelony i mam nadzieję, że będę miała okazję wreszcie odświeżyć swój hiszpański :)

      Usuń
  7. zazdroszczę Barcelony:0 Jest tak jak pisze Gitie:)))Magia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie mogę się doczekać i cieszę się, że tam właśnie zaczynamy :)

      Usuń
  8. O jaaaaaaaaa... Kiedy pojechałam na wakacje? Dawno. Ech, no nic, miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  9. KUSADASI JEST ŚWIETNE! :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Cieszę się, że napisałaś. Nic mi to nie mówi póki co. Napiszesz coś więcej?

      Usuń
  10. O proszę to na pewno będą wspaniale wakacje:)baw się dobrze!:)))piszę to tak na zaś, ale myslę że inaczej być nie może:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiłabym się, gdyby było inaczej :)

      Usuń
  11. Pięknie! Byłam na takiej wyprawie w zeszłym roku w maju, płynęłam Statkiem wycieczkowym ;) i co dzień cumowaliśmy w innym porcie, cudowna sprawa <3 Czy Ty tez płyniesz w rejs ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie tak to u nas będzie wyglądało :)

      Usuń
    2. To będzie cudownie! :)) Zapraszam na fotorelacje z mojego rejsu :) w wolnej chwili :)
      http://patip88.pinger.pl/m/6289583/fotorelacja-cz-1-z-3
      http://patip88.pinger.pl/m/6385541/fotorelacja-cz-2-z-3

      Usuń
    3. Nie czekałam na wolną chwilę, obejrzałam od razu :)))
      Ale super, jeeeejku, jeszcze bardziej nie mogę się doczekać! :)

      Usuń
    4. ;) Niezapomniana podróż! :) ajć jak tam było cudownie! jakim statkiem popłyniesz?

      Usuń
    5. Piękny ;)!!! Przygotuj się na fotkę na wejście ;D wtedy za każdym razem po wychodzeniu/wchodzeniu będą sprawdzać czy to Ty ;)

      Usuń
  12. U mnie tylko do egzaminu i tez wakacje ;) Buziak, zapraszam do mnie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie Ty jedziesz na wakacje Katsuumi?

      Usuń
  13. Miłego wypoczynku i żeby plan podróży wypalił, ja niestety w tych miejscach nie byłam, ale za 3 dni będę niedaleko Włoszech, dosłownie za jedną górą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że plan podróży wypali, chociaż kapitan statku jest Włochem... ;) Czytałam, że jedziesz i to na całkiem długo. Wy też bawcie się dobrze!

      Usuń
  14. Ale zazdroszczę... Ach. :) Żyć nie umierać. Udanego wypoczynku. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć, jechać! :)

      Usuń
  16. Uwielbiam takkie wakacje ;)) Baw się dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1