środa, 2 maja 2012

Golden Rose - lakierowo-szminkowe foto

W paczce, którą dostałam od Golden Rose (pisałam o tym tu: KLIK) znalazł się lakier do paznokci i szminka w kolorach, które wzbudziły Waszą ciekawość. Dzisiaj chcę pokazać, jak się prezentują - to nie jest jeszcze recenzja, jedynie zdjęcia poglądowe.

Nie za bardzo wiem jak się zabrać do recenzji szminki - kolor jest piękny w sztyfcie, na ustach daje mało twarzowy efekt :) Wyglądam, jakbym nie miała ust i prawdopodobnie testowanie odbędzie się w zaciszu domowym ;) Zdjęcia całej twarzy sobie darowałam, już poprzedni post był wystarczająco drastyczny ;) Będę ją mieszać z innym kolorem, błyszczykiem lub po recenzji oddam ją komuś, komu bardziej pasują takie jasne odcienie. 
Kolor to 125 ale na stronie takiego nie widzę...

 
 
 

Lakier zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu ze względu na kolor, z aplikacją jeszcze próbuję się oswoić ;) Kolor to 118. 
Paznokcie pomalowałam w sobotę, w poniedziałek już miałam odpryski i musiałam je zmyć. Nie wiem czy to nie jest przypadkiem 'zasługa' Nail Tek'a, dlatego zrobię podejście z inną bazą i zobaczymy. 

Nie jest to mój pierwszy raz z tymi lakierami. Mam w domu 5 innych kolorów z tej serii, o miętowym możecie poczytać tutaj: KLIK

Nie wiem jak Wy, ale sądząc po blogowych wpisach lub przestojach, wypoczywacie na majówkach. Ja niestety pracuję jak zwykle albo i więcej i wolne planuję dopiero w drugiej połowie miesiąca. Wdycham grillowe opary i tęsknie czekam!

Wypoczywajcie!
Ala

32 komentarze:

  1. bardzo lubię ich szminki:) fajne kosmetyki dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. trupie ustka ;))) kolor w sztyfcie faktycznie prezentuje się fajnie, ale na ustach zdecydowanie gorzej...
    za to lakier piękny, bardzo lubię tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka wygląda jakby się trochę zważyła

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam w moim mieście GOlden Rose właśnie po to żeby wypróbować ich szminki i terracotte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier super :). Usta - jak dla mnie za jasne :).

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się szmineczka :( usta jak pomalowane korektorem do twarzy :P

    a tak dobrze się zapowiadała....może wklepana palcem na balsam ochronny...
    lakier mi się podoba :)

    dziękuję za swatche :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokombinuję z nią jeszcze ale już ma minusa. Gdybym ją kupiła, byłabym mocno zawiedziona.
      Proszę :)

      Usuń
  7. pomyślałam to samo trupie usta;P ale lakier do paznokci bardzo ładny ma kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurka, pomadka to faktycznie niewypał... :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. W sztyfcie wygląda ładnie, ale na ustach niekoniecznie. Lakier mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. szminka to faktycznie jakiś niewypał, za to lakier bardzo ładny :) napisz później ile wytrzymuje na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszkę za jasna ta szminka-rzeczywiście w opakowaniu wygląda całkiem całkiem za to na ustach jakby blednie ;) Lakier śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier piękny *.*
    Szminka jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  13. ten lakierek nudziaczek jest super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam 3 szminki z tej firmy. Z jednym kolorem wybitnie nie trafiłam... nadaje efekt trupich ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny lakier i świetny kształt paznokci :) M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Spiłowane zawsze na króciutko bez większego pomyślunku :)

      Usuń
  16. pomadka wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna delikatna pomadka, ma swój urok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o pomadkę to do jakiegoś przebrania jak znalazł. ;) Ciekawa jestem czy komuś taki kolor pasuje. Lakier bardzo ładny, lubię tę serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widuję czasem takie panie, mają bardzo jasne blond włosy, bardzo jasne obuwie i równie jasne usta ;D

      Usuń
  19. szmina w sztyfcie b.ładna a na ustach taka troche trupia szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jak ją otworzyłam kolor bardzo mi się podobał, na ustach zupełna porażka :(

      Usuń
  20. Lakier 118 mam i lubię, a pomadka... no cóż... ja słyszałam bardzo fajne określenie na takie kolory: jamochłony :) Interpretacja dowolna ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha,dobre :) Lakier budzi we mnie mieszane uczucia ale ja nigdy nie grzeszyłam cierpliwością w malowaniu paznokci...

      Usuń
  21. Wow, zatkało mnie! Pięknie prezentują się Twoje usta w tej pomadce. Mnie niestety takie kolory nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie... Zobaczyłabyś jaka jest nietwarzowa gdybym wrzuciła zdjęcia z większej odległości. Nie wyglądam w niej korzystnie :(

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1