poniedziałek, 7 maja 2012

Powiększanie ust - tak czy nie?

Jakiś czas temu otrzymałam zaskakującą propozycję współpracy dotyczącą... powiększenia ust! Ała...


źródło: Internet

Nie jestem do końca zadowolona ze swoich ust - są dość wąskie, co niestety sprawia, że nie dla mnie piękne nasycone kolory typu fuksja czy ultrakobieca czerwień. Zwykle sięgam po cieliste, delikatne pomadki i odrobinkę błyszczyku i staram się je optycznie powiększyć.

 

Co Wy sądzicie o takich ingerencjach i poprawach? Zdecydowałybyście się? 
Ja jeszcze nie odpowiedziałam, mam mocno mieszane uczucia...

44 komentarze:

  1. Ala, moim zdaniem masz bardzo ładne usta, nie poprawiałabym. Ale dyskomfort oczywiście jest subiektywny, jak masz ochotę, to się nie wahaj, wszystko jest dla ludzi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie jestem zadowolona ze swoich ust i już nad tym myślałam. sprawdziła bym tylko co to za firma i chyba bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakbym miała się na to zdecydować, zrobiłabym to tylko w jakiejś renomowanej klinice, która ma bardzo dobre opinie - jeżeli chcesz to zrobić to się nie wahaj, ale najpierw sprawdź opinie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiszę to co dziewczyny powyżej - najpierw sprawdź opinię o firmie, która miałaby to wykonać.
    Mi się Twoje usta podobają, bo są równe i proporcjonalne. Moje niestety nie ... Górna warga jest znacznie węższa od dolnej.

    Mi się moje usta w sumie nie podobają, ale bym się nie zdecydowała ... Efekt może nie zadowalać w ogóle ...

    OdpowiedzUsuń
  5. wg mnie są bardzo ładne, nic nie trzeba poprawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również dostałam taką propozycję, ale nie zastanawiałam się nawet 5 minut - od razu ją odrzuciłam, to zdecydowanie nie dla mnie, mimo, że ze swoich ust też do końca zadowolona nie jestem ;)

    a Twoje usta są moim zdaniem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi si emoje usta nie podobaja i z chęcią bym je trochę poprawiłą, ale lepiej sprawdzic miejsce i osobe ktora to bedzie wykonywac w koncu to dosyc inwazyjny zabieg, a Ty usta masz b. ładne, rowne..moje sa niesymetryczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz bardzo ładne usta! :) Jakoś nie jestem zwolennikiem takich ingerencji. Chyba że ktoś ma bardzo silny kompleks na jakimś punkcie swojego ciała :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zadaniem masz bardzo ładne usta, które naprawdę nie wymagają korekty :)
    Czasem to dopiero po takim zabiegu można nabawić się kompleksów i wyglądać gorzej niż przed. To tylko moje skromne zdanie, Ty zrobisz jak uważasz :) No i przede wszystkim spraw dokładnie opinie na temat tej firmy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. to odwracalne, więc jeśli to sprawdzona firma- czemu nie...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie mam idealnych, ale bym się nie zdecydowała. sprawdź firmę na wszystkie strony. koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem na tak jeśli chodzi o korekcję ust, o ile efekt osiagnięty nie będzie czymś pomiędzy żabą a Laną Del Rey. w tej materii trzeba być wyjątkowo ostrożnym, żeby przez zachłanność nie zrobić sobie krzywdy.

    w mojej skromnej opinii masz ładne usta. zupełnie nie rozumiem, dlaczego odmawiasz sobie intensywnych kolorów, przecież one nie są zarezerwowane tylko dla kobiet o ustach Angeliny ;-) tak czy siak, jeżeli to Ci przeszkadza, to przemyśl sprawę, sprawdź firmę &...do dzieła! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odmawiam sobie, bo mam wrażenie, że intensywne kolory, szczególnie ciemniejsze dodatkowo je zmniejszają. Dlatego stawiałam na bezpieczne 'mokre nudziaki' :)

      Usuń
  13. Moim zdaniem Twoje usta są w porządku i nie wymagają ingerencji nowoczesnej kosmetologii. Na Twoim miejscu za własne pieniądze na pewno nie poszłabym na powiększenie, ale gdyby zaoferowano mi to za darmo to chyba skusiłabym się. Pamiętaj jednak, że zanim podejmiesz decyzję sprawdź co to za gabinet.

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się bardzo podobają Twoje usta :) nie poprawiałabym nic, bo i po co? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a czemu nie? przeciez to jest na pol roku, albo na rok. poza tym jak na pierwszy raz powieksza ci minimalnie, jak ci opuchlizna zejdzie to nawet ludzie roznicy nie zauwaza jak im nie powiesz :) ale pamietaj, ze boli i to bardzo. przez pierwszy dzien mowic nie bedziesz umiala glosno, pozniej picie, strupy, siniaki.. no ale jezeli masz ochote, to efektu nie masz co sie obawaic, bo bedzie minimalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podzielam zdanie anonima;) to nie na całe życie, oczywiście sprawdz opinie na temat miejsca w którym masz sobie usta powiększyć;P

      p.s. według mnie Twoje usta właśnie dużo lepiej by wyglądały w ciemnych kolorkach niż takich jasnych

      Usuń
    2. No i właśnie to mnie przekonuje - ból, który nie jest konieczny...

