czwartek, 14 czerwca 2012

TAG: Co jest w mojej torebce

Jakiś czas temu zostałam otagowana przez Justynę z bloga http://kosmetycznerewolucje.blogspot.com. Lubię czytać tagi i odpowiedzi na nie, a ten szczególnie :) Zapraszam do zajrzenia do mojej torebki. 


1.parasolka w sówki ;) / 2.szalik lub apaszka, bardzo lubię nosić coś na szyi / 3. notes z kalendarzem i pisadło - nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez tego, lubię sobie wszystko zapisywać - długopisem :) / 4.okulary - przy mojej wadzie wzroku są niezastąpione / 5.zawieszka na torebkę - bardzo przydatna / 6. karta wejściowa do firmy / 7.miętowe gumy - bywa, że cukierki :) / 8.portfel - aktualnie Parfois / 9.okulary przeciwsłoneczne - kiedy noszę soczewki, obowiązkowe / 10.telefon / 11.samoplączące się słuchawki :) /12.pamięć USB / 13.klucze /14.migdały, bo jestem chronicznie głodna :)

M., kiedy zobaczył, że odpowiadam na ten tag powiedział: prawdę napisz, że nosisz klucze i śrubokręty :) Rzeczywiście nosiłam narzędzia kiedy jeździłam starym samochodem, teraz już nie są mi potrzebne. Wciąż jednak można u mnie znaleźć miarki, nożyki i inne niewielkie narzędzia. Jesienią jeszcze kasztany i inne sezonowe suweniry ze spacerów. 

Kosmetyczka to inna historia, zawartość umieściłam na osobnym zdjęciu :) 
 

1.lakier Essie Sugar Daddy - ulubiony! / 2.płyn do czyszczenia okularów / 3.Carex, kiedy nie mam możliwości umycia rąk - niezastąpiony na zakupach w SH ;) / 4.woda termalna Uriage - zawsze ją mam przy sobie latem! / 5.mokre chusteczki Alterra / 6.Celia Nude 602 / 7.Vipera Spring / 8.Rimmel Airy Fairy / 9.Celia Nude 606 / 10.Tangle Teezer / 11.Carmex / 12.krem do rąk L'Occitane z GB / 13. puder, który dostałam gratis przy okazji zakupów - noszę ze względu na lusterko i wszelki wypadek ;) /14.wsuwki i gumka do włosów

Wiem, że to dziwne, nosić aż 5 szminek ale wszystkie (no może poza Carmexem) bardzo lubię i często po nie sięgam :) Za to resztę ograniczyłam do minimum. 

Jeśli chodzi o torebki, nie jestem ich wielką kolekcjonerką. Mam kilka, noszę tak naprawdę trzy - czwarta, którą widzicie na zdjęciu pasowała do mnie, kiedy nosiłam się... hm...mniej kobieco ;)
 

1.H&M - torebka, którą noszę ostatnio najczęściej; lekka, pojemna, bardzo wygodna. Niestety jest kiepskiej jakości i nie wydaje mi się, żeby przetrwała do następnego sezonu :( Żałuję, bo ma fajny kolor, przyjemną teksturę i kształt, który bardzo mi pasuje. 

2. River Island - wciąż bardzo ją lubię, jest w stanie niezmiennym odkąd ją mam, niestety jej rozmiar zwykle nie mieści bajzlu, jaki ze sobą targam :)

3. C&A - niezniszczalna torebka, którą uwielbiam! Jest dość ciemna, więc wrócę do niej jesienią. Bardzo wygodna, pojemna i solidna. 

4. Cropp - nie wiem ile lat mam tę  torbę, koty uwielbiają w niej spać :) Noszę ją już sporadycznie, nie pasuje już do mnie jeśli chodzi o styl, co do przekazu... milczę :) 

Tag krążył w sieci od dłuższego czasu więc taguję wszystkie te, które jeszcze otagowane nie zostały a mają ochotę uzewnętrznić swoje torby :) 


34 komentarze:

  1. spokojnie, ja noszę chyba (w zbiorczej kosmetyczce) ze 25 pomadek&błyszczyków :D

    parasolka w sówki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się torebka z River Island ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Szkoda, że jest taka mała :(

      Usuń
  3. A myślałam, że jestem jedną z nielicznych, która w torebce nosi po kilka pomadek/błyszczyków ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie ma ich już w sklepach niestety, może gdzieś w sieci. Pierwszą kupowałam w kwietniu, drugą w zeszłym roku latem jakoś.

      Usuń
  5. ja staram się ograniczać bo potem gdy przesadzam z zawartością ból ramienia gwarantowany \ i na zakupach coś jeszcze wpada do torby i mam niezły ciężar ,
    nie nosze parasola bo mam go w aucie, szminkę staram się nosić 1 i często zmieniam ich kolory ,
    nie noszę tez tak dużej ilości kosmetyków - tylko krem do rąk ,
    są tez tabletki uspokajające , przeciwbólowe i zawsze nożyczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój bagaż :) Ja też jeżdżę samochodem, więc aż tak dużo nie dźwigam :)

      Usuń
  6. 2 torebka śliczna!Zapraszam do siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torebka z River Island super :) W moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pastelowe lakiery do paznokci , piękna torebka nr 2:)) M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On niestety daje na paznokciach przezroczysty efekt :|

      Usuń
  9. Zrozumiem wszystko poza lakierem do paznokci :P
    Dla mnie malowanie paznokci to rytuał, nie mogłabym tak ot pomalować paznokci bez bazy, utwardzacza, odtłuczenia itp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty masz Kasia więcej cierpliwości niż ja :) I nie pracujesz w biurze, a tu się robi rzeczy ważne i ważniejsze, więc najpierw maluje się paznokcie :P hahaha

      Usuń
    2. No tak, racja, słyszałam o tym :D

      Usuń
  10. Torebka z H&M jest świetna :) Ja w torebce mam wszytko :D Od rachunków z ostatniego pół roku po po kosmetyki a kończąc na bandażach itp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, rachunki... Ja mam zbiór takiej makulatury w portfelu :)

      Usuń
  11. ja również posiadam 3 torebki :) Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się dwie pierwsze torebki:) czytając Twój post tak soie pomyślałam, że dawno nie kupiłam sobie jakieś torebki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ochotę na kolejną :) Kupuj :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Skoro Ci się podoba to czuj się otagowana! :)

      Usuń
  14. Małe torebki na pewno nie dla Ciebie.. i nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam identyczny kalendarz:) a portfel bardzo mi się Twój podoba;) faktycznie sporo tych "gratów" ze sobą nosisz.. torebka z rivel island piękna - długo się na taką czaiłam, ale w końcu nie kupiłam bo za mała - a przecież jedną małą już mam to po co kolejna/:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portfel kupiłam niedawno i już był reklamowany i wymieniany więc raczej nie polecam :)
      No jak to po co, żeby mieć! ;P

      Usuń
  16. cieszę się, że odpowiedziałaś na tag :)
    nadal uważam, że torebka z RI jest absolutnie doskonała! przygarnęłam ostatnio ten puder w kompakcie, jesteś z niego zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno niż później ;) Nie używam go w ogóle, szczerze mówiąc, więc się nie wypowiem. Korzystam jedynie z lusterka, jakoś mnie nie przekonuje...

      Usuń
  17. warto na ten temat spojrzeć tu http://modafon.pl/642-co-jest-w-mojej-torebce.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1