środa, 20 czerwca 2012

TAG: Tell me about yourself czyli bziki Ali

Zostałam otagowana przez Eve z bloga http://evelin86-habitatecum.blogspot.com/. Długo zastanawiałam się jak na niego odpowiedzieć i postanowiłam odkryć przed Wami trochę swoich mrocznych sekretów :)


7 rzeczy o Ali: 

1.  Kilka ładnych kilogramów temu, kiedy byłam młoda, zgrabna i gibka dużo tańczyłam :) Zaliczyłam trzy różne szkoły tańca i zamiłowanie to zostało mi do dnia dzisiejszego. Uwielbiam muzykę i chyba całkiem nieźle ją słyszę :) 

2. Miłością do koni zaraził mnie dziadek jeszcze kiedy byłam mała, później trenowałam pod okiem trenera skoki przez przeszkody. To zamiłowanie chyba nigdy mi nie przejdzie choć już nie jeżdżę sportowo od dawna.

3. Uwielbiam jeść i jestem przewlekle głodna :) Sushi, owoce, wybrane słodycze, ziemniaki jem w wstydliwych ilościach :) Poza tym ciągle gadam o jedzeniu w kontekście naszych podróży - bardzo lubię odkrywać smaki lokalnych kuchni. 

4. Podróże są celem mojego życia. Jestem przyzwyczajona do przeprowadzek i bardzo je lubię. Nie wyobrażam sobie kupić mieszkanie z kredytem do końca życia, nie opuszczam kotwicy :) Chcę poznać świat i pomieszkać w różnych miejscach - od Stanów po Nową Zelandię!

5. Był taki czas, że wyglądałam jak chłopak :) Nosiłam krótkie włosy, czapkę z daszkiem i ubrania, które z powodzeniem mogłabym dzielić z bratem. Nie miałam o czym gadać z koleżankami, natomiast z chłopakami jeździłam na rolkach i włóczyłam się po skateparkach. Po jakimś czasie mi przeszło, teraz zdarza mi się nawet ubierać sukienki :D Gdybym powiedziała 'kumplom ze starej paczki', że piszę bloga o kosmetykach, zabiliby mnie śmiechem :)))

6. Kocham zwierzęta i jestem bardzo wyczulona na ich krzywdę. Przez pół mojego życia towarzyszył mi pies. Od roku mam dwa koty - sieroty, które zgarnęłam ze śmietnika. Trzeciemu znalazłam pewny dom. Gdyby nie rozsądek M., skończyłabym jak pewna sławna pani z bujną blond fryzurą ;)

7. Potrzebuję adrenaliny :) Wspinaczka, skydiving, skoki z mostu - proszę bardzo :) Nie czuję lęku jeśli chodzi o prędkość i wysokość, kocham latać samolotem. Panicznie natomiast boję się wody - nie umiem pływać i nawet zamoczenie głowy pod prysznicem jest dla mnie nieprzyjemnym wyzwaniem :) 

Bonusik :)

Poza tym jestem nieprzyzwoicie szczęśliwa! :)))

Taguję wszystkie z Was, które tu zaglądacie a na taga jeszcze nie odpowiedziałyście. Z chęcią poczytam o Waszych bzikach.

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Głównie towarzyski i inne salse :)

      Usuń
  2. Uwielbiam rolki :D Dziś mam zamiar pojeździć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chociaż w tym roku leżą i zbierają kurz, muszę je wreszcie powyciągać :)

      Usuń
    2. również lubie rolki ale w tym roku jeszcze nie miałam kiedy pojeździć:(

      Usuń
  3. Podobnie jak Ty uwielbiam adrenalinę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama lubie jesc i posmigac na rolkach :D Buziaki, zapraszam na nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej, że w tej kolejności ;)

      Usuń
  5. Też jestem bardzo wyczulona na krzywdę zwierząt :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo ciekawą osobą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bym chciała sobie skoczyć ze spadochronem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się zdecydujesz to polecam skydive.pl :)

      Usuń
  8. Ja także kocham zwierzaki ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Więcej szczegółów laski a nie tylko: ja też kocham zwierzaki, ja też tańczyłam, ja też tamto ... Ma być jak na spowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka ciekawskość :D Ja też chętnie poczytam więcej! ;)))

      Usuń
  10. Odpowiem tutaj w kilku słowach:

    1. Boję się wody i nie umiem pływać bo jako 4latka zadławiłam się słoną wodą i od tamtej pory nawet głowy w wodzie nie zanurzę.
    2. Zawsze chciałam być piosenkarką (nie śmiać się!), ale główną przeszkodą okazał się brak głosu.
    3. Jestem belfrem - uczę angielskiego i bardzo to lubię, mam nadzieję, że pozostanę w zawodzie pomimo narastających zwolnień - jeśli nie - założę coś swojego :D
    4. Nie mam prawa jazdy bo bałam się na nie zapisać - myli mi się prawa strona z lewą, a myślę że wypadków już dość na ulicach
    5. Podróże uwielbiam i odkładam każdy wolny grosz na nie - póki co była Turcja i Londyn (przez prawie 4 miesiące), w tym roku na pewno leniwy kurort - jak je pozaliczam na pewno zdecyduję się na coś aktywniejszego (ale muszę na to namówić towarzysza mojego)
    6. W przyszłości chcę mieć dom! Dokładnie taki jak za czasów dzieciństwa - wkurzają mnie bloki...
    7. Nigdy nie umiałam ściągać na klasówkach i egzaminach i podziwiam tych co potrafią
    8. Uwielbiam słodycze i nienawidzę mleka
    9. kolekcjonuję lakiery do paznokci i kolczyki
    Uff nic więcej nie przychodzi mi do głowy, aaa no i wkręciło mi się skydive Dubaj (oby się kiedyś spełniło)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1,5,7,8- piąteczka! :)))
      Ja uczę się języków, nie mogłabym być nauczycielem bo nie przepadam za dziećmi :) A mleko to zło :) Skydive w Dubaju...oł maj, ja też chcę, ja też! :)

      Usuń
  11. och, taniec moje marzenie;)
    a co tańczyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie taniec towarzystki i salsę ale to było jeszcze przed Tańcem z gwiazdami i całą tą 'modą' na taniec :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Hihihi, taaak :)
      Powinnam jeszcze dopisać, że nigdy nie byłam na żadnej diecie :) Lubię sobie dogadzać i wkurza mnie, że zewsząd wciskają babom do głowy, że mają dążyć do modelu z sfotoszopowanych okładek. Grunt, to żyć przyjemnie ale i zdrowo! Smacznego :)))

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1