      Usuń
  16. Hmm moja kolezanka ostatnio sobie powiekszyla usta. Ja bym chyba tego nie zrobiła, dla mnie to troche.. sztuczne :) taka ingerencja w naturę.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie jestem zadowolona z kształtu swojej górnej wargi, jak będę miała na to kasę to nie będę się zastanawiała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. szczerze nie dziwie się też bym miała, nie przepadam za sztucznym upiększaniem siebie, pytanie jak bardzo te wąskie usta faktycznie Ci przeszkadzają, i czy jest to aż tak ważne

    OdpowiedzUsuń
  20. moim zdaniem masz bardzo ładne usta.

    OdpowiedzUsuń
  21. uważam, że jeśli ktoś chciałby coś poprawić w sobie, to niech poprawi. inwazyjnie, jeśli nie da się tego osiągnąć żadną "pracą", typu ćwiczenia, masaże, coś tam. ale koniecznie zrób bardzo szczegółowy research przed ewentualnym zabiegiem, bo to absolutna podstawa.
    no i daj znać czy się zdecydowałaś. mnie podobają się Twoje usta, ale wiem jak to jest chcieć coś zmienić w sobie. i nie móc aż tak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  22. masz bardzo ladne usta...
    ale decyzja nalezy do ciebie ...

    OdpowiedzUsuń
  23. usta masz cudne - przede wszystkim bardzo proporcjonalne (w sensie wielkość górnej i dolnej wargi), ładnie wykrojone :) moim zdaniem na takich ustach mocne kolory jak czerwień czy fuksja wyglądają nawet lepiej niż na ustach Angelinopodobnych :)
    co do powiększania - ja też dostałam tę propozycję, ale od razu odpisałam odpowiedź odmowną (choć nawet gdyby nie moje negatywne nastawienie to nic by z tego nie wyszło ze względu na granicę wiekową), ale jak wiadomo wszystko jest dla ludzi - byleby nie przesadzić bo dwa pontony zamiast ust prezentują się zdecydowanie paskudniej niż wąskie wargi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. moim zdaniem masz bardzo ładne, równe usta. A to, że górną wargę masz troszeczkę węższą to nic. Różnicy prawie nie widać. A co jak nie będziesz zadowolona z efektu, bo będziesz wyglądała jak jedna z ofiar botoksu i chirurgii plastycznej?

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z dziewczynami kształt ust masz idealny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. też dostałam tego maila :)
    lubie swoje usta, więc nie zdecydowałam się na ten zabieg (również ze względów wiekowych) ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz bardzo ładne usta :) Ja bym się nie zdecydowała jednak, mimo iż moje usta mi się do końca nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  28. ta igla mnie przeraza a usta masz piekne kochana

    OdpowiedzUsuń
  29. Po pierwsze chyba nie widziałaś małych ust, po drugie ta pomadka na zdjęciu wygląda koszmarnie jakbyś usta posmarowała korektorem.
    Myślę, że propozycja współpracy jest bardzo ciekawa i warta dokładnego zastanowienia się. Jeżeli usta są naprawdę takim Twoim wielkim kompleksem to zaryzykuj i je popraw. W końcu to nie jest zabieg permanentny, usta z czasem wrócą do normalnego rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia ust są rzeczywiście kiepskie, wzięłam je z posta o pomadce GR, gdzie pisałam o jej fatalnym kolorze :) Uznałam jednak, że dobrze widać ich kształt więc wykorzystałam je ponownie.

      Usuń
  30. Coś Ty kobieto wymyśliła, Twoje usta są pierwsza klasa! :D

    Ja niestety (?) takiej propozycji nie dostałam, ale chyba bym się nie zdecydowała z obawy, że mi coś spieprzą i będę wyglądać jak pani glonojadowa, a takich przypadków się trochę naoglądałam... ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz piękne usta i myślę, że nie należy ich "upiększać"..

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślę ,że powinnaś się zastanowić :) nie, że masz brzydkie usta bo są piękne, i mega tego nie wymagają, ale efekt nie jest na całe życie i taka okazja może się nie powtórzyć, w razie W możesz powiedzieć, że nie chcesz dużej dawki:) ja bym się zgodziła:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziewczyny, dziękuję Wam za wszystkie opinie i porady. Przemyślałam to wszystko, pokopałam w sieci i ostatecznie odmówiłam. Chyba najbardziej przekonały mnie zdjęcia jednej z blogerek, która się zdecydowała: igły, krew, łzy, ból, opuchlizna i siniaki. Po co mi to?

    Dziękuję za komplementy. Przyjrzałam się swoim ustom i rzeczywiście odkryłam, że są symetryczne :) Wcześniej zwracałam uwagę głównie na to, że są wąskie ale chyba rzeczywiście spojrzę na nie przychylniej. Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alleluja! Już kompletnie pomijając fakt, ze takie kaczory są po prostu nieestetyczne, nienaturalne

      Usuń
    2. A Twoje usta są przesliczne...

      Usuń
    3. Ps. Kaczorami nazywam oczywiście usta silikonowe

      Usuń
    4. Lol sorry za ten cały komentarzowy spam ;)

      Usuń
    5. Hehehe, oj Urbanowa Urbanowa :))))
      Nie dałabym sobie tyle wstrzyknąć, bo domyślam się, że na te 'kaczory' to z wiadro tego kwasu trzeba i to cyklicznie.

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czasem trzeba coś poddać krytyce żeby spojrzeć na coś mniej krytycznie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1