wtorek, 29 maja 2012

Innowłosa i Innoka czyli włoski wieczór w Obsessive Studio ;)

Kiedy po spotkaniu z blogerkami w OBSESSIVE Studio znalazłam w paczce bon -50% na dowolną usługę wiedziałam, że nie będę czekać długo z realizacją. Wczoraj umówiłam się znów z Kasią, Marcinem i Łukaszem. Oto efekty: 










Następnym razem, poza sauną na włosy, która jest czystym dobrem, chętnie oddałabym się pod pędzel Kasi - Innooka - co Ty na to? :D 

Dziękuję Wam za wczorajszy wieczór, pyszne winko, dobrą dawkę śmiechu i metamorfozę. Świetnie się bawiliśmy. Buziaki! 

Kto nie był, niech pędzi!



Widzicie ten blask, widzicie? :D A Kasia ma ekstra fioletowe włosyyyyy! :)


36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bałam się, żeby Was nie raził ;)

      Usuń
  2. Ooo, co ja pacze :D
    Bardzo chętnie, możemy się umówić na metamorfozę, tym razem makijażową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo ja mam lepszy pomysł! Ja pomaluje Ciebie a Ty mnie :D
      A potem zrobimy sobie słiit focie w toalecie! :D
      Powiedz, że się zgadzasz!

      Usuń
    2. Okej, wchodzę w to! :) Ale foty z roni ajfonem czy wpuścimy Łukasza? :P

      Usuń
    3. Wiesz, ja nie mam ajfona, wiec nie będzie trendi :(
      Ale Łukasza można wpuścić ;)

      Usuń
  3. Hehe, jak jest winko to jest dobrze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Można pożyczyć :D Wezmę jeszcze dwa kubki ze Starbaksa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gdzież ja to wpisałam... :|

      Usuń
    2. Hehe :D
      /maila Ci napisałam :)

      Usuń
    3. Jeszcze nic nie doszło. Prędzej by chyba było włożyć list do butelki i wrzucić do morza :D

      Usuń
    4. F5, F5, F5...

      :P

      wysłałam na tego drugiego w takim razie ;)

      Usuń
    5. Dostałam i odpisałam :)

      Usuń
  5. Jak spa na włosy! Ale jaki blask! No, no, pięknie wyszła ta metamorfoza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Sama patrzę na ten blask i się napatrzeć nie mogę :D Ja chcę jeszcze raz :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Żebym jeszcze ja tak umiała sama ;) Muszę uprowadzić Marcina :D

      Usuń
  7. Wino dają? To może ja też do nich wpadnę z kuponem i moimi smętnymi strąkami :D

    Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chcę nic mówić, ale pan fryzjer wygląda, zwłaszcza na zdjęciu z lakierem, jak rasowy model :P Musiałam to napisać, bo nie mogłam się na niczym innym skupić :P

    ...ok, po drugim podejściu stwierdzam, że wykonana fryzurka też jest niczego sobie! :) Bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trololo, na żywo też tak wygląda :D

      Usuń
    2. no właśnie, ja bym tam poszła dla samych doznań wizualnych ;P

      Usuń
  9. saune na włosy kiedyś robiłam namiętnie i były rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nadal widzę efekty. Włoski są super błyszczące :)

      Usuń
  10. Nieco inaczej ułożone włosy i jaka odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie w nowej odsłonie;) ja napewno też się wybiorę na strzyżenie w okolicach początka lipca i zobaczymy co mi wyczarują:)

    p.s. Marcin zapewne cieszy się ogromną popularnością wśród pań - to również wizualna przyjemność podczas pielęgnacji włosów:p

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorze wiedzieć, ze Marcinowi się powodzi. :)
    Fryzurka ladna i włoski zadbane. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1