środa, 6 czerwca 2012

Sobotnie malowanie Ewy :)

W sobotę miałam okazję malować moją koleżankę, która wybierała się na wesele. Chciałam, żeby było świeżo, lekko, dziewczęco i spójnie z charakterkiem, makijażowym stylem i ogólną stylizacją :) 

Przyznam, że ubolewam nad jakością zdjęć. Makijaż na żywo prezentował się o wiele, wiele lepiej i byłam naprawdę zadowolona z efektu końcowego. Postanowiłam mimo wszystko zamieścić kilka fotek licząc, że ślubny fotograf uchwycił moją pracę bardziej umiejętnie :)

 


Buziaki!
Ala


23 komentarze:

  1. Pięknie:) Cudowny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) Ślicznie podkreśliłaś jej urodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :) Dodaje uroku Twojej koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie Ci to wyszło - lekko i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ładna ta Ewka!:) Śliczne kolory i naprawdę niezłe cieniowanie.

    P.S. Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział w moim pierwszym konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny delikatny makijaż, myślę, że pięknie to oko na zdjęciach ślubnych wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! cudowne makijaże:)
    zapraszam do mnie:
    http://sweetcreampuff91.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie :) Koleżanka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci to wyszło i koleżanka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeżo i zwiewnie ;) i jak? Makijaż wytrzymał szaleństwa weselne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno tak. Zakonserwowałam go fixerem Kryolana, na wszelki wypadek ;)

      Usuń
  11. BARDZO, BARDZO WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolory i dodają dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1