czwartek, 26 kwietnia 2012

"Zostań testerką Golden Rose" - zostałam, rozpoczynam testowanie! :)

Jak już pisałam, zostałam testerką kosmetyków Golden Rose. Wczoraj otrzymałam przesyłkę, czas więc na małą prezentację zawartości. 

Warto zaznaczyć, że zanim paczki zostały przygotowane, wypełniałyśmy ankiety, w których odpowiadałyśmy na pytania o typ cery, kolor włosów i oczu, preferowany manicure, niezbędne kosmetyki, upodobania odnośnie kolorów i stylu makijażu. Muszę przyznać, że nasze preferencje zostały uważnie wzięte pod uwagę. Mogłyśmy też same wybrać jeden kosmetyk z oferty - w moim przypadku był to prasowany puder. Jednym słowem zawartość paczki bardzo w moim guście. Otrzymałam: puder prasowany, lakier do paznokci z serii Paris (to już mój szósty z tej serii :D), tusz do rzęs, szminkę oraz zestaw próbek, cień do powiek, próbkę wody toaletowej, lusterko oraz katalog z pełną ofertą.


Od razu zabrałam się do testowania - na pierwszy ogień poszła woda toaletowa i lakier do paznokci. Recenzje niebawem! 

Jeśli się nie załapałyście a interesują Was te kosmetyki, zapraszam tutaj: http://goldenrose.pl/

40 komentarzy:

  1. Kolor szmineczki i lakieru bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak zostalas ta testerka gr? Sami sie do ciebei zglosili? Czy byla jakas akcja promocyjna z ich strony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR zorganizowało akcję w której wybrano blogerki do testów.

      Usuń
    2. GR samo pisało do blogerek. Spośród osób które odpowiedziały na maila firma miała wybrać dziewczyny, które dostaną kosmetyki do testowania. Cała sprawa wyglądała bardziej jak zawody pt'kto zrobi lepsza rezencje' niż faktyczna współpraca :/

      Kilka kosmetykó które dostałaś bardzo fajnie wygląda, np ta szmineczka i cień :)

      Usuń
    3. Mika, dziewczyny już odpowiedziały więc nie będę się powtarzać :)

      Usuń
  3. ciekawi mnie zapach i ten cień pudrowy, jki śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cień pokażę, niebawem zrobię makijaż z jego wykorzystaniem :)
      Zapach mnie pozytywnie zaskoczył, jest lekki, świeży i kwiatowy - bardzo w moim guście i akurat na wiosnę/lato. Dam znać jak z trwałością jak trochę poużywam :)

      Usuń
  4. proszę szybciutko pokazać tę pomadkę na ustach :D wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spieszyłam się dzisiaj rano, żeby zrobić zdjęcia świeżej paczki i poszłam do pracy bez makijażu :P Ale obiecuję, pokażę :)

      Usuń
  5. ja nie przepadam za ta marka ;) milego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczka... :) Jednak jak widzę co chwilę na innym blogu prawie to samo to już mnie to nudzi :) Aczkolwiek gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie robi wielką różnicę ;) Każda paczka jest dopasowana do preferencji testerek więc zawartość się nieco różni ;)

      Usuń
  7. super zrobili, że paczki są tak zróżnicowane, dzięki temu nie będzie wysypu recenzji tych samych kosmetyków :) mają u mnie plusa :)
    Do mnie paka też dotarła, całkowicie odmienna od Twojej :D
    miłych testów i pokazuj tą szminkę bo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż swoją paczkę to Ci pokażę szminkę :P

      Należą im się brawa za to, że nie wysyłają przypadkowych kosmetyków. Używanie nie zakończy się wraz z recenzją.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. pomadka prześliczna :) niechcący usunęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz fajnie! :)
    Ten lakier wygląda ciekawie!;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach wygląda lepiej niż w butelce - takie moje pierwsze wrażenie :)

      Usuń
  11. gratuluję i życzę udanych testów!:) mi się niestety nie udało załapać..:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę powodzenia następnym razem :)

      Usuń
  12. Kolejna fajna paczka... niby wszystkie podobne a nie ma chyba 2 takich samych :) lakier ma super kolorek :)

    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudowna szminka, róż i lakier do paznokci!:)w takim razie życzę Ci miłych testów:)tusz wydaje się być ciekawy:)szkoda, że nie wiedziałam o tej akcji, bo na pewno bym się zglosiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten róż to cień do powiek :) Ogłosili ją na profilu na fejsie, może warto polubić? :)

      Usuń
  14. Świetne kolory dostałaś - i szminka, i lakier i cień są prześliczne! Koniecznie napisz o lakierze, może uda mi się dopaść ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotko, mam nim już pomalowane paznokcie więc testowanie rozpoczęte. Za jakiś czas zrobię notatkę ze zdjęciami i wszystko opiszę :) Jeśli chodzi o kolorki to ktoś wyraźnie czytał moje odpowiedzi w ankiecie :)

      Usuń
  15. koniecznie daj znać jak sprawuje się szminka!

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję i czekam na recenzję, w szczególności różu i szminki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różu nie otrzymałam, to co widzisz na zdjęciu do cień do powiek :)

      Usuń
  17. Jaki to numer/ kolor szminki? bo wygląda świetnie:) koniecznie pokaż na ustach i miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowałam dzisiaj rano nią usta i musiałam zetrzeć. Niestety kolor, choć sztyft wygląda przepięknie, jest zdecydowanie za jasny :(

      Usuń
  18. Udanego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1