środa, 23 maja 2012

Z pazurem czyli fioletowo-fioletowo :)



Dziś kolejne zestawienie kolorystyczne z użyciem dwóch bardzo fajnych lakierów: VIPERA Jumpy i HEAN Colour Obsession.


Szukałam połączenia dwóch fioletów - zainspirowałam się moją dzisiejszą sukienką i kreską w tym kolorze :) Wróciłam po pracy do domu i moja faza trwała nadal więc postanowiłam przenieść ją na paznokcie. Kontrast i różnica między lakierami nie do końca mi się podoba ale postanowiłam mimo to je pokazać i powiedzieć o nich kilka słów.

O lakierze HEAN Colour Obsession nr 488 napisałam całkiem sporo w tej notatce - KLIK. Znajdziecie tu pełną recenzję i więcej zdjęć. Nie będę się więc powtarzać, tym bardziej, że moje zdanie nie zmieniło się - nadal jestem bardzo zadowolona z tego lakieru, choć mam już go blisko rok. Dwie warstwy dają pełne krycie, schną szybko i dłuuugo trzymają się na paznokciach. Produkt nie zmienił konsystencji, nadal łatwo się aplikuje. Kolor jest bardzo ładny, pastelowy choć do tego sąsiedztwa wydaje mi się nieco za jasny. 

O lakierze VIPERA JUMPY 173 jeszcze nie pisałam, choć mam go już bardzo długo. To jeden z moich ulubionych lakierów! Jest niesamowicie wdzięczny w aplikacji - bardzo łatwo pomalować nim paznokcie, jeszcze mi się nie zdarzyło, żebym musiała cokolwiek poprawiać. Pędzelek jest idealnie miękki, elastyczny i równo rozprowadza produkt bez zacieków czy smug. Sam lakier jest dość rzadki ale nie spływa i nie rozlewa się. Schnie bardzo szybko co ważne, bo do pełnego krycia potrzebuje trzech warstw- pierwsza jest półtransparentna, przy drugiej jeszcze widać prześwity a trzecia daje idealny efekt. Kolor jest przepiękny, bardzo ładnie lśni nawet bez topa i można w nim dostrzec maleńkie, dyskretne drobinki. Do tego buteleczka jest niewielka, urocza, idealna do kosmetyczki lub torebki i daje możliwość zużycia kosmetyku do końca. Początkowo nie byłam przekonana do koloru w opakowaniu (wydał mi się trupi, gołębi - nie wiem co gorsze ;) ale na paznokciach jest naprawdę świetny. Niezbyt często zdarza mi się nosić ciemne kolory ze względu na to, że wymagają precyzji w aplikacji ale malowanie tym lakierem jest naprawdę łatwe i przyjemne. Z pewnością sięgnę po inne kolory - jest ich aż 80! Możecie je wszystkie zobaczyć tutaj - KLIK 

Faza na fiolety powraca :) Pamiętacie ten makijaż?






 I na koniec garść inspiracji:

źródło: http://weheartit.com/






29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło :)

      Usuń
  2. kocham fioletową kolorystykę i swoją miłość wyrażę m.in. w motywie przewodnim mojego wesela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cudne oko! & paznokcie! fantastyczne zestawienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :) Pazurki też!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. No proszę, proszę, a myślałam, że paznokcie się nie spodobają :)

      Usuń
    2. dlaczego? lubię takie kolorki i taki typ mani :)

      Usuń
  6. ten jasny bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go bardzo lubię, szczególnie latem :)

      Usuń
  7. bardzo mi się podoba takie zestawienie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, będzie zatem więcej :)

      Usuń
  8. wszystko bardzo piekne! i pomysł i wykonanie i inspiracja...

    OdpowiedzUsuń
  9. błysk na paznokciach to efekt lakieru, słońca czy nabłyszczacza?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabłyszczacza w ogóle nie użyłam. Zdjęcia robiłam wieczorem więc stawiam na lakier :) Vipera naprawdę pięknie lśni.

      Usuń
  10. Fiolet to zdecydowanie coś dla mnie :) Zarówno manicure jak i makijaż strasznie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Od czasu do czasu mam fazy na konkretny kolor - fiolet powrócił :)

      Usuń
  11. Te statnie inspiracje cudaśne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! A inspiracje takie kobiece! Przejrzałam kilka postów i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, dziękuję i zapraszam :)

      Usuń
  13. ciekawy manicure i makijaż;) ispiracje super dopasowane

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam fiolety!
    Na Tobie wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1